Laitoin itsestäni kuvan faceen uuden vuoden kunniaksi eikä sitä ole kukaan huomioinut
Siis periaatteessa mua ei haittaa se, etten saa tykkäyksiä tai muuta huomiota. Aloin kuitenkin miettimään millaisena ihmisenä muut minut näkevät, jos kukaan ei kiinnitä mun kuvaan huomiota. Kaikkilla muilla kavereilla on kiitollisuussepustuksia siitä, miten onnekkaita ovat olleet tämän vuoden aikana. Niistä on monet, myös minä, tykänneet ja kommentoineet.
Korostan, ettei mua haittaa huomion vähyys, mutta ihmetyttää kuitenkin.
En ole ruma ja kuva oli hyvälaatuinen. Toivotin siinä uutta vuotta hymyssä suin. En ole pitkään aikaan edes päivitellyt mitään.
Kommentit (20)
Ehkä olen ärsyttävä ja tylsä tyyppi :D
Olisi muuten kiva tietää, mitä muut minusta ajattelevat
ap
Just tällaisten asioiden takia häivyin facesta oltuani siellä 7 vuotta. Ei vaan enää jaksanu just tämäntyyppisiä juttuja. Voin taata, että stressi näistä asioista katoaa puf* ilmaan, jos sieltä lähdet. Et kadu.
Tarkista nyt vielä sun päivitysten yksityisyysasetukset :)
Hohoijaa! Ja huomiotahan et haluakaan kuten korostetusti kerroit. Just joo.
Olet ilmeisesti aika ruma jos et yhtään tykkäystä kuvasta saa
No tottakai mä haluan huomiota jos mä laitan kuvan faceen! Mutta ei mun maailma siihen kaadu, jos kukaan ei mua huomaa, kaikesta huolimatta. Ehkä kukaan ei ole edes nähnyt koko kuvaa..
Ja joo, on näkyvillä kaikille kavereille
ap
Vierailija kirjoitti:
no mielestäni olen kaunis nainen, eikä ole ollut koskaan vaikeutta esim miesseuraa saada. Oma mieheni kehui kuvaa, mutta ei voi tykätä siitä, koska ei ole facessa :D :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Just tällaisten asioiden takia häivyin facesta oltuani siellä 7 vuotta. Ei vaan enää jaksanu just tämäntyyppisiä juttuja. Voin taata, että stressi näistä asioista katoaa puf* ilmaan, jos sieltä lähdet. Et kadu.
Sama!
Onpas kurjaa :( josko niitä tykkäyksiä alkais kuitenkin illan aikana kerääntyä?
Onko se LIIAN hyvä kuva? että jos naiset ei tykkää kauniista naisesta kateuksissaan ;)
Miten kuva voi olla LIIAN hyvä? Eikö faceen saa laittaa hyviä kuvia?
Oli siis järkkärillä otettu, että ei mikään paska kuva ainakaan.
ap
No nyt oli tullut 2 tykkäystä! Kummatkin miehiä! Kuva ollut facessa jo 2 tuntia.
Tämä on kyllä mielenkiintoista :D
Ap
Päivität harvoin, joten voi olla että päivityksesi ei näy kaikille kaverillesi. Ja koska muutama ensiksi sen nähnyt ei ole reagoinut, tippuu päivitys yhä helpommin taustalle. Tähän aikaan muutenkin tulee paljon päivityksiä eikä ihmisillä välttämättä ole aikaa niitä selata joten päivityksesi on luultavasti hukkunut muiden sekaan. Nyt vain alat tykätä muiden tuoreista päivityksistä niin hekin menevät katsomaan sinun päivitystä ja tykkäävät siitä.
Vierailija kirjoitti:
Päivität harvoin, joten voi olla että päivityksesi ei näy kaikille kaverillesi. Ja koska muutama ensiksi sen nähnyt ei ole reagoinut, tippuu päivitys yhä helpommin taustalle. Tähän aikaan muutenkin tulee paljon päivityksiä eikä ihmisillä välttämättä ole aikaa niitä selata joten päivityksesi on luultavasti hukkunut muiden sekaan. Nyt vain alat tykätä muiden tuoreista päivityksistä niin hekin menevät katsomaan sinun päivitystä ja tykkäävät siitä.
0kei, ehkä juuri näin on käynyt. En jaksa alkaa muiden päivityksistä tykkäilemään tykkäysten kiilto silmissä. OOn tykännyt niistä, jotka oli mun mieelstä oikeasti kivoja. Ja mä oon ihan tyytyväinen akhteenkin tykkäykseen. Ei mun uusi vuosi tästä pilalle mene :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0kei, ehkä juuri näin on käynyt. En jaksa alkaa muiden päivityksistä tykkäilemään tykkäysten kiilto silmissä. OOn tykännyt niistä, jotka oli mun mieelstä oikeasti kivoja. Ja mä oon ihan tyytyväinen akhteenkin tykkäykseen. Ei mun uusi vuosi tästä pilalle mene :)
ap
Nyt on ilmeisesti jo pari viinilasillista mennyt vitutukseen
juu menee varmaan koko pullo pian.
voihan vee
:D
ap
Kaikki eivät tänään edes käy facessa.
Tällaisesta asiasta ei kannata ottaa paineita.
..ja olet ihan aikuinen vai teini?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no mielestäni olen kaunis nainen, eikä ole ollut koskaan vaikeutta esim miesseuraa saada. Oma mieheni kehui kuvaa, mutta ei voi tykätä siitä, koska ei ole facessa :D :D
ap
Vain narsistit kehuu itseään kauniina. Taidat siis olla epämiellyttävä persoonaa. Joku syyhän siinä on jos kuvistas ei tykätä.
Minä en ole jouluja facebookissa ennen toivottanut, mutta tänä vuonna toivotin. Yritin ottaa nättiä jouluaiheista kuvaa (en itsestäni) ja siinä meni aikaa, kun milloin ei valotus onnistunut tai milloin mitäkin. Sain lopulta hyvän kuvan ja laitoin sen facebookiin joulun toivotusten kanssa.
Päivän aikana tuli vain joitakin tykkäyksiä ja vaikka muuten ihan sama, mutta kyllä minua vähän harmitti että olin käyttänyt aikaa hyvän kuvan saamiseen eikä tuntunut kuin muutamia kiinnostavan minun hyvän joulun toivotukseni.
Illalla menin facebookiin ja kuvastani olikin tykännyt yli 20 ihmistä. Päivän aikana ei vain ilmeisesti ollut ihmisillä aikaa hengata facebookissa.
Voi hyvin olla, että sullakin oli vain huono julkaisuajankohta eikä paljoa porukkaa linjoilla.
Kyllähän yleensä hyvät kuvat keräävät huomiota...