Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisitkö sen että työntekoasi valvotaan kameralla?

Vierailija
30.12.2016 |

Eli niin että työnantaja on asennuttanut valvontakamerat nimenomaan henkilökunnan valvontaan?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiettyä aluetta töissä kuvataan jo nyt, "henkilökunnan oikeusturvaksi" - paskanmarjat, eläinaktivistijärjestöt haluavat tietää potkitaanko meillä elukoita.

Olen töissä teurastamossa.

Potkiminen on varmaan vähentynyt kun tiedät että voit joutua vastuuseen rääkkäyksestä? Hyvä esimerkki paikoista joissa pitäisi aina olla kameravalvonta.

Potkimisen on vähän paha vähentyä kun sitä ei ole meidän pisteessä koskaan ollutkaan. Ymmärrän pointin, mutta en sitä ettei voida suoraan sanoa että jokin ulkopuolinen taho ei luota toimintaamme - kyse ei siis ole työntantajan epäluottamuksesta.

Vierailija
22/34 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa hyväksyisin, sillä minulla ei ole salattavaa työtä tehdessäni. Käytännössä en kuitenkaan, sillä silloin nauhalle tallentuisi myös potilaiden yksityisyyttä rikkovaa materiaalia.

T. SH

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpäs siinä. Olen opettaja.

Vierailija
24/34 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä kuvataan. Nauhoihin on pääsy (kuulemma) vain talon korkeimmassa virassa olevalla. Turvallisuutta ja sekaannuksia näillä selvitetään. Asiaa ei muista eikä ajattele eli on ok.

Vierailija
25/34 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki näkevät muutenkin melkein kaiken, mitä puuhaan, joten en. Miten sit enää edes kaivaisin nenää? Tulisi vaivaantunut olo.

Vierailija
26/34 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hotellin respassa ja meillä on turvakamerat sekä tähän että ravintolaan. Ja hyvä että on, on ollut tarvetta käydä niitä läpi kun on ollut agressiivia asiakkaita ja omaa henkilökuntaa joka alkoi ryypätä työvuoron jälkeen. Mikäs siinä, muistan olla kaivelematta persettä tai harjottamatta muuta epäinhimillistä toimintaa. Tietokoneen näyttö ei näy, kuva sen Verran huono, mutta mun työtehoa voi taas tutkailla muualla (olenko loggautunut sisään, mitä teen ohjelmalla jne.).

Vierailija
27/34 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Nou problem. Voisi olla erinäisissä tapauksessa ihan itselle turvallisuuttakin ja oikeusturvaa lisäävä asia.

Olen lastenpsykiatrian erikoislääkäri.

Samaa mieltä!

T. Lastenpsykiatrian sairaanhoitaja

Vierailija
28/34 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tositeeveetä voi tulla tekemään duunistani. Kirjanpitäjän elämää. Nakuttelen tietokoneella 😄

Niin on mulla joskus kokouksiakin

Vierailija
29/34 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahemmin haittaisi jos vaan kuvattaisiin semmoisesta kulmasta ettei näy millä sivuilla käyn silloin kun ei ole asiakkaita. En haluaisi työnantajani tietävän että olen av-mamma.

Vierailija
30/34 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn. En lusmuile. Enkä pyöri netissä työaikana.í

Vierailija
31/34 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään. Näkisivät, että virkamies lukee päivän lehdet (ml. iltapäivälehdet) ja surffaa netissä suurimman osan päivää. Ja vielä veronmaksajien rahoilla. En halua, että bluffini paljastuu...eläkeikään enää 35 vee....

Vierailija
32/34 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi.

Vierailija
33/34 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-pomo(kauppias)jäi rysäpäältä kiinni,kun oli suunnannut kameran minuun ollessani tauolla. Pääsin yllättämään hänet ruudun edestä perse pitkällä sitä katsomassa. Kyseisessä "filmissä" olen tupakoimassa. Terkkuja!

Vierailija
34/34 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuvattu jo vuosia sitten. Olin pankissa töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan