Mitä kaikkea tekisit, jos olisit kaikkivaltias eli pystyisit tekemään ihan mitä tahansa?
Kommentit (20)
Tekisin maailmanrauhan, poistaisin sairaudet ja nälänhädän. Antaisin eläimille oikeudet.
Siirtäisin ihmiset ja niiden saasteet aurinkoon. Maapallossa ei sen jälkeen olisi paljon korjattavaa, aika nätti paikka :)
Lopettaisin eläinten brutaalin kohtelun.
Siirtäisin yksityisyyttä ja kansalaisvapauksia polkevat liikenneministerit arkistotehtäviin Ulko-Hebrideille.
Siirtäisin Israelin Grönlantiin ja grönlantilaiset jollekin autiolle Kanadan rannikolle.
Sulkisin kaikii vihreät, kommunistit, muut vasemmistolaiset, femakot ja muut vähäjärkiset lopuksi eliniäkseen suljettuun hoitolaitokseen.
Ei mulla muuta.
Laittaisin lennolla penkkini selkänojan taka-asentoon.
Muuttaisin maailman ei-fyysiseksi, jolloin ei voisi edes satuttaa ja tappaa. Eikä tarvitsisi syödä ruokaa, jonka tuottamiseksi täytyy väistämättä tuhota toisten elävien olentoja (jopa kasvissyöjänä, onhan kasvitkin eläviä).
Poistelisin ihan randomisti av:ssa ketjuja
Loisin uuden pankki-, ja valuuttajärjestelmän, jakaisin luonnonvarat ja ruokavarat tasan ihmisten kesken (samoin taloudellisen varauden), lopettaisin sodat, valtiot ja tämän oligarkkien yhteiskuntajärjestelmän mitä väitetään demokratiaksi. Rajoittaisin ihmisten lisääntymisen kolmeen lapseen, politiikka saisi keskittyä pienenpiin paikallisyksiköihin. Kaikille onnellisuutta ja terveyttä.
Kaikki, jotka ovat joskus tai jatkossa yrittävät raiskata, tappaa tai pahoinpidellä aikuisia, lapsia tai eläimiä, vaan poistuisivat maapallolta, muuttuisivat tuhkaksi tms. Joku merkittävä muu tilanteeseen sopiva sanktio seuraisi myös heitteillejätöstä, pettämisestä, kiusaamisesta, muita vaarantavasta sikailusta jne, tyyliin pettäjästä tulisi impotentti, liikennetörttöilijä ei saisi enää ajaa jne. Kestävä kehitys tulisi pakolliseksi rangaistuksen uhalla, muovikasseista ja kertakäyttötavarasta luovuttaisiin. Voisi olla aika tylsä planeetta, mutta nämä asiat minua häiritsevät.
No duodaa...
Taikoisin hyvän perseen itselleni, kävisin jossain Balilla lomalla (mieluiten koko perheen kanssa mutta yksinkin ois enemmän kuin ok) ja stalkkaisin mieheni eksän fb-sivua, mitä en nyt näe kun en oo facebookissa. :D
Voisin myös ottaa supervoimina uskomattoman musikaalisuuden ja taidon soittaa kaikkia instrumentteja, sekä rohkeutta tehdä niin ihmisten seurassa.
13 jatkaa...
Niin ja nukkuisin pari kokonaista yötä katkeamatta. Putkeen. Pari vaan. Ei oo paljoa pyydetty.
Laittaisin kaikki miehet kävelemään konkaten, niinkuin olisi kakka housussa.
katselisin naisia alasti suihkussa. Joskus tiputtaisin saippuan hyllyltä.
Lisäisin kaikille olennoille sellaisen monitietoisuuden piirteitä omaavan tuntoaistin, jolla nämä tuntisivat sen, mitä toinen elävä olento tuntee heidän tekemisiensä tai tekemättä jättämisensä seurauksena. Kun ammut lehmää pulttipistoolilla päähän, tuntisit sen itse. Kun raiskaat tuntisit, miten paksu halko työntyy kuivana perseeseesi. Kun annat köyhälle vitosen tunnet sen ilon, mitä hän siitä kokee. Kun annat kumppanillesi hyvää seksiä tunnet hänen orgasminsa ja mielihyvänsä. Kun ignoteeraat tylysti feissarin kadulla koet itse saman turhautumisen. Kun vittuilet toiselle ihmiselle AV-palstalla koet itse aiheuttamasi mielipahan.
Luulen, että ihmisten käytös saattaisi muuttua hieman erilaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Siirtäisin ihmiset ja niiden saasteet aurinkoon. Maapallossa ei sen jälkeen olisi paljon korjattavaa, aika nätti paikka :)
Sama.
Poistaisin kaikki ihmiset ja ihmisten tekeleet ja saasteet. Antaisin kauniin luonnon ja eläinten olla.
Vierailija kirjoitti:
Sulkisin kaikii vihreät, kommunistit, muut vasemmistolaiset, femakot ja muut vähäjärkiset lopuksi eliniäkseen suljettuun hoitolaitokseen.
Ei mulla muuta.
Minä laittaisin sinut kaatopaikalle yksinäsi.
Maailma jossa jokainen ottaisi täyden vastuun kaikista teoistaan. Ei olisi narsismia eli pahuutta ja typeryyttä ollenkaan.
Tosin silloin ei olisi tätä palstaakaan.
Sekstaisin Rikun kanssa aamusta iltaan ja illasta aamuun. Ei onnistu nyt, koska olen naimisissa toisen kanssa.