Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys miehille, joita naiset eivät ole koskaan parisuhdekumppanikseen huolineet

Vierailija
30.12.2016 |

Jos näkisit yksinäisen itakävelysi aikana akuutin avun tarpeessa olevan naisen, auttaisitko vai jatkaisitko vain matkaasi vihellellen? Perustele vastauksesi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin auttaisin. Sehän on moraalinen velvollisuuteni.

Cheekiä en kyllä auttaisi.

Vierailija
2/20 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näkisit yksinäisen itakävelysi aikana akuutin avun tarpeessa olevan naisen, auttaisitko vai jatkaisitko vain matkaasi vihellellen? Perustele vastauksesi.

Tietenkin auttaisin jos kykenisin. Riippuu tietenkin tarpeesta.

Miksi? No koska tykkään auttaa ihmisiä. Enemmänkin kysyisin että miksi en auttaisi? Jos toinen ei näytä vaaralliselta yms, niin tietenkin autan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka katkera ja vihainen olo on. Jos on oikein katkerat ja vihaiset olotilat, en korviani hetkauta. 

Vierailija
4/20 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin mitä voisin auttaakseni. Tietenkin.

Tunnen monia mukavia naisia, vaikken pillua ole saanutkaan.

Vierailija
5/20 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin, jos nainen tulisi pyytämään apua. Muita tilanteita on liian vaikea arvioida. En ole mikään ajatustenlukija.

Vierailija
6/20 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, mikä kysymys tämä nyt oli. Eikös siihen velvoita jo lakikin ...

Vierailija
7/20 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin vastentahtoisesti, koska en halua tuomiota heitteillejätöstä.

Vierailija
8/20 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi meneillään oleva raiskaus niin en koska en halua että minua syytetään rasistiksi tai sovinistiksi.

Vierailija
9/20 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: autoni temppuili muutama viikko sitten oikein kunnolla ja pysähdyn bussipysäkille. Konepelti oli auki ehkä puoli minuuttia kun ensimmäinen mies pysähtyi autoinensa jo kyselemään tarvitsenko apua. Sillä hetkellä autoon ei voinut tehdä mitään, mutta olin ilahtunut auttavaisuudesta! :)

Vierailija
10/20 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, nainen kuin nainen saakin aina apua. Oleppa mies samassa tilanteessa. Kyllä taksin ja hinurin joudut soittamaan. Sama juttu muuttoavun kanssa. Nätti nainen kun vähän hymyilee, on 10 miestä auttamas. Mutta mies kun tarvitsee muuttoapua, niin maksaa joutuu. T: 3

Vierailija
11/20 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on nainen?

Vierailija
12/20 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, nainen kuin nainen saakin aina apua. Oleppa mies samassa tilanteessa. Kyllä taksin ja hinurin joudut soittamaan. Sama juttu muuttoavun kanssa. Nätti nainen kun vähän hymyilee, on 10 miestä auttamas. Mutta mies kun tarvitsee muuttoapua, niin maksaa joutuu. T: 3

:D

Vierailija
13/20 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen kun Sara Sieppi vai kuka missivarpunen olikaan pyysi instassa muuttoapua niin taisi olla inbox tukossa :D

Vierailija
14/20 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua pysähtyi mies auttamaan kun rengas puhkesi, vaikka olen mies. En tosin sen kummemmin apua tarvinnut.

Vierailija
15/20 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti auttaisin. Miten tämä siihen liittyisi ? Ei ole naisten vika että olen ruma. En minäkään rumaa naista havittele joten ymmärrän kyllä kohtaloni. Mutta hyväksy en.

Vierailija
16/20 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti auttaisin. Miten tämä siihen liittyisi ? Ei ole naisten vika että olen ruma. En minäkään rumaa naista havittele joten ymmärrän kyllä kohtaloni. Mutta hyväksy en.

Millä tavalla olet mielestäsi ruma? Tällä palstalla kyllä "rumat" naiset joskus kertoilevat millä tavoin ovat mielestään rumia, mutta miehen en ole lukenut koskaan kuvailevan ulkonäköään.

Vierailija
17/20 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina kumihanskat mukana, jos jotain inhottavia narkkareita joutuu kääntelemään kylkiasentoon.

Vierailija
18/20 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/20 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mikä tarve. Omaa henkeäni en ala riskeeraamaan oli sitten nainen tai mies.

Vierailija
20/20 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirottu olkoon se mies joka ei kiimaista naista auta.