Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on sitten yllätys yllätys löytynyt oikein kuvan kera deittipalstalta!

Vierailija
28.12.2016 |

MUtta jos joku nainen hänet sitten huoliikin, niin onnea matkaan...
Arvasin tämän että tuo taas etsii naista kun vähä aika sitten jäi kiinni, mutta oikein uskaltanut kuvansa laittaa tällä kertaa, eri deittisivustol tietysti.

Onneksi olen henkisesti irtaantunut tuosta, niin en ole järkyttynyt. Tein itellenikin feikkiprofiilin sinne ja lähetin miehelle flirtin...kohta saan varmaan postia heh :)

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitä vaivaa, mikä sitä vaivaa.

Sillä ei ole väliä.

Et häntä voi muuttaa tai parantaa.

Paskaukko on diagnoosi.

Sinä olet paskaukon paska-akka niin kauan kun suhteessa roikut.

Nautitko martyyriasemastasi?

En nauti, itseasiassa häpeän miehen juomista niin paljon etten kehtaa valittaa kenellekkää. Paitsi nyt täällä.

No ok, neuvolassa kerran itkin kun mies oli tehnyt katoamistempun baarireissullaan, meillä pieni vauva ja käytin häntä sit neuvolassa. Siellä murruin ihan täysin kun olin kestänyt miehen käytöstä jo pidempään, ja koko yönä enkä seuraavana päivänäkään saanut mieheen yhteyttä.

Neuvolassa tietävät että mies juo...

Mutta syytän itseäni että mulla on juoppo mies niin en voi puhua tästä....

Vierailija
42/95 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole väliä.

Paskaukko on diagnoosi.

En nauti, itseasiassa häpeän miehen juomista niin paljon etten kehtaa valittaa kenellekkää. Paitsi nyt täällä.

No ok, neuvolassa kerran itkin kun mies oli tehnyt katoamistempun baarireissullaan, meillä pieni vauva ja käytin häntä sit neuvolassa. Siellä murruin ihan täysin kun olin kestänyt miehen käytöstä jo pidempään, ja koko yönä enkä seuraavana päivänäkään saanut mieheen yhteyttä.

Hyvä että ymmärrät että omalla vastuullasi on se että pidät juoppomiestä itselläsi

Et voi muuttaa häntä. Voit tosiaan muuttaa vittuun sen juopon luota.

Hyvä että oletkin jo etsimässä asuntoa.

Toivottavasti saat äkkiä uuden elämäsi alkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi on munki mies jääny kiinni, jopa itse teosta, tosin henkisesti ihan sama mulle, tiedän että rakkaus ja seksi on kaksi eri asiaa mutta mullaki on oikeus huolehtia esim. terveydestäni, enhän voi tietää vaikka ois pannu jotai naista jolla joku tauti, nää ei minusta ole mitää leikin asioita, varsinki kun itse olen uskollinen, toivon vaa että suhde ois ohi, seksiki ällöttää kun ne pettämiset tulee mielee väkisinki, luottamus on menny ja koko mies vaa ällöttää..Tiedän että olen "surkimus" kun en saa lopetettua suhdetta kerta laakista mutta eiköhän se lähe kun seksiä en halua, koska se oikeasti ällöttää juuri hänen kanssa vaikka seksistä muuten pidän ja on minulle tärkeää, mutta on luottamus toiseen on oltava kunnossa.

Vierailija
44/95 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole väliä.

Paskaukko on diagnoosi.

Hyvä että ymmärrät että omalla vastuullasi on se että pidät juoppomiestä itselläsi

Et voi muuttaa häntä. Voit tosiaan muuttaa vittuun sen juopon luota.

Hyvä että oletkin jo etsimässä asuntoa.

Toivottavasti saat äkkiä uuden elämäsi alkuun.

Kuten jo aiemmin kerroin, olen yrittänyt päästä muuttamaan pois ja se kaatui tuohon liian pitkään irtisanomisaikaan. Mutta miehen uhkailut on myös vaikuttanut, vaikka olen hyvä äiti lapsille, niin mies osaa puhumisen ja valehtelun.

Hän on jo pitemmän aikaa tehnyt niin, että hän kirjoittaa puhelimeensa ylös aivan kaiken mitä teen väärin, ainakin hänen mielestään. 

Hän uskoo että ne on hänen todistusaineistoaan mua vastaan, kun erotaan.

Esim hän kirjoittaa ylös aina kun minä suutun. Vaikka en huutaisi, niin hän kirjoittaa että sain raivokohtauksen.

Omia kohtauksiaan hän ei tietenkään kirjoita ylös. Eikä alkoholin kulutustaan.

Teenkö minä hänelle samoin? No en! 

Ensinnäkään en jaksa tuollaista sontaa, ja toiseks, miks täytyy yrittää pitää mielessä kaikki negatiiviset asiat toisesta?

Ei mitään kannustavaa, positiivista, vaan aina vaan huonot asiat.

Sairasta, niin sairasta.

Mutta seksi kelpaa. Harmi vaan että itsellä ei tee enää mieli, ahdistun vaan kun hän istuu viereeni ja alkaa käpälöidä juuri sieltä mistä en haluaisi. Ei läheisyyttä muuten vaan, vaan aina seksi mielessä....

En myöskään uhkaile miestä että estäisin lapset häneltä jos erotaan...en siis ymmärrä miks mies haluaa riistää minulta lapset...vai onko vain jotain vallanhalua...

Vierailija
45/95 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi on munki mies jääny kiinni, jopa itse teosta, tosin henkisesti ihan sama mulle, tiedän että rakkaus ja seksi on kaksi eri asiaa mutta mullaki on oikeus huolehtia esim. terveydestäni, enhän voi tietää vaikka ois pannu jotai naista jolla joku tauti, nää ei minusta ole mitää leikin asioita, varsinki kun itse olen uskollinen, toivon vaa että suhde ois ohi, seksiki ällöttää kun ne pettämiset tulee mielee väkisinki, luottamus on menny ja koko mies vaa ällöttää..Tiedän että olen "surkimus" kun en saa lopetettua suhdetta kerta laakista mutta eiköhän se lähe kun seksiä en halua, koska se oikeasti ällöttää juuri hänen kanssa vaikka seksistä muuten pidän ja on minulle tärkeää, mutta on luottamus toiseen on oltava kunnossa.

Voimia sinullekkin <3 Sama juttu se on itelläki...ei enää aikoihin oo tehny oikein mieli kun jatkuvasti toinen tekee ja sanoo asioita mitkä loukkaa ja on kova työ että saa annettua anteeksi. Ja kaljanhaju yököttää itseäni niin paljon etten voi nukkua ees hänen vieressään..

Mutta vaikka pystyy antamaan anteeksi niin ei se silti tarkota, että pitäis antaa toisen vaa jatkaa ja jatkaa...

Vierailija
46/95 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok....Mutta saako vajaaälyisiä kuitenkin kohdella huonosti?

Jos nään vanhuksen kaatuneen tiellä niin saanko mennä vielä potkaisemaan sitä, ihan vaan koska se nyt jo muutenki makaa maassa ja kuolee kuitenkin pian...?

Joo tyhmä läppä, mut uskon että mullakin on kuitenkin myös arvoa, vaikka oisin kuin vajaa...

Olen valmis eroamaan, kun vaan hoituis muutkin asiat,  että on mahdollista muuttaa pois...Lapsia tietenkin suren, mietin miten ero heihin vaikuttais...Isä on heille tärkee, oli kuin pettäjäjuoppo tahansa.

Vierailija
47/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvänen aika naiset... Ap ja vastaaja nro 45. Kumpikin varmasti tietää, että nykyisten miestenne kanssa asiat eivät tule paranemaan. Ainakin kertomanne perusteella, suhteessa ei ole enää mitään säilyttämisen arvoista eikä mies vaan omaa sellaista piirrettä, jonka edellytyksenä aito, vilpitön jatkaminen täydestä halusta olisi mahdollista. Itse näen, että tuo piirre olisi kyky katsoa peiliin ja todeta  (ei peilille, vaan kumppanille), että "olen ollut kamala osapuoli tässä suhteessa, olen tehnyt paljon virheitä, olen pilannut asioita, minun pitää muuttua". Vai voitko ilman tuon kaltaista omien virheiden myöntämistä ja anteeksipyyntöä millään tasolla nähdä jatkoa mahdollisena? Tuskin. Nyt olet(te) vain täynnä vihaa, katkeruutta, inhoa, epäuskoa, epäluottamusta ja kaikkea muuta negatiivista miestä kohtaan.

Jos nyt voidaan yhdessä todeta, että jatkaminen ei ole mahdollista eikä parisuhteesta ole enää mahdollista saada sellaista, jossa haluat elää - niin kysynkin, miksi ja kuinka pitkään haluat tuhlata elämääsi, ainutkertaista ja ainutlaatuista, olemalla onneton? Kun voisit kuluttaa samaa ainutlaatuista aikaasi hoitamalla eron kuntoon, pääsemällä eroon tuollaisesta ihmisestä ja olemalla aidosti onnellinen. Tehden asioita, joista nautit, seurassa, josta pidät. Opetella olemaan onnellinen yksin, ilman että kukaan kuluttaa sun henkisiä voimavarojasi. Hengittää rauhassa, kokea täysivaltaista tyytyväisyyttä elämään sen sijaan, että angstaat koko ajan kumppania, jota vaan vihaat.

Tämä on seikka, jota huonoissa parisuhteissa en ymmärrä. Miksi tehohengittää jotain, joka ei tule enää koskaan elämään.

Vierailija
48/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksei ap voi ottaa vastaan toista asuntoa? Mitä väliä on 3 kk:n irtisanomisajalla; jätä mies sinne asumaan ja muuta lastesi kanssa muualle, mies sitten huolehtii vanhan asunnon vuokrasta.

Turhaa myös pelätä että mies voisi puhua ja saada sinut menettämään huoltajuutesi, päinvastoin. Alkoholisti ei huoltajuutta saa, eikä varmasti sitä haluaisikaan koska lapset estäisivät kokopäiväisen kännäämisen.

Ja ihmettelet mikä miehessä on vikana? Miehestäsi on tullut alkoholisti. Alkoholistilta häviää empatiakyky, se on yhtä varma psyykkinen muutos kuin fyysiset muutokset maksassa, haimassa ym.ym. Alkoholisti ei pysty rakastamaan ketään, ei edes itseään. Hän häpeää alkoholismiaan ja itseään, mutta yrittää pönkittää huonoa itsetuntoaan haukkumalla muita.

Lähde ennenkuin olet aivan täysin menettänyt itsetuntosi, sillä sen alkoholistin kanssa asuminen aiheuttaa, kuten sinunkin kirjoituksistasi huomaa. Hakeudu vaikka al-anoniin ja keskustele muiden alkoholistien omaisten kanssa, ja niiden jotka ovat heistä eron ottaneet. Yksinään ei kadu eroaan, ainoastaan sitä että sinnittelivät muutoksen toivossa niin pitkään. Lue myös alkoholistien lasten kertomuksia, ne ovat sydäntäsärkeviä tarinoita, eli ajattele siis edes lapsiasi jos et itsestäsi enää välitä.

Vierailija
49/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti sairastuttaa koko perheen. Alkoholistilta on turha hakea empatiaa tai normaalin ihmisen toimintamalleja. Kuten keneltä tahansa päihderiippuvaiselta. Elämään tuli uusi ja ainoa rakkaus, mistä ei haluta luopua muiden kustannuksella sitten.

Vierailija
50/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MUtta jos joku nainen hänet sitten huoliikin, niin onnea matkaan...

Arvasin tämän että tuo taas etsii naista kun vähä aika sitten jäi kiinni, mutta oikein uskaltanut kuvansa laittaa tällä kertaa, eri deittisivustol tietysti.

Onneksi olen henkisesti irtaantunut tuosta, niin en ole järkyttynyt. Tein itellenikin feikkiprofiilin sinne ja lähetin miehelle flirtin...kohta saan varmaan postia heh :)

Ja ihan sattumalta unohdit laittaa meille muille linkin tähän profiiliin sillä sehän olisi paljastanut tämän sinun trollauksesi.

Vierailija
51/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos parista asiallisesta kirjoituksesta! sillä kun välillä hermostun jo siitä kun näenkin taas miehen juovan, niin mietin että olenko oikeasti mielisairas niinkuin mies väittää...vai tunteeko muutkin läheiset näin jotka seuraavat vierestä toisen jatkuvaa  päihteidenkäyttöä...

Olen sanonut miehelle, että hänen juomisensa vaikuttaa muhun, mut mies ei välitä...

Jouluaattona mies vaan sanoi vielä suuremmassa kännissä, että "ihan sama"...

Silloin säälin lapsia jotka joutuivat katselemaan kännistä isää....

itellä  lapsuudessa omat vanhemmat ei koskaan juoneet, mistä oon niin onnellinen. 

Tuo pettäminen o vain yksi ongelma meidän suhteessa...

En laita miehestä mitään kuvia tai linkkejä siihen sivustoon mis hän on..

Vierailija
52/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei pysty maksamaan vuokraa...en voi jättää häntä pulaan sen takia. Ja tietenkään hän ei suostu muuttamaan pois, niin että me lasten kanssa voisimme jäädä tähän...

Vierailija
53/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tööt kirjoitti:

Mies ei pysty maksamaan vuokraa...en voi jättää häntä pulaan sen takia. Ja tietenkään hän ei suostu muuttamaan pois, niin että me lasten kanssa voisimme jäädä tähän...

Tää oli siis vastaus tuohon miksi emme vaan muuta pois....

Vierailija
54/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani ap:n puolesta. Itselläni saman tyylinen tilanne. Itse olen kestänyt miehen oikkuja ja uhkailuja vuosikausia ja olen niin väsynyt tähän. Toiseen kejuun kirjoitin,kuinka löysin myös miehen treffi-ilmoituksen eräältä treffipalstalta, mutta se leimattiin tietysti provoksi. Mutta totisinta totta tämä on, olen nii rikki sisältä.

Tässä alla se mitä kirjoitin toiseen ketjuun.

"

Mun aviomies 20 vuoden ajalta on rekisteröitynyt treffipalstalle. Löysin miehen profiilin, kun tsekkasin hänen puhelimen. Oli sen verran outoa touhua, kun vessaankaan ei enää voinut mennä ilman kännykkää, että hälärit alkoi soimaan ja oikeassa olin. Nyt valmistelen rauhassa ja mieheltä salaa avioeroa, asunto täytyy vuokrata ja lastenvalvojalle varata aika, lisäksi täytyy täydentää lasten ja omat vaatekaapit, astiakaapit jne.

Mun miehen (39 v) treffiprofiilissa lukee omakuvauksena "sporttinen, nuorekas, pukeutuu muodikkaasti". Mies on puoliksi kalju (hang around- hiustyyli eli päälaelta jo täysin kalju ja sivuilta kasvaa hiukset), erittäin vahvat silmälasit, ei harrasta mitään urheilua ja hänellä on todella selkeä "kaljamaha", vaatteet on kaikki vähintään 10 vuotta vanhoja ja iso osa niistäkin jotain mainoslogoilla varustettuja sponsorituotteita. Parran ajaa max kerran viikossaja parturissa käy kolmen kuukauden välein eli parta rehottaa ja hiukset rehottaa sieltä missä sitä kasvaa. Mahtaa siinä olla yllätystä treffikumppanille :) Seksimieltymyksikseen mieheni kuvaa profiilissaan " lelut, 3 kimppa (2 naista + mies), sekstailu luonnossa, naisen itsetyydytyksen katsominen". Sinällään aika jännä juttu, että minulle ei ole koskaan moisesta kertonut ja olishan noita voitu itsekin kokeilla.

Kuinka moni teistä naisista tarttuisi mieheni yllä kuvattuun treffi-ilmoitukseen?"

Mies on aina ennen ollut "normaali". Ei juo alkoholia kuin kohtuudella, hyvä ja vakituinen työ, oikea unelmavävy ja mallikelpoinen perheenisä. Nykyään uhkailee minua ihan miten sattuu, kuulemma erossa vie lapset ja rahat jos uskallan hakea eroa. Miten hänellä voi olla tuollainen toinen puoli?  Näitä piirteitä ei todelakaan ollut havaittavissa, kun menimme naimisiin.

Vierailija
55/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiani ovat puolellasi ap, mutta en vaan voi ymmärtää ihmisiä jotka tiedostavat että suhde on huono ja tulee vaan menemään huonompaan suuntaan mutta eivät silti ala toimia konkreettisesti eron edistämiseksi. Kukaan muu ei sinua voi auttaa eroamaan kuin sinä itse. Harmittaa lastesi puolesta, jos et edes heidän takiaan jätä tuollaista miestä. Yhtään mikään ei ole hyvä syy jatkaa suhdetta ja antaa lastesi kärsiä miehestäsi, ei edes raha.

Vierailija
56/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna pesää ni ei tarvii vieraita ettiä

Vierailija
57/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sympatiani ovat puolellasi ap, mutta en vaan voi ymmärtää ihmisiä jotka tiedostavat että suhde on huono ja tulee vaan menemään huonompaan suuntaan mutta eivät silti ala toimia konkreettisesti eron edistämiseksi. Kukaan muu ei sinua voi auttaa eroamaan kuin sinä itse. Harmittaa lastesi puolesta, jos et edes heidän takiaan jätä tuollaista miestä. Yhtään mikään ei ole hyvä syy jatkaa suhdetta ja antaa lastesi kärsiä miehestäsi, ei edes raha.

Niin...mies on saanut pelkäämään, että hän todellakin voisi saada lapset itelleen. Kun enhän minä ole kerännyt miehestä mitään "todistusaineistoa" häntä vastaan....

No ok, pari kuvaa ottanut kun hän yöllä retkottaa sohvalla sammuneena, valot , telkkarit päällä.

Mutta tuonkin vain sen takia, kun hän valittaa meille muille, että aina jätämme valot päälle huoneisiin ja meidän takia tulee iso sähkölasku.

Mutta kun sanon hälle, että mitäs hän öisin jättää valot, niin väittää vastaan...

Kun siis minä nukun nuorimman kanssa, joka nyt päälle yksivuotiaanakaan ei nuku kunnolla, ja heräilen öisin moniakin kertoja, niin monesti huomaan että mies on sammunut sohvalle ja jättänyt valot palamaan...

Olen ollut väsynyt jatkuvista heräilyistä, mutta edelleenkään mies ei ole kiinnostunut nukkumaan lapsen kanssa, ei tietenkään...Mutta kerran, tai kaksi hän otti lapsen nukkumaan alakertaan. Eka yö onnistui, mutta toisena yönä heräsin yläkerrassa kun kuulin lapsen itkevän alakerrassa ja menin katsomaan, niin mies kuorsasi taas sohvalla sammuneena ja lapsi itki toisessa huoneessa. Mies ei herännyt ennenkuin kovemmalla äänellä hänet herätin.

Kun mainitsen tästä hänelle, niin hän sanoo että "höpöhöpö-juttuja", kieltää tälläistä tapahtuneen.

En voi siis antaa miehen nukkua lapsen kanssa, mikä välillä saa katkeria ajatuksia, kun mies saa nukahtaa milloin huvittaa, hän saa nukkua niin ettei kukaan herättele ja nykyään annan nukkua niin pitkään kuin haluaa...Joskus väsyneenä vein aamulla lapsen hälle ja menin ite takas sänkyyn, mutta se aiheutti vaan riitaa. 

Mies kun on sitä mieltä, että hän on lasten kanssa kaiket päivät. Nojoo...mies istuu tuijottamassa televisiota, hän ei ole aikoihin vienyt lapsia ulos, vaan ovat sisällä jos minä en vie heitä. Kattelee siis telkkaria siihen asti että lähtee kauppaan.....sen jälkeen alkaa juominen kun on jaksanut hakea kaljaa....

Mun mukana nuo kulkee kun käyn ulkoilemassa. 

Vierailija
58/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisano asunto,mene lasten kanssa vaikka turvataloon kunnes löydät uuden asunnon. Sossussa huoltajuusasiat kuntoon. Itsellä erittäin vaikea ero menossa monetta kuukautta. Eilen käytiin sossussa taas ja mies haukkui mua hulluksi (mulla masennus) siellä. On muutenkin yrittänyt mustamaalata mua siellä ja vaikka onkin todella hyvä valehtelemaan ei ole multa lapsia saanut pois koska lapset on mulle kantava voimavara ja sen olen sossulle näyttänyt ja kaiken paskan keskellä tehnyt lasteni eteen kaiken.

Vierailija
59/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anna pesää ni ei tarvii vieraita ettiä

Niin....uskon että hänellä on ollut haku päällä vaikka olen "pesää antanutkin", 

Voisin antaa enemmänkin, jos asiat ois kunnossa, mutta kun mikään ei ole hyvin meidän suhteessa, niin ei tee mielikään...

Vierailija
60/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtisano asunto,mene lasten kanssa vaikka turvataloon kunnes löydät uuden asunnon. Sossussa huoltajuusasiat kuntoon. Itsellä erittäin vaikea ero menossa monetta kuukautta. Eilen käytiin sossussa taas ja mies haukkui mua hulluksi (mulla masennus) siellä. On muutenkin yrittänyt mustamaalata mua siellä ja vaikka onkin todella hyvä valehtelemaan ei ole multa lapsia saanut pois koska lapset on mulle kantava voimavara ja sen olen sossulle näyttänyt ja kaiken paskan keskellä tehnyt lasteni eteen kaiken.

Sinä olet vahva ja selviät. 

Kun tuota juuri pelkään, että tulee pitkä taistelu lapsista, vaikka en halua taistella vaan sovussa sopia. Mutta mies on uhannut että hän vie oikeuteen asti jos jotain yritän...Hän on niin täynnä vihaa ja katkeruutta mua kohtaan, enkä oikein tajua että miksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan