Mies haluaa väkisin uudeksi vuodeksi kekkereihin, joissa minusta ei pidetä
Miehellä siis on kaveripiiri, jossa minä olen ihan ulkopuolinen. Tulen hyvin juttuun miehen kavereiden kanssa PAITSI näiden.
Sillä aikaa kun mies hengaa kavereidensa kanssa, minun pitäisi olla heidän vaimojensa ja naisystäviensä kanssa. Paitsi että heistä näkee jo kilometrien päähän etteivät pidä minusta ollenkaan. Jos koitan jutella nitä näitä, minut sivuutetaan täysin. Päälleni puhutaan tai sitten jos kuuntelevat, katsovat minua sellaisella ärsyttävällä, halveksuvalla katseella.
Paras oli se, kun minulta kysyttiin "Onko sulla lapsia?" ja vastasin ei, reaktio oli:
"Aijaa..." ja kääntyivät pois päin minusta.
Muutenkin vastailevat kaikkeen mitä koitan puhua "Niin niin... Just joo... Aivan joo..." tyylillä, sellaiseen tympiintyneeseen ja alentuvaan ääneen.
Olen entinen koulukiusattu ja huomaan heti jos minusta ei pidetä tai vastapuolella on muuten vain epämiellyttävä ihminen. Nämä naiset soittavat molempia kelloja.
Ja jos minusta tuntuu ettei minusta pidetä, menen lukkoon ja minusta tulee hirveän ujo. Eli nämä iltamat menevät aina niin, että miehellä on superkivaa ja minä litkin sidukkaa yksin jossain nurkassa.
Miehen mielestä kuvittelen kaiken ja olen vain herkkä ja pitäisi yrittää enemmän. Mutta kun ei huvita yrittää kun useamman kerran vastaanotto on ollut tuollainen ja minulle on annettu selkeät signaalit ettei minusta pidetä. Minulla on niin paljon ystäviä ja kavereita, etten jaksa yrittää hengailla tälläisten nirppanokkien kanssa.
Mies siis haluaa minut väkisin mukaan, olen hänelle sanonut, että voi mennä yksin, mutta minä en halua tulla koska minusta ei selvästikään pidetä. Mikä tahansa muu miehen kaveriporukka kävisi ja lähtisin innoissani mukaan, mutta ei kiitos enää näitä ihmisiä.
Kiva vain saada tälläisestä taas vuosisadan riita aikaiseksi.
Kommentit (22)
Miksi asiasta pitää värkätä vuosisadan riita? Alkaako mies räpättää jos ehdotat, että hän menisi omien kavereidensa juhliin ja sinä juhlisit omien kavereidesi kanssa?
Itse ratkaisisin asian niin, ilmottaisin miehelleni, että voimme molemmat viettää hauskan illan omissa porukoissamme ja kieltäytyisin tappelemasta asiasta.
Voi vitsi kun ihmiset viitsisivät lukea aloituksen ennen vastaamistaan. Ap:hän sanoi että mies voisi mennä yksin, mutta kun väkisellä haluaa ap:n mukaan.