Mies unohti kirjautua ulos tabletin mesestä. Nyt sai viestin entiseltä naispuoliselta työkaveriltaan
Eikä mies tajua, että mulla on tabletti käytössä ja kaikki meseen tulevat viestit ponnahtaa suoraan mun silmille. Hänellä on myös puhelimessaan mese ja vastailee tälle makkarissa. Itse olen olohuoneessa. Ihan mielenkiinnolla seuraan mihin juttu kehittyy. Nyt on vaan kuulumisten vaihtoa.
Niin ja siis tämä ei ole miehen tabletti, vaan perheen yhteinen..
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Hävettäisi olla sinä. Ei tulisi mieleenikään tulla keskustelupalstalle nöyryyttämään itseäni tuolla tavalla.
Silti sinä korkean moraalin omaavana kuitenkin klikkasit tämän ketjun auki ja tulit lukemaan, että mitä se ap nyt oikein kirjoittaa.Hävettäisi olla noin tekopyhä kuin sinä olet.
Mies tuli nyt suihkusta. Vastasi naiselle treffaamispyyntöön, että "ilman muuta" ja laittoi iskuhymiön. Nainen vastasi sydänsilmä-hymiöllä ja jatkaa kirjoittamista..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli nyt suihkusta. Vastasi naiselle treffaamispyyntöön, että "ilman muuta" ja laittoi iskuhymiön. Nainen vastasi sydänsilmä-hymiöllä ja jatkaa kirjoittamista..
Ap
onko tämä mirkku tietoinen, että miehesi on ikäänkuin varattu? vai kuvitteleeko viestittelevänsä sinkun kanssa?
Maailmanhistoria tuntee vain yhden ainoan mesen ja se on tämä:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Windows_Live_Messenger
Messengerejä on kymmeniä, mutta vain yksi voi olla Mese.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli, että olis kiva nähdä pitkästä aikaa ja ehdotti oluelle lähtemistä joku ilta...
Saas nähdä mitä mies vastaa kun tulee suihkusta.Ap
^ Tuo on kirjoitettu eilen
Vierailija kirjoitti:
Ap
^ Tuo on kirjoitettu tänään. Kuinka helkkarin pitkiä suihkuja teidän perheessä oikein harrastetaan?
Vierailija kirjoitti:
Maailmanhistoria tuntee vain yhden ainoan mesen ja se on tämä:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Windows_Live_Messenger
Messengerejä on kymmeniä, mutta vain yksi voi olla Mese.
Höllennä pipoa. Samoja paskoja ne on kaikki.
Vastasi, että nuolen taas sinun pimpin. ap