Ehdota erittäin hyvää ravintolaa Helsingistä 5v. hääpäivämme juhlistamiseksi.
Hääpäivämme lähestyy ja lapset saadaan hoitoon siksi illaksi. Juhlistamme vuosipäiväämme, mutta missä? Mikä olisi erittäin hyvä ja tyylikäs ravintola Helsingissä? Osaisitko ehdottaa jotakin?
Kommentit (15)
Lisää tietoa kun laitat googleen hakusanat:
omenapuu+ravintola
eka linkki
Sen mukaan löytyy kyllä vaihtoehtoja vaikka mitä, mikä hintahaarukka?
Pidämme kaikenlaisesta ruuasta, jopa elitistisestä kikkailusta. Tai ainakin minä, sillä miehen mielestä annokset ovat silloin usein liian pieniä.
Fish marketissa olimme viime kerralla syömässä ja suosittelen sitä erittäin lämpimästi myös muille.
Ravintolahakukonetta olen käyttänyt myös, mutta toisaalta nettisivujen perusteella on vaikea tietää, millainen ravintola todellisuudessa on.
Juhlistaessa jotakin erityistä, tykkää usein valita jonkin keittiömestarin neljän tai viiden ruokalajin menukokonaisuuden viineineen, silloin useimmiten lähtee hyvillä mielin ravintolasta, kun ammattilainen on tehnyt oikeat valinnat puolestani.
Kiitos vielä vihjeistänne, eiköhän me hääpäiväksi ruokaa löydetä.
mutta annokset miehille liian pieniä ja kallista. söimme menun jossa mukana myös viinit.
hyviä ja " hienojahan" ovat mm:
mecca
farouge
george
chez dominique
jne
Ihan loistava paikka ja ruoka eteläeurooppalaistyyppistä vähän hienompaa.
Nämä eivät ole mitään " ylihienoja" , mutta mun mielestä tosi mukavia, tasokkaita ja ennen kaikkea sopivia romanttiseen iltaan:
La Bodega Yliopistonkadulla
Töölönranta
Knossos, ihana kreikkalainen ravintola Hietalahden kauppahallissa
La Famiglia Keskuskadulla
Nokka Katajanokalla
Näistä valitsisin ehkä tuon Nokan hääpäiväillallista varten.
Vielä mainitsemattomista mieleeni tulee Lappi-ravintola Saaga, hyvää ruokaa ja tasokasta palvelua - ei kuitenkaan " elitistinen" , joten ei sovi jos sellaista vaihteeksi kaipaa.
Menkää Mäkkäriin vaan, Rosso on varmaan liian hieno. Tai miten olisi se RAX jossa saa syödä niin paljon kuin napa vetää. ;-DDDD
jos tyylikkäästä espanjalaisesta tykkäätte. Uudenmaankadun Demo tai Meritullinkadun Kuurna on intiimejä, pieniä paikkoja.
Unohda toi Omenapuu!!!
Minä menisi luultavasti Cantina Westiin tai Coloradoon, koska meillä tykätään meksikolaisesta ruuasta ja mieskin viihtyy noissa paikoissa.
Ihan keskustassa, Forumin talossa