Mies haluaa väkisin uudeksi vuodeksi kekkereihin, joissa minusta ei pidetä
Miehellä siis on kaveripiiri, jossa minä olen ihan ulkopuolinen. Tulen hyvin juttuun miehen kavereiden kanssa PAITSI näiden.
Sillä aikaa kun mies hengaa kavereidensa kanssa, minun pitäisi olla heidän vaimojensa ja naisystäviensä kanssa. Paitsi että heistä näkee jo kilometrien päähän etteivät pidä minusta ollenkaan. Jos koitan jutella nitä näitä, minut sivuutetaan täysin. Päälleni puhutaan tai sitten jos kuuntelevat, katsovat minua sellaisella ärsyttävällä, halveksuvalla katseella.
Paras oli se, kun minulta kysyttiin "Onko sulla lapsia?" ja vastasin ei, reaktio oli:
"Aijaa..." ja kääntyivät pois päin minusta.
Muutenkin vastailevat kaikkeen mitä koitan puhua "Niin niin... Just joo... Aivan joo..." tyylillä, sellaiseen tympiintyneeseen ja alentuvaan ääneen.
Olen entinen koulukiusattu ja huomaan heti jos minusta ei pidetä tai vastapuolella on muuten vain epämiellyttävä ihminen. Nämä naiset soittavat molempia kelloja.
Ja jos minusta tuntuu ettei minusta pidetä, menen lukkoon ja minusta tulee hirveän ujo. Eli nämä iltamat menevät aina niin, että miehellä on superkivaa ja minä litkin sidukkaa yksin jossain nurkassa.
Miehen mielestä kuvittelen kaiken ja olen vain herkkä ja pitäisi yrittää enemmän. Mutta kun ei huvita yrittää kun useamman kerran vastaanotto on ollut tuollainen ja minulle on annettu selkeät signaalit ettei minusta pidetä. Minulla on niin paljon ystäviä ja kavereita, etten jaksa yrittää hengailla tälläisten nirppanokkien kanssa.
Mies siis haluaa minut väkisin mukaan, olen hänelle sanonut, että voi mennä yksin, mutta minä en halua tulla koska minusta ei selvästikään pidetä. Mikä tahansa muu miehen kaveriporukka kävisi ja lähtisin innoissani mukaan, mutta ei kiitos enää näitä ihmisiä.
Kiva vain saada tälläisestä taas vuosisadan riita aikaiseksi.
Kommentit (22)
Kuulostat tosi miellyttävältä persoonalta. Vihaan introverttejä.
Itsellä vähän sama tilanne tietyllä kokoonpanolla. Tosin ei ehkä yhtä voimakkaana. En koe, että he varta vasten yrittäisivät olla töykeitä, mutta ollaan vaan niin eri maailmoista että se menee liki tuollaiseksi. Onneksi ei toistu usein, esim. tänä vuonna kahdesti.
Älä mene mukaan. Et voi estää miestäsi tapaamasta kavereitaan, eikä hän voi pakottaa sinua tulemaan mukaan. Molempien täytyy ymmärtää tämä ilman riitaa.
Nyt kehittämään muuta menoa ja seuraa illalle.
Aikuinen ihminen, kyllä sinä voit yhden uuden vuoden viettää yksinäsi. Et voi heittäytyä marttyyriksi ja kieltää miestä menemästä! Lähde vaikka tanssimaan tms.
Oi, ikävä tilanne, ap. En tiedä ikävämpää ajanviettotapaa, kuin notkua väkisin seurassa, jossa en viihdy.
Olen ratkaissut asian siten, että olen jättänyt kemut väliin. Miehen mieliksi voisin lähteä, mutta jos omat traumat laukeavat päälle, voi olla parempi jäädä kotiin.
Kyllä on typeriä ihmisiä nuo naiset, joita ap kuvailit. Ällöä.
Ostat pullon tequilaa, se huiviin ja pilaat juhlat. Saavatpa jotain syytä olla oikeasti pitämättä eikä tule enää kutsua varmaan miehellekään.
Kummasti olen sairastunut häiden, hautajaisten ja syntymäpäivien kynnyksellä:DD
Koita ap ymmärtää, että jos nämä naiset ovat tunteneet toisensa vaikka 10 vuotta ja sinä olet juuri tullut porukkaan, niin eivät kyllä helpolla sinua huoli mukaan, varsinkin jos olet ihan eri maailmasta kuin he. Koita olla spontaani ja sosiaalinen heidän seurassaan! Naiset pitävät itsevarmuudesta, hissukat jäävät aina vähän sivuun jos illanvietossa ollaan. ;)
Mies haluaa ja nähtävästi se ratkaisee ja sinun halusi ei ole niin tärkeä?
Tässä on monta ratkaisua joista valita.
a)Teette yhdessä jotain mistä molemmat tykkää ja molemmat viihtyy.
b)Mies menee yksin pippaloihinsa ja sinä jäät kotiin tai vietät uuden vuoden omien kavereiden kanssa.
c)Menet avoimin mielin juhliin etkä vatvo vanhoja traumoja. Yrität viihtyä parhaasi mukaan ja jos muuta vaihtoehtoa ei todellakaan ole niin istu ja juo sitä siideriä kaikessa rauhassa. Juttele miesten kanssa jos akat ei nappaa. Pyydä tai vaadi että mies huomio sinuakin juhlissa...siis ennen juhlia eikä siellä juhlissa ;)
Me halutaan olla neeekereitä, pidetään salaa kekkereitä.
Eli miehesi pitäisi kärsiä uutena vuotena siitä että olet ärsyttävä akka josta muut eivät pidä?
Älä niistä naisista piittaa vaan lyöttäydy sitten niiden miesten seuraan.
Joko otat vähän pohjia eli juot nämä tyypit mukavaksi. Silloin et edes huomaa ettei sinulle puhuta, kun olet luultavasti itse suuna ja päänä. Toinen vaihtoehto, mihin ehkä itse kallistuisin on omien kavereiden kanssa uv:n vietto. Miksi pitäisi väkisin viettää uv:tä porukassa, jossa kokee olonsa epätoivotuksi. Tyhmää mennä paikalle vain muodon vuoksi, jos oikeasti sinua ei kiinnosta pätkääkään näiden ihmisten seura. Mies voi mennä yksin ja sinä saat viettää uv:n sinulle läheisten ihmisten kanssa. MIes voi sitten selittää näille muille, että olit jo ehtinyt luvata muuta.
Naiset eivät osaa toimia sovussa isommassa ryhmässä. Varsinkin uudet ihmiset ovat epätoivottavia ja heitä sitten kyykytetään. Miehet taas toimivat hienosti suuressakin ryhmässä ja toivottavat yleensä uudetkin tuttavuudet mukaan porukkaan. Liekö sitten ihmisen historia tähän syynä?
Koulukiusatuilla on tapana myös nähdä epäystävällisyyttä siellä, jossa sitä ei ole. Jotkut piirit vain ovat "kylmempiä", eikä niissä oleteta kenenkään loukkaantuvan.
Toki voi olla, että he eivät vain tule toimeen kanssasi. Mitä jos naisten kanssa olemisen asemasta olisit miehesi ja tämän kavereiden kanssa ja antaisit niiden naisten olla omassa porukassaan. Aika outoa jos bileissä pitää olla naiset ja miehet eri huoneissa. Jos asia oikeasti on noin räkeästi tuolla tavoin, niin jätä menemättä ja mene omien kavereidesi kanssa johonkin. En näe mitään syytä miksi pitäisi mennä väkisin paikkaan, johon ei halua mennä.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen, kyllä sinä voit yhden uuden vuoden viettää yksinäsi. Et voi heittäytyä marttyyriksi ja kieltää miestä menemästä! Lähde vaikka tanssimaan tms.
?
Lue tarkemmin mitä kommentoit.
Ap nimenomaan kirjoitti, että on kehottanut miestä menemään yksin, mutta mies yrittää pakottaa mukaan.
Minä pitäisin kiinni siiyä, en suostu mrnemään. Sinulla on oikeus järkätä omat ohjelmasi, miehen menot eivät ole tärkeämpiä kuin sinun menosi.
Todella itsekästä ja ajettelematonta mieheltäsi, jos vaatii sinua väkisin mukaan. En menisi vaan viettäisin laatuaikaa itsekseni tai omien ystävien kanssa. Mies möksöttäköön, jos kerran on niin lapsellinen ettei voi huomioida sinun tunteitasi lainkaan vaan vääntää vielä riidankin aiheesta. Olet kuitenkin yrittänyt tutustua ja viihtyä tuossa porukassa eikä se ole onnistunut. Voiko enempää vaatia? En itse vaatisi moista puolisoltani.
Anna kun arvaan: Olet itse parikymppinen ja nämä naiset ovat kolmikymppisiä. Olet opiskelija ja tyhjätasku, näillä naisilla on ura ja paljon rahaa. Olet surkeasti lapseton ja heillä on monta ihanaa, lahjakasta lasta.
Älä ota sitä itseesi. Tunget heidän reviirilleen ja olet ihan eri maailmasta. Kymmenen vuoden kuluttua kohtelet itse jotain parikymppistä pimatsua vastaavalla tavalla.