Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun lopetimme pitämästä uudenvuodenjuhlia, olemme viettäneet uudet vuodet oman perheen kesken.

Vierailija
30.12.2016 |

Ruuat, juomat, herkut, raketit kaikki tarjottu vuosia ja sitten kun pari vuotta sitten päätimme, että nyt ei järkätä mitään, vaan mennään jonkun toisen valmiiseen pöytään, niin eipä kutsuja tullut =( Kiitos vaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonnih. Mikä oli loppupäätelmä?

Vierailija
2/9 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olitte se valmis pöytä. Sit ku se peruttiin ni mitä kuvittelit et tapahtuis?

Idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut tuo  sama tilanne. Siihen loppui sitten uudenvuoden pippalot.

Vierailija
4/9 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät vain tykkää järjestää tuollaista, vaikka tykkäävätkin niissä käydä. Minä en ainakaan halua kotiini vieraita, koska tuntuu, että pitää kääriä joka paikka kuplamuoviin ennen kuin viitsin kutsua ketään käymään. Muutenkin on kivempi lähteä johonkin muualle, eikä olla vain kotona, koska siten saa paremmin juhlafiiliksen. Minulla on onneksi yksi kaveri, joka järjestää aina välillä jotain mukavaa. 

Vierailija
5/9 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät vain tykkää järjestää tuollaista, vaikka tykkäävätkin niissä käydä. Minä en ainakaan halua kotiini vieraita, koska tuntuu, että pitää kääriä joka paikka kuplamuoviin ennen kuin viitsin kutsua ketään käymään. Muutenkin on kivempi lähteä johonkin muualle, eikä olla vain kotona, koska siten saa paremmin juhlafiiliksen. Minulla on onneksi yksi kaveri, joka järjestää aina välillä jotain mukavaa. 

Reilu meininki!

Vierailija
6/9 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilu meininki!

Kaverini ei koe asiaa samalla tavoin, joten hänelle ei ole mikään ongelma järjestää juhlia, kuten se olisi minulle. 

7/9 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitanneeko tuo ketään? Te olette tyytyväisiä kun ei tarvitse kustantaa muiden bileitä ja muut ovat tyytyväisiä, kun eivät ole teiltä juhlista edes kysyneet ja voivat juhlia vuoden vaihtumista muualla. Win-win -situation.

8/9 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bileiden järkkääjiä on aina vähemmän kuin halukkaita osallistujia, ja se on vain hyväksyttävä. Minä haluan juhlia, ja jos muut eivät juhlia saa pystyyn, teen sen itse ihan mielelläni. Tarjoilut ja puitteet mitoitetaan sen mukaan, mitä olen valmis käyttämää. Ei harmita. Saan mielihyvää siitä, että voin olla hyvä isäntä varsin kohtuullisella aika- ja vaivapanostuksella

Jos on vuosia järjestänyt bileitä, kannattaa olla joku exit strategy mielessä, ettei käy noin kuin sinulle. Tämä tarkoittaisi vastuun siirtämistä jollekulle toiselle hyvissä ajoin ja tarjoutumalla itse apujärjestäjäksi. Valtikka kiertoon jne.

9/9 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikanaan useinkin UV bileitä. Yhtenä UV:na sanoin ihan ohi mennen, että en vuonna vois mennä jonnekin muualle, niin kylläpä kaverit kaikkosi. Nyt olen sinkku, niin ei tule kutsuja senkään puolesta. Yksin olen näillä näkymin viikonlopun.