Ensimmäinen uv poikaystävän kanssa. Kutsui sitten veljensä tänne ja nyt ne pelaa call of dutya... vituttaa.
Ei oo todellista. Mitä mä teen,en viitsisi kitistäkään mutta tuntuu että mun homma on katsoa vierestä ja pyöritellä peukaloita.
Kommentit (23)
Sellaista se on miesten kanssa, kannattaa tottua.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se ja hanki täysikäinen poikkis.
Täytyisi harkita. Ymmärrän sen että veli kutsuttiin kun olisi muuten ollut yksin, mutta että vaan hakkaavat konsolia. Hitsi kun kaikki kaverit on jossain ihan muualla muuten vaihtaisin mestaa heti.
Ap
Parisuhteessa naisen kanssa mies menettää oman elämänsä. Ei ihme, että moni tuntemani kolmekymppinen mies elää mieluummin yksin kuin naisen vaatimusten mukaan. Jos poikakaverin mielestä pelaaminen veljen kanssa on kivaa, niin pitääkö sekä hänen että veljen luopua hauskuudesta siksi, että sinä määräät?
Pitäisikö heidän siis viihdyttää sinua vai mikä on? Mene mukaan pelaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa naisen kanssa mies menettää oman elämänsä. Ei ihme, että moni tuntemani kolmekymppinen mies elää mieluummin yksin kuin naisen vaatimusten mukaan. Jos poikakaverin mielestä pelaaminen veljen kanssa on kivaa, niin pitääkö sekä hänen että veljen luopua hauskuudesta siksi, että sinä määräät?
Siis saavat mun puolesta muuten pelata, mutta mua ei oteta lainkaan huomioon. Jos olisin tiennyt tästä, olisin keksinyt muuta menoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos viettävät aikaa kolmistaan niin silloin voi valita tekemisiksi jotain sellaista, joka sopii kaikille. Se ei tarkoita sitä, että yksi "määrää" mitä tehdään.
Miehille juhlapäivät tai juhlanvietto ei välttämättä ole niin iso juttu, mutta siitäkin voi keskustella.
Jos nyt ei yhtenä tai parina juhlapäivänä pelaa niin elämä on pilalla?
Kunniaton Sika kirjoitti:
Mene mukaan pelaamaan.
Muuten menisin (musta codit on ihan jees pelejä) mutta ohjaimia on 2 ja meitä 3. Eli joku jää ilman ja mä oon se joku.
Tuu tänne niin saat elämäs parhaimmat kyydit
Vierailija kirjoitti:
Siis kenen luona te olette?
Meillä. Ollaan kk sitten muutettu yhteen. Muuten olisin jättänyt keskenään säätämään.
Toi on niin perseestä. Itellä oli joskus vähän samallainen tilanne ja keksin itselleni tekemistä: facebookin selaaminen. No eiköhän (nykyään ex)poikaystävä myöhemmin valittanut kun olin niin paljon puhelimella. :D Mitä mun sit olis pitänyt tehdä.
Meillä tuli miehen kaverit pelaamaan lautapelejä. Sama P eri paketissa. Mutta itsepähän halusin mieluummin nuo tänne, kuin kyhjöttää ihan yksin. Nyt voin sentään jutella noiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se täysikäsyys auttaa asiaan? Mun avopuoliso pelaa koneella kaikennäköstä (lolia, rustia, overwatchia yms..) ja se on 29v mies... Omistaa myös ison nintendo/pleikka/xbox konsoli/peli kokoelman. Mua ei haittaa pelaaminen yhtään vaikka ite en ees pleikkaa osaa pelata. Kunhan tehdään yhdessä asioita ees joskus ni se riittää mulle :D
Pelatkaa mätykkää (MTG). Kaikille hauskaa puuhaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se täysikäsyys auttaa asiaan? Mun avopuoliso pelaa koneella kaikennäköstä (lolia, rustia, overwatchia yms..) ja se on 29v mies... Omistaa myös ison nintendo/pleikka/xbox konsoli/peli kokoelman. Mua ei haittaa pelaaminen yhtään vaikka ite en ees pleikkaa osaa pelata. Kunhan tehdään yhdessä asioita ees joskus ni se riittää mulle :D
Tällä sama, 29v miesystävä ja samanmoisia pelejä pelaa. Vielä ei asuta yhdessä, mutta välillä käy sitten kämpillään pelaamassa. Muuten on aina täällä. Alkuvuodesta muutetaan yhteen ja sitten saan nauttia peleistä ihan omassa kodissa.;D Mutta kyllä olen painottanut, että aina ei pelien tarvitse mene meidän yhteisten hommien edelle. Eikä ne menekään.:)
Ei ne mua haittaa, vaikka en itse pelaakaan. Mieluummin pelaa kuin riekkuu kaupungilla. Ja meillä tosiaan pc-/konsolipelien lisäksi mukana lautapelit ja roolipelit.
Jos teillä ei ollut illalle mitään erityisiä suunnitelmia, niin mitäs pahaa tuossa? Kai yhteiseen kotiin saa vieraita kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos viettävät aikaa kolmistaan niin silloin voi valita tekemisiksi jotain sellaista, joka sopii kaikille. Se ei tarkoita sitä, että yksi "määrää" mitä tehdään.
Miehille juhlapäivät tai juhlanvietto ei välttämättä ole niin iso juttu, mutta siitäkin voi keskustella.
Jos nyt ei yhtenä tai parina juhlapäivänä pelaa niin elämä on pilalla?
Jos viimeiset 15 uuttavuotta on pelattu yhdessä veljen kanssa, niin miksi nyt olisi poikkeus? Ap:n mies kutsui veljen kotiinsa (ei se ole vain ap: koti), joten miksi vanha perinne pitää katkaista?