Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pitää seuraavista laulajista; Anneli Mattila ym.Mattilan naiset, Kaija Koo, Suvi Teräsniska?

Vierailija
30.12.2016 |

En pidä musiikistaan enkä tyylistään. Liian keskivertoja ja laulu ei kosketa aidosti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan surkeita kaikki. Listaan voisi lisätä vielä tyhjännauraja Arja Korisevan.

Vierailija
2/10 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä iskelmästä yhtään. Yksinkertaisten junttien musiikkia.

Teräsniska on jotain niin oksettavan pateettista kuraa, että vain Yö on ällöttävämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Teräsniska on paras naislaulaja tässä maassa, jopa parempi kuin Saara Aalto.

Vierailija
4/10 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Teräsniska on käsittämättömän hyvä laulaja, mutta niitä sen omia biisejä en vaan jaksa kuunnella.

Vierailija
5/10 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanava vaihtuu radiossa, jos noi "soi".

Iskelmä sinänsä ok, kuuntelen esim. Reijo Taipaleen tangoja.

Vierailija
6/10 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään. No, Kaija Koosta en hirveästi. Jaksan kyllä ihmetellä, että tiettyjä makuasioita voi ihan surutta haukkua, mutta muissa makuasioissa haukkuminen on vain tyhmää.

Vierailija
7/10 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oon samaa miettinyt. Luulen, että ne, joilla on jo syntyessään ollut keski-ikäinen sielu.

Vierailija
8/10 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt sellaista, että jos nämä biisit olisivat englannin kielellä, ne olisivat ihan samanlaisia kuin esimerkiksi Celine Dionin tai Madonnan biisit. Silti Celine Dion ja Madonna ovat maailmantähtiä, eikä kukaan heidän musiikkiaan sano kuraksi ja taivastele, miten joku voi heidän musiikkiaan kuunnella. Siis jos puhutaan pelkästään biiseistä.

Vierailija
9/10 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miettinyt sellaista, että jos nämä biisit olisivat englannin kielellä, ne olisivat ihan samanlaisia kuin esimerkiksi Celine Dionin tai Madonnan biisit. Silti Celine Dion ja Madonna ovat maailmantähtiä, eikä kukaan heidän musiikkiaan sano kuraksi ja taivastele, miten joku voi heidän musiikkiaan kuunnella. Siis jos puhutaan pelkästään biiseistä.

Eipä nyt sotketa maakuntalaulajia kansainvälisiin tähtiin. Sovitukset ja musiikki kotimaisissa iskelmissä on sitä tasoa, että ne sopii junttilaan, ei muualle. Madonnaa ei voi samassa lauseessakaan vertailla kotimaisiin täteihin.

Vierailija
10/10 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostu kuuntelemaan Celine Dioniakaan enkä mieluummin Madonnaakaan.

Suvo Teräsniska osaa laulaa, eli on harvinainen poikkeus suomalaisten iskelmä ja iskelmäpoplaulajien rinnalla, mutta biisit ei nappaa.

Kaija Koo on kertakaikkisen huono, samoin nuo Mattilan sisarukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi