Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ennätys..? Teini nukkuu vieläkin "yö"unia

Vierailija
30.12.2016 |

Joo en tiedä monen aikaan menee nukkumaan, itse menin eilen klo 21.30 ja aamulla 05 heräsin töihin, tulin kotiin 16.00 ja teini nukkuu ja mumisee vaan kun herättelen. Veljensä kanssa kuulin juttelevan vähän aikaa.

Hitto menee aina nämä rytmit ihan överiksi lomilla!! :(

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nukkua

Vierailija
2/53 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne menee meilläkin. 14-vuotias kuulemma valvoi viime yönä seitsemään, mutta heräsi sentään jo neljän aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullua!! Eihän tässä mitään voi tehdä ja suunnitella kun nukkuu kaikki päivät!!

Ap

Vierailija
4/53 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin puol 6 nukkumaan ja heräsin klo 16 :D

T: 15v

Vierailija
5/53 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hullua!! Eihän tässä mitään voi tehdä ja suunnitella kun nukkuu kaikki päivät!!

Ap

Mitä sitten pitäisi ehdä tai suunnitella?

Vierailija
6/53 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö olla huolissaan?

Ap

Vierailija
7/53 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ihan vaikka olla perheen kanssa, syödä yhdessä päivällinen/illallinen, tehdä kotihommia, käydä kavereilla/sukulaisissa jne.

Ap

Vierailija
8/53 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy katsomassa onko se vielä elossa.

Vierailija
9/53 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö olla huolissaan?

Ap

Ei

Vierailija
10/53 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinini on vasta 13-v., mutta herätän aina kymmenen aikaan (olen itse kotona, niin on mahdollista). Saa illalla pelata tietokoneella, mutta tietää kyllä, että herätän aamupäivän puolella. Ei tulisi hänen kanssaan mitään, jos antaisin unirytmin ihan kääntyä.

Vierailija
11/53 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lomalla saa noudattaa luontaista rytmiään. Niin minäkin sain lapsena ja teininä, ja silti olen oppinut aikuisena heräämään aikaisin, kun on pakko. 

Vierailija
12/53 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä se semmoseen maahan, jossa eletään hänelle sopivaa kellonaikaa. Siperia opettaa.

Vierailija
13/53 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosi et muillakin? Sain kauheet pultit kun teini nukkui viideltä kun tulin töistä. Tuntuu ettei tuosta koskaa voi kasvaa toimintakykyiatä ihmistä!

Vierailija
14/53 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun äiti anto mun nukkua teininä ihan rauhassa :D ei ollu äitille mikää ongelma mun unirytmi. 

15/53 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nukkua. Minulla on myös nyt loma ja menen yöllä nukkumaan noin 2-4 aikaan ja heräilen kolmen aikaan iltapäivällä. Töihin mennessä ei ole vaikeuksia nousta kuudelta kun silloin menen kymmenen aikaan illalla nukkumaan, vaikka se ei luontainen rytmini olekaan. Me yövirkut joudumme elämään jatkuvasti aamuvirkkujen tahtiin, lomalla ei näin tarvitse olla.

Vierailija
16/53 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna teinin nukkua, sillä juuri tuossa iässä tarvitaan paljon unta, kun kehitys on vauhdikasta. Ja monet muutokset ja kehitys tapahtuu levossa ja nukkuessa.

Se on sama kuin rahaa laittaisi pankkiin

Vierailija
17/53 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en teininä lomilla ja viikonloppuisin ennen 12 herännyt. Se on teineille ihan normaalia. Nyt olen 26 ja herään viikonloppuisinkin viimeistään kasilta... hyvä jos iltaisin jaksan 23 asti valvoa. Anna lapsen nukkua, eiköhän siitäkin normaali aikuinen tule.

Vierailija
18/53 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli kahdeltatoista yks päivä nyt lomalla herätin. Ja se oli kiukkunen, kun joutui nousemaan.

Vierailija
19/53 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopukseni, 14 v., nukahti kuuden maissa aamulla ja heräsi neljältä aamupäivällä. Kuulin ääniä yöllä, kun olen itse uneton, nyt olen valvonut 2 vrk putkeen, ei kiva. Pojan rytmi palautuu sitten yleensä parissa päivässä kun aika on. Anna nukkua 😊.

Vierailija
20/53 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ihan vaikka olla perheen kanssa, syödä yhdessä päivällinen/illallinen, tehdä kotihommia, käydä kavereilla/sukulaisissa jne.

Ap

Teet nuo asiat yksin tai muiden perheenjäsentesi kanssa. Jos teini nukkuu, nukkukoon, hän vain missaa kaikki perheen kanssa syömiset ja sukulaisissa käymiset. Mieheltä en sietäisi iltapäivään nukkumista (kolmivuorotyöläiset poislukien), mutta nukkukoon lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan