Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löin vaimoa kerran, nyt eroamassa

Vierailija
29.12.2016 |

Tuli ennen joulua pikkujouluista työkaverin kyydillä ja näin kun suutelivat. Löin naista avokämmenellä ja pidin kädestä kiinni. Ei jäänyt mustelmia. Nainen suuttui ja haluaa erota. Joulu piti esittää kuitenkin pariskuntaa naisen vanhemmilla ja käytiin saunassakin. Nainen väittää vain halanneensa ja minun olevan sairas. Näin 100% varmuudella hänen suudelleen.

Sanoin pyytäväni anteeksi ja meneväni terapiaan kun nainen myöntää suudelleensa. On itse sanonut että lyöminen ok reaktio pettämistilanteessa. Miksi ylipäätään tuli kyydillä eikä taksilla. Hän ei näe tässä mitään ihmeellistä. No jo työkaveri asuu 10 km eri suunnassa kun me.

Rakastan naista vieläkin vaikka kuinka typerää se onkin. Hän myös itki minun olevan sekaisin joten tuskin osaisi feikata kyyneliä. Jopa kyseenalaistan näkemiseni. Voiko olla että näin jatkumon mitä ei tapahtunut?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöminen on väärin tässä(kin) tilanteessa. Itse tiedän pariskunnan, miehen ja naisen, ja nainen läpsii aina miestä. Ei mitään isoja mustelmia, mutta lyöntejä kuitenkin. Se saa jotenkin puistattamaan.

Vierailija
62/70 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kitinä jostain kevyestä avarista. Jos minä oisin pettänyt niin olisi varmaan revitty pää irti. :D todellakin pitää miehen näyttää kaapin paikka, pettävä lunttu ansaitsisi paljon enemmänkin kuin pelkän avarin.

N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit hakannut sen 2. miehen, vai oliko isompi kuni sä?

Vierailija
64/70 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe olevani ollenkaan sairas tai väkivaltainen. Moni mies olisi toiminut väkivaltaisemmin. Mitään jälkiä ei edes jäänyt, tuon lyömisen jälkeen hän vain tuijotti, haukkui sairaaksi ja käveli pois. Kyse oli läpsäsystä, ei mistään hakkaamisesta.

Ap

Sä osoittaudut jo ihan kunnon vaimonhakkaajaksi. Vaimosi voisi tehdä ilmoituksen poliisille ja sinut tuomittaisiin okeudessa tuosta. Esitit tuossa lainauksessa melkein kaikki kliseet, joita parisuhdeväkivaltaiset miehet keksivät. Tiesitkö, että kukaan parisuhdeväkivaltainen mies ei tunnusta olevansa sellainen? He myös kokevat olevansa oikeutettuja tekoonsa ja vierittävät omasta käytöksestään syyn uhrille.

Väkivaltaiset miehet määritelevät sen niin, että väkivaltaa on kaikki, mitä he itse eivät tekisi. Jos esim. vain tönii, mutta ei lyö, niin lyöminen on se raja. Jos lyö, mutta ei kovaa, niin kovaa on raja. Jos lyö, mutta ei jää jälkiä, jäljet ovat se raja. jne. Jos lyö tajuttomaksi, mutta ei tapa, niin tappaminen on se raja. Väkivaltaa on se, mitä muut tekevät, ei se, mitä itse tekee ja aina löytyy niitä, jotka ovat ahempia kuin itse, joten itse ei olekaan oikeastaan koskaan siis paha.

Juttu on kuitenkin niin, että yhteiskunnan yhteiset moraali-, käytös- ja oikeudelliset säännöt määrittelevät väkivallan, siihen syyllistynyt ei ole itse oikeutettu määrittelemään sitä. Sinä olit vkivaltainen. Kannattaa todellakin erota, pitäisi myös kertoa teostasi seuraavalle tyttöystävälle, jotta hän voi tehdä päätelmiään siitä, haluaako edetä kanssasi suhteeseen.

Vierailija
65/70 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pitää lyöntiään oikeutettuna eikä kadu. Siinä ei terapiat auta. Lähtisin enkä katsoisi takaisin.

Vierailija
66/70 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tekeminen on tässä kohtaa merkityksetöntä. Löit häntä, joten suhteenne on ohi. Sinä olet se kusipää. Terapiakaan tuskin kaltaistasi auttaa, mutta se on ainoa oljenkortesi muuttua enää ihmiseksi. Piste.

Vierailija
67/70 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän myös itki minun olevan sekaisin joten tuskin osaisi feikata kyyneliä."

Hän on nainen. Krokotiilin kyyneleet ovat heidän erikoistaitonsa. Kaikkien miesten pitäisi tämä tietää.

Vierailija
68/70 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin vähättelen. Mielestäni ymmärrettävä reaktio tuossa tilanteessa. Pahoittelin vaimolle ja lupasin mennä terapiaan hänen kanssaan jos hän haluaa. Ei halua.

Kai tämä oli tässä. Jos heistä tulee pari en voi tuota ihmistä arvostaa enää yhtään. Myöntäisi edes.

Ap

Vaimoasi et voisi arvostaa mutta itseäsi kyllä? Mikään ei ole säälittävämpää kun naista lyövä mies. Yrität keksiä kaikki mahdolliset syyt jolla oikeutat tekosi. Tiedätkö, sellaisia ei ole.

Se on aivan sama tässä vaiheessa vaikka vaimosi ollut pannut apinaa, sinä löit. Jos näit tuollaisen tilanteen olisit halutessasi tehnyt ratkaisun ja eronnut. Menit kajoamaan häneen ja rikoit toisen turvallisuuden tunteen.

Ei ole olemassa käsitettä " vaan se yksi kerta", toinen voi kuolla siitä yhdestä lyönnistä.

Nyt jauhat että myönnät toimineesi väärin JOS vaimo myöntää pettäneensä. Eli todellisuudessa et koe tehneesi väärin ja se kertoo sinusta kaiken oleellisen.

Miehet jotka eivät muuten pärjää hakkaavat naisia.

Vierailija
69/70 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenhakkaajat on aina pahimpia luusereita.

Vierailija
70/70 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vaimo olisi avariin kuollut vaikka olisin lyönyt kovempaakin? Ja hän itse rikkoi minussa kyvyn luottaa joten aika 50:50 mennään jos nyt rikoin hänen turvallisuudentun teensa. Jos ollaan rehellisiä niin ei ihan kauheasti kiinnosta. En kadu.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme