Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löin vaimoa kerran, nyt eroamassa

Vierailija
29.12.2016 |

Tuli ennen joulua pikkujouluista työkaverin kyydillä ja näin kun suutelivat. Löin naista avokämmenellä ja pidin kädestä kiinni. Ei jäänyt mustelmia. Nainen suuttui ja haluaa erota. Joulu piti esittää kuitenkin pariskuntaa naisen vanhemmilla ja käytiin saunassakin. Nainen väittää vain halanneensa ja minun olevan sairas. Näin 100% varmuudella hänen suudelleen.

Sanoin pyytäväni anteeksi ja meneväni terapiaan kun nainen myöntää suudelleensa. On itse sanonut että lyöminen ok reaktio pettämistilanteessa. Miksi ylipäätään tuli kyydillä eikä taksilla. Hän ei näe tässä mitään ihmeellistä. No jo työkaveri asuu 10 km eri suunnassa kun me.

Rakastan naista vieläkin vaikka kuinka typerää se onkin. Hän myös itki minun olevan sekaisin joten tuskin osaisi feikata kyyneliä. Jopa kyseenalaistan näkemiseni. Voiko olla että näin jatkumon mitä ei tapahtunut?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli tosi tyhmä nainen jos teidän ikkunan edessä suutelee! Olisihan ne suudelmat voinu hoitaa matkalla tai vaikka pysäyttää auton jonnekin ja suudella sielunsa syvyyksistä. Jos tulee ikkunanne eteen suutelemaan niin toivonut reaktioita ja varmaan toivonutkin että näet ja teet sitten jotain minkä varjolla pääsee eroon sinusta, minkä sitten teitkin.

Vierailija
22/70 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on miettinyt eroa jo kauan. Sai nyt hyvän syyn siihen ja sai sinusta tehtyä samalla syntipukin. Vaimosi on todella raukkamainen eikä uskalla ottaa vastuuta mistään. Omaa töppäilyään ei halua myöntää. Luultavasti hänellä on suhde työkaverinsa kanssa.

Näitä on nähty aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... entäs jos toi mies sattui vetäisemään naisen suudelmaan ja nainen hämmennystään ei oikein tajunnut mitä tapahtuu?

Vierailija
24/70 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Lyöminen ei ole järkevä reaktio pettämiseen

B) Vaimosi on lunttu

C) Erotkaa, koska se on parempi molemmille osapuolille. 

D) Mene vihanhallintakurssille ja tarvittaessa eroryhmään.

Vierailija
25/70 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei olisi kamalaa jos vaimo pussaisi työtoveriaan.  se olis jotenkin jännääkin. Voisin kyllä itsekin vähän pussailla hottia duunikaveria, jotenkin en vaan osaa olla mustasukkainen. Olisi kyllä sopimatonta tehdä sitä meidän pihassa. 

En missään tapauksessa jättäisi hyvää vaimoa. Enkä varsinkaan löisi, mistään hinnasta, ketään naista, koskaan. Ei ole mies jos lyö naista. Puolisoiden välinen lyöminen on jotenkin sellaista syrjäytyneiden alkkisten touhua.  

Vierailija
26/70 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta on pahempaa kuin pettäminen.

Ja niin tai näin, naisesi saa jättää sinut juuri siitä syystä kuin haluaa. Tässä hänellä on kyllä erittäin hyvä syy.

Vierailija
27/70 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa pitää ottaa turpiin ennenkuin saa erota?

Vierailija
28/70 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yleinen ohje on erota? Aika pienestä mielestäni.. Tai kun kerta lupauduin sinne terapiaan jos vaimo myöntää. Pitäisikö nyt sitten pyytää anteeksi, uskotella nähneeni hallusinaation ja varata aika terapiaan? Vai suosiolla odotella niitä eropapereita ja allekirjoittaa? Vaimo on ollut kyllä aina todella ystävällinen ja olen pitänyt häntä uskollisena.. Ja nytkin juttelee muustakin eli meillä on ihan hyvä ilmapiiri. Meillä on myös yhteinen lapsi, ja kohta joku kirjoittaa että lyönkö häntäkin. No en lyö, ikinä vaikka tekisi mitä.

En edes ollut niin agressiivinen, mutta on keskusteltu aiheesta ja vaimo vielä sanoi lyömisen olevan ymmärrettävää jos jää kiinni pettämisestä. En lyönyt häntä edes kovaa, ja tilanne oli muutenkin absurdi.

Ap

Vierailija
29/70 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt kerran tuolla tavalla,vein tutun naisen baarista kotiin mikä asuu 10km väärään suuntaan jos kotiin olisi lähtenyt suoraan,olin kaveriporukalle kuskina ollut muutenkin ja kun tuon naisen pihalle päästiin se vain mitään sanomatta suuteli ja lähti kotiin miehensä luokse.

