Ihastuneet uskallatteko kohdata totuuden?
Minimoi kanssakäyminen ihastuksesi kanssa. Jos hän ei tee alotteita, hän ei ole kiinnostunut. Totuus joskus sattuu.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
No kerro sitten mikä ihme vaivaa miestä, jonka jätän suosiolla rauhaan, mutta joka itse ottaa yhteyttä ja sitten parin päivän päästä katkaisee yhteydet. Oliko tämä kiinnostunut vai ei?
Yrittää leikkiä kylmää/kuumaa?
Vierailija kirjoitti:
No kerro sitten mikä ihme vaivaa miestä, jonka jätän suosiolla rauhaan, mutta joka itse ottaa yhteyttä ja sitten parin päivän päästä katkaisee yhteydet. Oliko tämä kiinnostunut vai ei?
Jos sai sinusta vaikutelman ettet ole kiinnostunut. Häpesi. Ja meni koloonsa.
Joskus elämäntilanteet on vaan sellaisia että voi kokea paremmaksi vaihtoehdoksi sen, ettei vaan lähesty toista, kuten varattu-asetelma.
Paras tapa saada toinen kiinnostumaan ja ihastumaan on näyttää itse omat tunteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minimoi kanssakäyminen ihastuksesi kanssa. Jos hän ei tee alotteita, hän ei ole kiinnostunut. Totuus joskus sattuu.
Kun molemmat noudattavat neuvoasi, niin kumpikin kuvittelee ettei toista kiinnosta.
Näin. Kyllä joskus asioista voi ihan puhua.
Ehkä joskus jokin siinä ihastuksen kohteessa tai koko tilanteessa saa myös hälytyskellot soimaan, eikä toinen siksi tee aloitetta.
Jos on itse ihastunut ja epäilee että toinenkin satttaisi olla tai sitten ei, niin mitä tehdä. Ottaa etäisyyttä kun muutenkin ollaan vain vain harvoin näköetäisyydellä?
Vierailija kirjoitti:
Minä jätin miehen, kun rakastuin siihen ja pelästyin. Onneksi kohdattiin uudestaan ja antoi anteeksi, kun selitin syyn.
Jos on aiemmin ottanut parisuhteessa pahasti siipeensä, ei tosiaan uskalla luottaa kovin helposti. Tuollaiset tuntemukset saattavat saada juoksemaan karkuun, ettei taas joudu pettymään ja keräilemään itsetunnon rippeitä kasaan. Luottamus on välillä vaikea laji.
Vierailija kirjoitti:
Nerokas ja varma tapa pitää itsensä sinkkuna. Oletko koskaan kuullut iskemisestä..?
Muistakaa myös, että osa ei halua tai etsi parisuhdetta. Pelkkää panokaveria. Silloin on varaa olla välinpitämättömämpi. Etenkin jos huomaa toisen olevan edes hieman epätoivoinen rakkauden perään. Löysään hirteen vaan yhteydenottoa odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sai sinusta vaikutelman ettet ole kiinnostunut. Häpesi. Ja meni koloonsa.
Eli oliko kuitenkin kiinnostunut? Mitäs tälle nyt sitten pitää tehdä vai onko enää mitään tehtävissä? Tai onko kenelläkään muita selityksiä? Tämä tilanne oikeasti vaivaa nyt tosi paljon.
Sanoppa se? Ehkä joku alkukantainen miehinen itsesuojeluvaisto uroksilla jotta eivät joudu suhteeseen ja kavattamaan jälkeläisiä.