Ihastuneet uskallatteko kohdata totuuden?
Minimoi kanssakäyminen ihastuksesi kanssa. Jos hän ei tee alotteita, hän ei ole kiinnostunut. Totuus joskus sattuu.
Kommentit (32)
Kyllä se toinen voi olla oikeasti ujokin.
Kuinka yleistä on aikuisilla niin voimakas ujostus ettei saa suutaan auki? Ymmärrän ettei tunteiden tunnustaminen ole helppoa, mutta kyllä luulisi osaavan keskustella edes jostain.
Mitä esimerkkejä on ettei ihastunut ole missään yhteydessä ihastukseen? Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei mene aina noin.
Mitä enemmän välitän sitä enemmän etäisyyttä otan.
Miksi? Miten reagoit jos sinua lähestytään?
Vierailija kirjoitti:
Minimoi kanssakäyminen ihastuksesi kanssa. Jos hän ei tee alotteita, hän ei ole kiinnostunut. Totuus joskus sattuu.
Kun molemmat noudattavat neuvoasi, niin kumpikin kuvittelee ettei toista kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ja väitteesi perustuu mihin? Omaan kokemukseen? Oletko seurannut läheltä asiaa, työpaikalla? Läheisesi kokemukseen? Kerro nyt kun asia näin paljon liikutti, kun piti tehdä oma avaus asiasta?
Mä en tehnyt minkäänlaisia aloitteita nykyisen poikaystäväni kanssa koska en uskaltanut. Onneksi se jaksoi yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun molemmat noudattavat neuvoasi, niin kumpikin kuvittelee ettei toista kiinnosta.
Näin voi käydä. Luotan ettei kaikki käy täällä eikä kaikki tätä noudata. Itse olin todella aloitteellinen ja puhelias, kunnes tajusin olevani se moottori. Tällä keinolla se totuus sitten selvisi. Häntä ei kiinnosta, ainakaan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja väitteesi perustuu mihin? Omaan kokemukseen? Oletko seurannut läheltä asiaa, työpaikalla? Läheisesi kokemukseen? Kerro nyt kun asia näin paljon liikutti, kun piti tehdä oma avaus asiasta?
Kyllä kyllä kyllä. Miksi hyökkäät? Oletko itse jääkuningatar aloitetta odottamassa?
Tein aloitteen, sain välitöntä vastakaikua. Kannattaa ehdottomasti puhua kuin vaieta.
No minähän otinkin ja kas kummaa. Sehän alkoi itse ehdottelemaan tapaamisia..
Vierailija kirjoitti:
Näin varmaan tekee myös se ihastus?
Minä jätin miehen, kun rakastuin siihen ja pelästyin. Onneksi kohdattiin uudestaan ja antoi anteeksi, kun selitin syyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin varmaan tekee myös se ihastus?
Ks viesti 8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene aina noin.
Minä ainakin lähden karkuun ihastustani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene aina noin.
Minä ainakin lähden karkuun ihastustani.
Miksi? En tajua! :D
Jo tällä otoksella. Ihmiset reagoivat kovin eri tavoin. Kaikki konstit on kokeiltava.
Niin mäkin pakenen. Enkä tiedä minkä helvetin takia :(
Parempi tehdä se aloite jos uskaltaa. Muuten voi jäädä hyvä suhde kokonaan syntymättä jos molemmat on arkoja.
Eihän siinä voi kuin voittaa. Ja vaikka tulisi huti niin pian sille häpeälleen vaan nauraa.
No kerro sitten mikä ihme vaivaa miestä, jonka jätän suosiolla rauhaan, mutta joka itse ottaa yhteyttä ja sitten parin päivän päästä katkaisee yhteydet. Oliko tämä kiinnostunut vai ei?
Ei mene aina noin.