Olen 17v. Vietän uuden vuoden istumalla yksin mökillä...
Haluatko kysyä jotain? (voisi viedä tätä kurjuutta vähän pois)
Kommentit (12)
Miksi oot ihan yksin? Eikö sulla oo vanhempia tai ketään perheestäkään siellä?
Mutta joo, voin samaistua :/ Itse olen viettänyt _jokaisen_ elämäni uuden vuoden ihan vaan kotona. Perheen kanssa joo, etten sentään ihan yksin, mutta harmittaahan se, kun muut pitää hauskaa isoilla kaveriporukoilla.
Vierailija kirjoitti:
Etkö haluaisi olla siellä? Tuo kuulostaisi minulle unelmalta, olen juuri kavereiden luona viettämässä uutta vuotta ja kadun jo että lähdin mihinkään. Olisin kaikista mieluiten jossain maaseudulla, mutta minulla ei ole talviasuttavaa mökkiä :(
Nautin täällä olosta, mutta uuden vuoden viettäisin mieluusti kavereiden kanssa (tai edes perheeni kanssa!)
Koita nauttia uudesta vuodesta :*
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi oot ihan yksin? Eikö sulla oo vanhempia tai ketään perheestäkään siellä?
Mutta joo, voin samaistua :/ Itse olen viettänyt _jokaisen_ elämäni uuden vuoden ihan vaan kotona. Perheen kanssa joo, etten sentään ihan yksin, mutta harmittaahan se, kun muut pitää hauskaa isoilla kaveriporukoilla.
Olemme Lapissa ja perheeni on laskettelemassa. Itse olen vähän kipeä ja muutenkin laskettelu ei ole mun juttu, joten en lähtenyt mukaan. Pyysin, että perheeni tulisi aikaisin kotiin, jotta voitaisiin vaikka pelata lautapelejä yhdessä, mutta eiiii....
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on mielestäsi kurjaa?
Onhan yksin oleminen juhlapäivänä kurjaa... Katselen kavereitteni mystoryja ja haluaisin olla heidän kanssaan...
Ap
Olet suojassa kaikelta pahalta, kourivilta känniurpoilta ja muilta petollisilta kavereilta.
Olet vahva kun pystyt olla vaan!
Itekki oon vaa yksin ku poikaystävä lähti käymään jossain. Juon shamppanjaa, selaan vauvapalstaa ja kuuntelen iskelmää, jippii. :D
t 18v
Käyttäjä3566 kirjoitti:
Itekki oon vaa yksin ku poikaystävä lähti käymään jossain. Juon shamppanjaa, selaan vauvapalstaa ja kuuntelen iskelmää, jippii. :D
t 18v
Itelläni on vaan siideriä :(
Hyvää uutta vuotta sulle!
Ap
Vierailija kirjoitti:
https://media.bizarrepedia.com/images/cannibal-andrei-chikatilo-at-court_gif.gif
wtf
Hyvää uutta vuotta sullekkin! :)
Etkö haluaisi olla siellä? Tuo kuulostaisi minulle unelmalta, olen juuri kavereiden luona viettämässä uutta vuotta ja kadun jo että lähdin mihinkään. Olisin kaikista mieluiten jossain maaseudulla, mutta minulla ei ole talviasuttavaa mökkiä :(