Kauneimmat rakkauslaulut häihin
Mitkä ovat mielestänne kauneimpia rakkauslauluja?
Häät tulossa ja biisejä mietitään, sekä kirkkoon että juhlaan esitettäväksi. :)
Kommentit (60)
Suvi Teräsniskan Uusi aamunkoi on upea, sopii myös kirkkoon!
Jos englanti käy kielenä niin Coldplayn Magic on mahtava, varsinkin jos hääpari on nuorempaa ikäluokkaa :)
One Direction - You & I
Itse vähän epäilin biisiä kun kaasoni sitä ehdotti. :D Valittiin se kuitenkin hääjuhlaan, kaunis sävelmä ja sanat upeat. :)
Up, tänne kaivataan myös vinkkejä!
Tulee mieleen tällainen ihana vanha romanttinen laulu,liekö jostain elokuvasta.Se soitettiin ja orkesterin solisti lauloi aikanaan sen serkkuni häissä 60-luvulla.En muista nimeä,mutta näillä sanoilla löytyy varmasti tieoa:Mis soutaen tuulessa koivut sorjat soi,mis runsaimmin ruusut loistaa,siellä morsiussaattomme kaunis karkeloi,kaiku kiirien riemumme toistaa.
Toisen säkeistön sanoja en täysin muista,mutta tuosta alusta jo varmasti löytyyjos oikeilta musiikin asiantuntijoilta kysyy.
Laulu nimeltään Entä sitten.
Kannattaa kuunnella YouTubesta Timo Koivusalon versiona, ei Hallikaisen. Hallikaisen versio liian rempseätempoinen humppa, Timolla balladimainen. Sen version olen kuullut naisen laulamana häissä ja oli koskettava. (Kappaleen nimi vaan on aika tyhmä.)
Jenni Vartiaisen "Minä sinua vaan". Oli hääbiisinä pikkuveljeni häissä ja toimi todella hyvin!
Samae Koskisen Hän, jolla on kaikki
Tosi moni on vinkannut uppia. Mulle ihan tuntematon, ei löydy youtubestakaan.
"Olet kaikkeni"