Seksi teiniperheessä
Meillä on kaksi teini-ikäistä lasta, kaikkien makkarit on yläkerrassa lähellä toisiaan. Viime aikoina toinen lapsi on antanut ymmärtää, että hän on kuullut jotain "epäilyttäviä" ääniä meidän makkarista illalla/yöllä, seksiin liittyviä ääniä siis tarkoittaa, vaikka yritämme olla niin hiljaa kuin ikinä mahdollista.
Kuinka avoimesti olette lastenne (teinien) kanssa puhuneet näistä seksiasioista, että vanhemmillakin on seksielämää eikä se välttämättä ihan täysin äänetöntä ole. Muistan toki omastakin nuoruudesta, että ajatus vanhemmista harrastamassa seksiä oli ehkä maailman ällöttävin ja halusi uskoa saaneensa alkunsa keinohedelmöityksellä, mutta ainakin meidän perheessä aikuisten elämään kuuluu myös seksi, eikä sitä voida rajoittaa vain niihin aikoihin kun lapset ovat pois kotoa (harvoin joskus kavereilla yökylässä, mutta ei silloinkaan yhtäaikaa, samoin harrastukset), vaikka tietenkin ne ajat käytetäänkin 100% hyväksi. Kuitenkin ne ajat kun mennään illalla sänkyihin, on luontevin aika näille puuhille. Eikä meillä joka ilta sekstailla, 2-3krt viikossa suunnilleen.
Mitä ajatuksia teillä on ja miten olette ratkaisseet asian? Onko aiheesta kirjoitettu mitään kirjaa tms.?
Kommentit (30)
Meillä on teinien huoneet talon toisessa päässä kuin meidän makkari, mutta kyllä varmasti välillä jotain kuuluu, mä saan hirveän voimakkaita orgasmeja ja vaikka kuinka yritän olla hiljaa, niin välillä jotain vikinää kuuluu. Yritetään siis olla hiljaa, mutta jos jotain kuuluu, niin ei voi mitään. Tuskin siitä nyt mitään traumoja saa, siitähän tietävät, että vanhemmilla menee ihan hyvin keskenään. Pahempi olis mun mielestä kuunnella vanhempien riitelyä!
Käytetään kyllä hyväksemme kaikki hetket, joilloin "häiritään" teinejä mahdollisimman vähän, esim. viikonloppujen ja lomien aamut on hyviä, ipanat nukkuu sikeästi, eikä ihan pieneen mölyyn herää, eivät tiedä mitään esim. tiskikoneen tai pyykkikoneen hurinasta, eivät herää ovikelloon, koiran vinkumiseen eikä edes imuriin. Meillä on myös pihasauna, joten saunareissun yhteydessä rakastellaan usein, eli meillä on sellainen ns. takkatupa saunan yhteydessä ja ovenkin saa lukkoon. Harvoin kaikki teinit on yhtäaikaa yökylässä, joten sitä mahdollisuutta ei ole käytettävissä. Parin kuukauden välein varataan hotellihuone tai mökki ja ihan kyllä puhtaasti seksileikkejä varten, se onkin ihanaa, voi olla ihan vapaasti.
Eli: hankkikaa pihasauna, tehkää lemmenlomia, rakastelkaa aamutuimaan. Eikös kaikki teinit nuku vähintään puoleen päivään? Ja ei tavallisista seksiäänistä kannata välittää, normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Itse kuulin teininä vain kerran vanhempien seksiääniä. Huoneeni oli vanhempieni huoneen ylipuolella ja minulla oli iltaisin tapana kiivetä ikkunasta paloportaille tupakalle. Kesällä vanhempieni ikkuna oli auki ja äänet kuuluivat kun menin oman huoneeni ikkunasta ulos, oli se sen verran vaivaannuttavaa, että tupakka jäi sikseen ja pistin oman huoneeni ikkunan visusti kiinni loppuyöksi. Asia tuli puheeksi äitini kanssa joskus kuukausien päästä ja äitini vain hämillään tokaisi että "ei sitä tiedä kuinka historiallista hetkeä olet ollut todistamassa, eihän meillä ole ollut seksiä kuukausiin". Ilmeisesti asia jäi kuitenkin jossain määrin häiritsemään kun muistan sen niin elävästi edelleen. Kyllä vähän sääliksi käy niitä teinejä jotka toistuvasti noita ääniä kuulevat, mielikuva omista vanhemmista panemassa on kerrassaan epämiellyttävä näin aikuisenakin. Omat lapset ovat vasta koululaisia, mutta onneksi meillä on makuuhuoneiden välissä kylpyhuone ja vaatehuone, tällainenkaan asia ei ollut ensimmäisenä mielessä asuntoa ostaessa kun lapset olivat vasta taaperoita...
Miksi ihmeessä mielikuva omista vanhemmista seksipuuhissa on epämiellyttävä?! Ei minusta ollenkaan, en sitä siis yksityiskohtaisesti ajattele, mutta kyllä mulle on aina ollut ihan luonnollista, että vanhemmillakin on seksiä. Nyt kun äitini on leski, toivon, että hän löytää miesystävän. Ei olisi ollenkaan epämiellyttävä ajatus sekään, että äidilläni olisi seksiä sitten uuden miehensä kanssa.
Pyytäkää lapset mukaan ja antakaa heille hyviä vinkkejä elämää varten.
Teininä seurustella oli yökylässä joskus kiusallista kuunnella kun anoppi vinku..;) Siinä sittten alkaa vinguttaan tyttistä samaan tahtiin...no se oli kyllä muutenkin hiukan erikoinen perhe.
Nykyään hiukan samoja ongelmii kun avovaimolla kaksi tyttöä joista toinen tosin vain vkl kotona. Vaimo aika isoääninen ja välillä kiihottaa ajatus kuinka teiniprinsessat kuulevat kun äiti saa melaa ja on se kuulunut välillä toisinkinpäin ja se taas kyllä kiihottaa vanhaa pukkia....
Uusperhe, seksiä käytännössä vain kun on talo tyhjä. Puolison aloite, ei ole teinieni vanhempi ja kokee kiusalliseksi "altistaa " äänille. Onneksi on nuorilla harrastukset, yökyläily ja meillä mökki suht lähellä. Joskus suostuu saunassa tai loma-tai viikonloppuaamuna, kun nuoret umpiunessa, mutta aika hermona on.
Tavallaan harmi, tavallaan hienoa, että ajattelee mun lapsia ja heidän hyvinvointiaan enemmän kuin omia himojaan. En tiedä kuinka eri juttu olisi, jos olisi ydinperhe. Tai makuuhuoneet fiksummin ripoteltu, oma siipi aikuisille :-)
Järjestäjää taustalle äänimatto. Kylppäriin pesukone jumpsuttamaan, keittiöön astiainpesukone humpsuttamaan, olkkariin unohtakaa telkkari auki ja makkarissa kuuntelette Merisäätä YLE Radio 1:ltä samalla kun teette Sitä.
Vaimo saa todella voimakkaita orkkuja kun ääntä pitää pidätellä. Monesti ollaan naitu silloin kun lapsilla on kavereita, joskus pitää laittaa käsi suun eteen. Meillä homma lämmitellään usein hitaasti lusikassa ja samalla hyväilen sormella klitorista, silloin ei kuulu vielä mitään. Yli 20 vuotta naimisissa niin tiedän milloin tulen päälle, siitä sitten siipalle pari - kolme. Aikaa vie ehkä puoli minuuttia. Tyhjässä talossa on kiva päästellä lähetyssaarnaajassa, vaimo ei usko millaista meteliä pitää.
Onneksi meidän talossamme oma huoneeni on talon toisella puolella ja vanhempien sitten talon toisessa päässä. Välissä on 4 ovea, joten olen itse tyttöystäväni kanssa pystynyt harrastamaan rajuakin seksiä ilman että vanhempani kuulisivat.
Itse kuulin teininä vain kerran vanhempien seksiääniä. Huoneeni oli vanhempieni huoneen ylipuolella ja minulla oli iltaisin tapana kiivetä ikkunasta paloportaille tupakalle. Kesällä vanhempieni ikkuna oli auki ja äänet kuuluivat kun menin oman huoneeni ikkunasta ulos, oli se sen verran vaivaannuttavaa, että tupakka jäi sikseen ja pistin oman huoneeni ikkunan visusti kiinni loppuyöksi. Asia tuli puheeksi äitini kanssa joskus kuukausien päästä ja äitini vain hämillään tokaisi että "ei sitä tiedä kuinka historiallista hetkeä olet ollut todistamassa, eihän meillä ole ollut seksiä kuukausiin". Ilmeisesti asia jäi kuitenkin jossain määrin häiritsemään kun muistan sen niin elävästi edelleen. Kyllä vähän sääliksi käy niitä teinejä jotka toistuvasti noita ääniä kuulevat, mielikuva omista vanhemmista panemassa on kerrassaan epämiellyttävä näin aikuisenakin. Omat lapset ovat vasta koululaisia, mutta onneksi meillä on makuuhuoneiden välissä kylpyhuone ja vaatehuone, tällainenkaan asia ei ollut ensimmäisenä mielessä asuntoa ostaessa kun lapset olivat vasta taaperoita...