Tilanne oli hämmentävä ja lämmitti kyllä mieltä,asiasta ei ikinä puhuttu eikä tilanne toistunut,tuosta on jo melkein 20v aikaa ja satunnaisesti näen naista ja saman miehen kanssa on vieläkin naimisissa.

Joten en osaa sanoa asiaan mitään.

Vierailija
30/70 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä ottaisin mieluummin yhden avarin syystä kuin toisia panevan miehen.

N27

Vierailija
31/70 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli miten oli, parempi että jatkatte eri teillä. Mitäs jos nainen pettää uudestaan, menee vaikka sänkyyn saakka? Vedätkö sitten kunnolla turpaan? 

Toivottavasti ei. Pettävä kumppani kyllä ansaitsisi tulla piestyksi kunnolla, mutta petetty voi joutua ongelmiin sekä omantunnon että poliisin kanssa.

Vierailija
32/70 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta ei ole mikään ratkaisu. Jos lyö kerran niin lyö toistekin. Enkä edes ymmärrä miksi haluat olla pettäjän kanssa yhdessä?

Vierailija
33/70 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta on pahempaa kuin pettäminen.

Ei todellakaan ole.

Vierailija
34/70 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ymmärrä itsekään.

Ap

Vierailija
35/70 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli yleinen ohje on erota? Aika pienestä mielestäni.. Tai kun kerta lupauduin sinne terapiaan jos vaimo myöntää. Pitäisikö nyt sitten pyytää anteeksi, uskotella nähneeni hallusinaation ja varata aika terapiaan? Vai suosiolla odotella niitä eropapereita ja allekirjoittaa? Vaimo on ollut kyllä aina todella ystävällinen ja olen pitänyt häntä uskollisena.. Ja nytkin juttelee muustakin eli meillä on ihan hyvä ilmapiiri. Meillä on myös yhteinen lapsi, ja kohta joku kirjoittaa että lyönkö häntäkin. No en lyö, ikinä vaikka tekisi mitä.

En edes ollut niin agressiivinen, mutta on keskusteltu aiheesta ja vaimo vielä sanoi lyömisen olevan ymmärrettävää jos jää kiinni pettämisestä. En lyönyt häntä edes kovaa, ja tilanne oli muutenkin absurdi.

Ap

Olisit varmaan aikaisemmin sanonut vaimostasikin, ettet ikinä löisi häntä.

Ja vaimollasi on oikeus erota sinusta. Hän koki, että yksi lyönti riitti. Ymmärrän häntä hyvin.

Vierailija
36/70 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan tuota kun sanotaan että jos kerran lyö niin lyö toistekin. Virheistään voi myös oppia ja olla toistamatta niitä. Mun miesystävä löi kerran yli 10 vuotta sitten, asiaa käsiteltiin pitkään ja hartaasti ja mies oli todella pahoillaan ja järkyttynyt käytöksestään, eikä ole lyönyt uudestaan. 

Vierailija
37/70 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naiset skitsoo ihan turhasta, jos mies joskus vähän lyö kämmenellä niin ompa kauheaa. Naiset on heti jättämässä. Jos nainen esim. pettää ja mies lyö avokämmenellä poskelle, on nainen sen ansainnut. Sama juttu toisinpäinkin. 

Mun mies on joskus päissään suuttunut ja kuristanut mua hetken. En jättänyt sen takia. Se tapahtui 10v sitten eikä sen jälkeen ole mitään tapahtunut. Joten nyyhky, olipa se nyt niin traumatisoivaa.

Vierailija
38/70 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta ei ole mikään ratkaisu. Jos lyö kerran niin lyö toistekin. Enkä edes ymmärrä miksi haluat olla pettäjän kanssa yhdessä?

Miten niin ei ole ratkaisu? Maailmassa on ratkaistu lukemattomia asioita väkivallalla.

Jopa poliisin uskottavuus perustuu siihen, että he ja muu oikeuslaitos voi harjoittaa eri tasoista väkivaltaa jos aiheutat liikaa harmia.

Nyt puhutaan siis parisuhteesta.

Vierailija
39/70 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mun mies on lyönyt kerran (kunnolla) kännissä. Pelästyi itsekin käytöstään ja tajusi ettei viina sovi. Annoin anteeksi, tein selväksi että ainoan kerran annan. Aikaa tästä on 30 vuotta ja upea elämä ollut yhdessä.

En kehota lyöjää katselemaan mutta välillä kannattaa seurata sydäntään ja antaa anteeksi.

Vierailija
40/70 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa pitää ottaa turpiin ennenkuin saa erota?

Kolmannen kerran jälkeen kannattaa harkita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä