Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi osti meidän tyttärille joululahjaksi

Vierailija
31.12.2016 |

"Tyttöjen työkalupakit". Pinkit.
Oksettavan väriset ja ah niin sukupuolijuttua taas, että.
Kuluneina vuosikymmeninä meille on vyörytetty varmaan autokuormallinen pinkkiä ja prinsessaa.
Sääli vaan ettei ketään tytöistä ole kiinnostanut rinsessajutut eikä pinkki.

Onneksi työkalut ovat sentään suht toimivat opiskelukämpässä.

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo pinkki pakki niitä Roosa Nauha tuotteita? En kehtaisi valittaa.

Vierailija
22/118 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kansa on vaikeat ajat ansainnut, kun KAIKESTA valitetaan! Mummon antamista pinkeistä, varmasti sydämestä annetuista työkaluboxeistakin Häpeäisit ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ne tyttäret tuumasivat väristä? Tuntuu että ap on harmissaan väristä vaikka lahja ei ollut hänelle!

Kuten aikaisemmin kirjoitin, tytöistä väri oli aika hirveä.  

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/naisten-39-osainen-tyokalusetti

Vierailija
24/118 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mullekin joku ostais, rakastan pinkkiä. Tyttärelle ostin pienen pinkin ruuvivääntimen ja toisen pienen rasian pinkkejä työkaluja, ihan kunnollisia mutta pieni koko sen takia että tytär asuu nytkin ulkomailla ja tulee asumaan varmasti ties missä, ja ajattelin että ne työkalut on kätevä pitää mukana kun muuttaa maasta toiseen, ja hän on meillä ollut viime vuosina se joka kasaa uudet huonekalut, minä olen ollut sitä ennen, mies jos alkaa jotain kokoamaan, siitä ei tule kuin kiroilua ja hermojen menetystä. Sama juttu oli exän kanssa, se väkisin kasas ja päin persettähän se meni, runnoi sitten kiukuspäissään pilalle sen telkkaritason kun väitti että siinä oli väärin reiät...

N42

Vierailija
25/118 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo pinkki pakki niitä Roosa Nauha tuotteita? En kehtaisi valittaa.

Ei ole.

Vierailija
26/118 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen luullut, että tasa-arvokasvatuksessa on jo päästy niin pitkälle, että väreillä ei enää ole sukupuolta. Mutta väärin meni, ap:n perheessä tytöt eivät voi käyttää pinkkiä kun se jotenkin loukkaa naisia.

Vierailija
27/118 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ne tyttäret tuumasivat väristä? Tuntuu että ap on harmissaan väristä vaikka lahja ei ollut hänelle!

Kieltämättä kyllä aika räikee on... ja kuitenkin olis näköjään keltaisia ja kirkkaanpunaisiakin saatavilla...

Vierailija
28/118 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä lahja. Meillä kans noita pakkeja tytöillä ja hyviä ovat. Ihme länkytystä taas pinkistä, toihan on hauska juttu ja kuka siitä loukkaantuu.

Osta pojallesi sitten pinkit värkit, sehän on hauska juttu kanssa, vai onko?

Meillä ei ole poikia, ainoastaan tyttäriä.

Vierailija
29/118 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hittituote ja loppuunmyyty. Jos tyttärillesi tuli niin pahamieli niin pistäkää myyntiin. Raha ei aiheuta niin paljon mielipahaa.

Vierailija
30/118 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tyttöjen työkalupakit". Pinkit.

Oksettavan väriset ja ah niin sukupuolijuttua taas, että.

Kuluneina vuosikymmeninä meille on vyörytetty varmaan autokuormallinen pinkkiä ja prinsessaa.

Sääli vaan ettei ketään tytöistä ole kiinnostanut rinsessajutut eikä pinkki.

Onneksi työkalut ovat sentään suht toimivat opiskelukämpässä.

Pinkithän on just hienot, ei tarvitse pelätä että mies lainaa ja jättää palauttamatta!

Vierailija
31/118 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen luullut, että tasa-arvokasvatuksessa on jo päästy niin pitkälle, että väreillä ei enää ole sukupuolta. Mutta väärin meni, ap:n perheessä tytöt eivät voi käyttää pinkkiä kun se jotenkin loukkaa naisia.

Kasvatapa sitä anoppia sitten.  Vanhakantaiset jäärät pitävät kiinni kynsin hampain pojat on sitä ja tytöt on tätä-ajattelusta. Minulla on just tuollainen anoppi myös! Suosii poikia ja tyttöjen pitää olla pinkkejä prinsessoita. Kyllä minusta olisi paikallaan ottaa lahjan saajan mieltymyksetkin huomioon eikä vaan ostaa täräyttää sitä, mistä itse tykkää tai mikä omasta mielestä on hauska vitsi.  Ei tuota voi parhaalla tahdollakaan kauniiksi sanoa, silmiä alkaa särkeä kun hetken katselee!

Vierailija
32/118 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin itselleni samanlaisen, siinä toivossa että mies antaisi sen olla rauhassa (jättää sina omat työkalunsa sikin sokin > ei löydä niitä > ottaa minun ja hukkaa nekin). Ei toiminut. Mies ei tuntenut pinkin ruuvimeisselin uhkaavan miehisyyttään millään lailla.

Meillä sama juttu. Lisäksi mies väittää, että pinkki ruuvimeisseli tai vasara muka löytyy helpommin kuin musta lajitoverinsa. Tuolla se nytkin tonkii Hello Kitty -repusta esille pinkkiä (!!!) mittanauhaa tajuamatta, että se on tyttöjen juttu.

Vierailija
33/118 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos työkalut ovat toimivat, niin haittaako se nyt mitään, että ovat pinkit.

MINKÄ TAKIA pitää olla "tyttöjen väriset" työkalut?  Joku kirkas pääväri olisi paljon parempi. Varsinkin kun on hyvin tiedossa, ettei kukaan pinkistä  tykkää. Ihan varmasti tyttären pojat ei saaneet pinkkejä työkaluja.

Punainen ja vaaleanpunainen ovat alunperin miesten värejä. Punainen on korostanut maskuliinisuutta ja voimaa, vaaleanpunainen taas on kuulunut poikavauvoille. Sininen viileä väri on kuulunut tytöille.

Vierailija
34/118 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa muu väri olis ollut parempi. Jopa bullshitinkeltainen.

Ei bullshit ole keltaista. Sun bullshit haisee Porvooseen asti.

Luultavammin anoppi luuli että normaalin värisistä työkaluista loukkaantuisivat.

Miksi ihmeessä anoppi luulisi mitään sellaista?!

Vierailija
35/118 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa muu väri olis ollut parempi. Jopa bullshitinkeltainen.

Ei bullshit ole keltaista. Sun bullshit haisee Porvooseen asti.

Luultavammin anoppi luuli että normaalin värisistä työkaluista loukkaantuisivat.

Huonostipa anoppi sitten jälkeläisensä on oppinut tuntemaan. Ei näe, ei kuule eikä piittaa.

Tarkoitat kai lapsenlapsensa? Jälkeläinen on se lasten isä millä ei ole myöskään varmaan pinkkiä väriä vastaan mitään. Ap vaan inhoaa anoppiaan.

Vierailija
36/118 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi ostaa tarpeelliset työkalut ja sinä senkun valitat. Häpeä

Tytöt itsekin irvistelivät, että arvattiin, että mummoltahan nämä tietysti on. Säilytettävä umpikaapissa.

Mistä lie oppineet moisen asenteen? Olisiko niin, että jos mummin lahjoja olisi arvostettu ja väri kotona hyväksytty, niin tytötkin olisivat tyytyväisiä. Nirppanokat yleensä saavat nirppanokkaista jälkikasvua. Ainakin huomattavasti useamman kuin hiukan vähemmän kriittiset ja elämään iloisesti suhtautuvat vanhemmat.

Vierailija
37/118 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi mullakin vähän hiekkaa jalkoväliin moisesta. Eniten siksi, että noi on typerää rahastusta. Normaali työkalusetti 10 e, "naisten työkalusetti" sitten reilusti kalliimpi. Mikä vitun naisten ruuvimeisseli? Se on ihan vaan ruuvimeisseli.

Työkalut on hyödyllisiä, ja eniten ilahtuisin jos joku ostaisi mulle jonkun laadukkaan, monipuolisen ja pitkäikäisen setin vaihtopäineen. Siinä olisi enemmän ideaa kuin tollaisessa mihin on laadun sijaan keskitytty pinkkiin väriin.

Vierailija
38/118 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä lahja. Meillä kans noita pakkeja tytöillä ja hyviä ovat. Ihme länkytystä taas pinkistä, toihan on hauska juttu ja kuka siitä loukkaantuu.

Mitä olen joskus noita pinkkejä tai kukallisia työkalusarjoja kaupassa silmäillyt, niin ovat kyllä järjestään näyttäneet semmoisilta, jotka hajoavat ekassa kunnon väännössä. Mutta kiva jos niitä on kunnollisiakin olemassa.

Vierailija
39/118 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on aina ihmetyttänyt ostaako joku noita pinkkejä työkaluja oikeasti, mutta näköjään sitten ainakin anopit. Itse olen aina inhonnut pinkkiä ja käsissä pysyy ihan hyvin "miehekkään" värisetkin työkalut.

Ihan itse olen ostanut ja olen työssä vielä rakennusliikkeessä. Toisen kotiin ja toisen työpaikalle. Nyt ainakin tiedän kuka lainailee työkalujani ja voi käydä välillä nappaamassa omani pois, kun sitä ennen ei kukaan tunnustanut ja oli ainainen riita.

Suosittelen muillekin pinkkiä työkalupankkia. Juu, ja monet työkalupakit olen ostanut ylioppilaslahjaksi ja töissä työharjoittelijalle. Paljon olen saanut siitä kiitosta.

Vierailija
40/118 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin itselleni samanlaisen, siinä toivossa että mies antaisi sen olla rauhassa (jättää sina omat työkalunsa sikin sokin > ei löydä niitä > ottaa minun ja hukkaa nekin). Ei toiminut. Mies ei tuntenut pinkin ruuvimeisselin uhkaavan miehisyyttään millään lailla.

Meillä sama juttu. Lisäksi mies väittää, että pinkki ruuvimeisseli tai vasara muka löytyy helpommin kuin musta lajitoverinsa. Tuolla se nytkin tonkii Hello Kitty -repusta esille pinkkiä (!!!) mittanauhaa tajuamatta, että se on tyttöjen juttu.

Kiitos makeista nauruista. Mun miespuoll. työkaveri väitti juuri samaa. Hän "varastaa"/lainaa kaikki mun työkalut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan