Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stockmann menossa konkurssiin

Vierailija
30.12.2016 |

Kommentit (338)

Vierailija
321/338 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu. Uutinen oli vuodelta 2016.

Että semmoinen visionääri oli ap

hyvin menee yhä

Vierailija
322/338 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannin vaihtoehdot ovat vähissä – Nämä asiat yhtiö voisi vielä tehdä, jos se haluaa pelastaa itsensä

https://www.hs.fi/talous/art-2000006001642.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/338 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäljelle jää Helsingin keskustan liike joka on saatu toimimaan. Loput suljetaan

Vierailija
324/338 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kallista ja ylimieliset myyjät. Sitä

Saa mitä tilaa.

Vierailija
325/338 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ššššškoopee meni konkuršššššiiiiin,

Ššššštokmannnn meni ...

Vierailija
326/338 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähässä on positiiviset asiat, mutta yksi on ainakin se, että Tapiolan bussiterminaali otetaan tietääkseni kohta käyttöön. Parantaa myyntiä ainakin hieman, kun vierestä kävelevän väen määrä lisääntynee.

Vierailija
327/338 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä Stokkan kriisistä tuli mieleen verkko-ostaminen. Olen aina välillä yrittänyt ostaa jotain verkosta, mutta kyllä se on hankalaa ja inhottavaa. Koneella joutuu muutenkin olemaan aivan liian paljon nykyään niin töissä kuin vapaa-ajalla pankkiasioita sun muita hoitaen. Koen vaivalloiseksi tuotteiden etsimisen, kuvien latautumisen näytölle (siinä ei kestä sinänsä kauaa, mutta kun latautuessa näkymä pompahtelee, ja sitten sitä tulee painettua jotain väärää asiaa). Sitten pitää kaikki saataran yhteystiedot ja pankkikorttinumerot syöttää, siis rekisteröityä ja pahimmassa tapauksessa vahvistaa rekisteröityminen sähköpostilla tai puhelimella ja ja ja... niinpä äkkiä huomaakin, että ilta on kulunut siihen, että on niska kyyryssä istunut koneella.

Paljon mieluummin kuljeksin vaikka Stokkalla, käyn välillä kahvilla tai syömässä, ja jatkan sitten ostoksia. Ei tarvitse palautella tuotteita, kun sovittaa kaupassa.

Vaikka moni niin hehkuttaa, että verkosta löytyy sopivan kokoisia vaatteita, kunhan oppii vain tuntemaan eri maiden kokoluokitukset ja eri merkkien mitoitukset, niin enpä usko. En usko, että verkko-ostajat onnistuvat työistuvia laatuvaatteita ostamaan, paitsi jos ne on tehty joustavista kankaista. Moni on varmasti sen verran ylipainoinen, että mikä tahansa joustava vaate "istuu" päällä justiinsa.

Vierailija
328/338 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva jos Stockalla olisi vanhempia myyjiä. Erityisesti meikkiosastoilla mua ärsyttää ostaa mitään parikymppiseltä siloposkiselta tytöltä kun itse ole jo yli nelikymppinen. Olen ihan sinut ulkonäköni kanssa mutta jotenkin vaan olisi hauskempi asioida suunnilleen ikäiseni myyjän kanssa.

Stockalla saattaakin olla näin. Mutta parikymppinen tyttäreni on erään kosmetiikkasarjan ja erään meikkisarjan edustaja. Hän tietää todella hyvin minun ongelmakohtani, jotka suunnilleen kaikki johtuvat ikääntymisestäni ja laiskasta luonteestani. Saan häneltä tosi hyviä vinkkejä aina, kun tulee jokin uusi minulle sopiva tuote. Ei tule harhaostoja eikä tarvitse itse perehtyä tuotteisiin. En saa kalliista tuotteista edes mitään alennuksia, mutta ostan silti tyytyväisenä. Ja mikä tärkeintä, käytän minulle täsmävalittuja tuotteita, enkä laita kaappiin pölyyntymään. Vastaavaa henkilökohtaista palvelua olen saanut vain ulkomaisten lentokenttien kosmetiikkamyynneistä.

N50

No tokihan omalta tyttäreltä saa henkilökohtaista palvelua ja tytär tuntee äitinsä ongelmakohdat.

Vierailija
329/338 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva jos Stockalla olisi vanhempia myyjiä. Erityisesti meikkiosastoilla mua ärsyttää ostaa mitään parikymppiseltä siloposkiselta tytöltä kun itse ole jo yli nelikymppinen. Olen ihan sinut ulkonäköni kanssa mutta jotenkin vaan olisi hauskempi asioida suunnilleen ikäiseni myyjän kanssa.

Stockalla saattaakin olla näin. Mutta parikymppinen tyttäreni on erään kosmetiikkasarjan ja erään meikkisarjan edustaja. Hän tietää todella hyvin minun ongelmakohtani, jotka suunnilleen kaikki johtuvat ikääntymisestäni ja laiskasta luonteestani. Saan häneltä tosi hyviä vinkkejä aina, kun tulee jokin uusi minulle sopiva tuote. Ei tule harhaostoja eikä tarvitse itse perehtyä tuotteisiin. En saa kalliista tuotteista edes mitään alennuksia, mutta ostan silti tyytyväisenä. Ja mikä tärkeintä, käytän minulle täsmävalittuja tuotteita, enkä laita kaappiin pölyyntymään. Vastaavaa henkilökohtaista palvelua olen saanut vain ulkomaisten lentokenttien kosmetiikkamyynneistä.

N50

Alennus menee tyttärellesi, joten tavallaan pysyy perheessä.

Vierailija
330/338 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäljelle jää Helsingin keskustan liike joka on saatu toimimaan. Loput suljetaan

En usko, että Tampereen myymälää suljetaan ennenkuin toiseksi viimeisenä korkeintaan.

Vierailija
331/338 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne sovitaan treffit kun Stokkan kelloa ei enää ole.... Eeeeiii!

Vierailija
332/338 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn hulluilla päivillä, eikö oo kohta, muuten käytän stokkan veeceetä kaupungissa kulkeissan. 

Vierailija
333/338 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann on jäänyt kivikaudelle.

Vierailija
334/338 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn hulluilla päivillä, eikö oo kohta, muuten käytän stokkan veeceetä kaupungissa kulkeissan. 

Treella edes vessa ei ole enää maksuton, joten mieluummin Sokoksen tai kauppakeskusten vessaan. Naurettavaa, että tuostakin pitää rahastaa!

Vierailija
335/338 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treella edes vessa ei ole enää maksuton, joten mieluummin Sokoksen tai kauppakeskusten vessaan. Naurettavaa, että tuostakin pitää rahastaa!

No enpä ole huomannut, että mikään Tampereen Stokkan vessoista olisi muuttunut maksulliseksi. Minkähän kerroksen vessa on kyseessä?

Vierailija
336/338 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä ole huomannut, että mikään Tampereen Stokkan vessoista olisi muuttunut maksulliseksi. Minkähän kerroksen vessa on kyseessä?

Off topic, mutta olen ihmetellyt miksi Stockan wcmaksu ei ole jotain 10 e. En tajua että päästää ilmaiseksi vessaan hienojen tavaratalossa. Hyi köyhät ulos !

Vierailija
337/338 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa oli kyllä viikko pari sitten aika kylmäävää tekstiä Stockmannista. Kaikki luvut ovat punaisella ja sinne on nyt hankittu joku katastrofiyritysten ihmepelastaja.

Vierailija
338/338 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannin toimitusjohtaja Lauri Veijalainen irtisanoutuu – uuden johtajan etsintä alkaa heti

https://www.is.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000006043797.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi