Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö räkääsi?

Vierailija
31.12.2016 |

Minä syön, se on ihanan suolaista - kuin pieni välipala! Kaivan nenää aika usein ja myönnän, että tungen sieltä tulevat "sattumat" suuhuni. Näin talvella on ihanaa, kun limakalvot ovat niin kuivat, että kertyy oikein sellaisia räkälaattoja, nam!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihan oikeasti pidän rään mausta - tämä ei siis ole provo tai mitään. Se suolainen maku on oikeasti hyvä. Kaivan välillä julkisestikin niin antaumuksella nenääno, että joku varmaankin on havainnut tämän "kalastelun".

Minä kanssa pidin lapsena siitä mausta, nykyään en ollenkaan, vaan se oksettaa. Syy tähän olisi kiinnostavaa tietää (jos tämä nyt on jokin yleinenkin ilmiö, kuten olen kuvitellut, eikä vain jokin poikkeus minun kohdallani...) En usko, että vain ympäristö olisi opettanut minut ajattelemaan näin, koska tuo rään makuun kohdistuva tuntemus on niin vahva ja ero on jyrkkä entiseen. Jos en pitäisi rään syömisestä vain koska se on huonoksi tavaksi opittu, niin sittenhän voisin tehdä sitä ollessani yksin, mutten voi. Pierua kyllä pidätän ihmisten ilmoilla, mutta kotona en. Vastaava käytös ei kuitenkaan rään kanssa päde, joten syyn on oltava jossain muualla kuin pelkästään itse tavan kammoksumisessa/häpeilemissä tms.

Toki ero on noissa jo siinä, että piereskely on hyödyllistä ja vähän pakollistakin, joten vaikka sitä ei tykkäisi tehdä, niin kotona rentoillessa ehkä halu saada helpotusta saa vallan. Rään syömiseen taas ei ole samanlaista painostavaa tarvetta.

Vierailija
22/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mitä sikamaista porukkaa täällä. Kaivetaan räkää nenästä ja pistetään suuhun ja yläpeukkuja satelee! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten teistä piereskely on ok ja pakollista, mutta rään syönti ei? Ei se ylimääräinen massa sinne nenään voi jäädä asumaan; täytyy se sieltä jollain keinolla poistaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme