Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISET Pystyttekö katkaisemaan virtsasuihkun kesken kaiken?

Vierailija
30.12.2016 |

Eli missä kunnossa on lantionpohjan lihakset?
Itse olen 24v ja yleensä pystyn, mutta välillä livahtaa silti.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko virtsaamisen keskeyttäminen sen merkki, että alapää on tiukka? :D Oon aina luullut, että mulla on löysä. Kyllä silti pystyn keskeyttää pissaamisen, teenkin sitä suunnilleen päivittäin. T. N25, synnytyksiä 0 ja geishakuulat säännöllisesti käytössä.

Ei, ellei virtsasi sitten tule emättimestä. Meillä muilla se tulee virtsarakosta virtsaputkea pitkin ja virtsasuihkun katkaisu sujuu tarvittaessa ihan automaattisesti. Löysä sinulla voi kyllä olla, jos jatkuvasti venytät paikkojasi kuulilla ja muilla vempeleillä.

Vierailija
22/23 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeumaoireita on kahta tyyppiä: virtsankarkailua ja rakon tyhjentämisen vaikeutta. Jälkimmäisillä ei ole mitään ongelmia katkaista virtsasuihkua, mutta se ei yksinään vielä kerro yhtään mitään.

Typeriä tällaiset yksinkertaistavat "testit". Keittiöfysiologiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fysioterapiassa mitattu lihasten voima tuloksena erittäin hyvät. Pystyn katkaisemaan virtsasuihkun helposti ja kolme synnytystä ja ikä 28v.

Kysyn nyt näin naisia pelkäävänä tuppukylän setämiehenä, miten nuo lihasvoimat mitataan?

😄😄👏🏻

😂 Halkaisi varmaan fyssarin kookospähkinän pissavehkeillään.

Ollaanhan sitä lystikkäitä perjantaina..

Miten olisi ihan siihen tarkoitetulla anturilla? Plomps pimppaan anturi ja johdot kiinni koneeseen ja kone kertoo koko ajan tilanteen kun jännittää/on rentona/yms. Lisäksi sillä voi antaa sähköä sekä testata tuntoa. En ymmärrä miksi tätä on alapeukutettu tai mikä tässä olisi hauskaa?

Noilla mittauksilla voidaan hoitaa erittäin hyvin lantion eri ongelmia. Virtsankarkailua esimerkiksi mikä on kuitenkin tosi yleistä synnyttäneiden keskuudessa. Minusta on vain mahtavaa, että tällaisia laitteita on keksitty.

Juu. Anturi pimppaan vaan 😆😅 Anteeksi..

Sulla ei taida olla kaikki ihan hyvin, sori nyt vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän