Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 17v. Vietän uuden vuoden istumalla yksin mökillä...

Vierailija
31.12.2016 |

Haluatko kysyä jotain? (voisi viedä tätä kurjuutta vähän pois)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö haluaisi olla siellä? Tuo kuulostaisi minulle unelmalta, olen juuri kavereiden luona viettämässä uutta vuotta ja kadun jo että lähdin mihinkään. Olisin kaikista mieluiten jossain maaseudulla, mutta minulla ei ole talviasuttavaa mökkiä :(

Vierailija
2/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oot ihan yksin? Eikö sulla oo vanhempia tai ketään perheestäkään siellä?

Mutta joo, voin samaistua :/ Itse olen viettänyt _jokaisen_ elämäni uuden vuoden ihan vaan kotona. Perheen kanssa joo, etten sentään ihan yksin, mutta harmittaahan se, kun muut pitää hauskaa isoilla kaveriporukoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on mielestäsi kurjaa?

Vierailija
4/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö haluaisi olla siellä? Tuo kuulostaisi minulle unelmalta, olen juuri kavereiden luona viettämässä uutta vuotta ja kadun jo että lähdin mihinkään. Olisin kaikista mieluiten jossain maaseudulla, mutta minulla ei ole talviasuttavaa mökkiä :(

Nautin täällä olosta, mutta uuden vuoden viettäisin mieluusti kavereiden kanssa (tai edes perheeni kanssa!)

Koita nauttia uudesta vuodesta :*

Ap

Vierailija
5/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oot ihan yksin? Eikö sulla oo vanhempia tai ketään perheestäkään siellä?

Mutta joo, voin samaistua :/ Itse olen viettänyt _jokaisen_ elämäni uuden vuoden ihan vaan kotona. Perheen kanssa joo, etten sentään ihan yksin, mutta harmittaahan se, kun muut pitää hauskaa isoilla kaveriporukoilla.

Olemme Lapissa ja perheeni on laskettelemassa. Itse olen vähän kipeä ja muutenkin laskettelu ei ole mun juttu, joten en lähtenyt mukaan. Pyysin, että perheeni tulisi aikaisin kotiin, jotta voitaisiin vaikka pelata lautapelejä yhdessä, mutta eiiii....

Ap

Vierailija
6/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on mielestäsi kurjaa?

Onhan yksin oleminen juhlapäivänä kurjaa... Katselen kavereitteni mystoryja ja haluaisin olla heidän kanssaan...

Ap

Vierailija
7/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet suojassa kaikelta pahalta, kourivilta känniurpoilta ja muilta petollisilta kavereilta.

Olet vahva kun pystyt olla vaan!

8/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekki oon vaa yksin ku poikaystävä lähti käymään jossain. Juon shamppanjaa, selaan vauvapalstaa ja kuuntelen iskelmää, jippii. :D

t 18v

Vierailija
9/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3566 kirjoitti:

Itekki oon vaa yksin ku poikaystävä lähti käymään jossain. Juon shamppanjaa, selaan vauvapalstaa ja kuuntelen iskelmää, jippii. :D

t 18v

Itelläni on vaan siideriä :(

Hyvää uutta vuotta sulle!

Ap

Vierailija
11/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
12/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset