Mun mies on sitten yllätys yllätys löytynyt oikein kuvan kera deittipalstalta!
MUtta jos joku nainen hänet sitten huoliikin, niin onnea matkaan...
Arvasin tämän että tuo taas etsii naista kun vähä aika sitten jäi kiinni, mutta oikein uskaltanut kuvansa laittaa tällä kertaa, eri deittisivustol tietysti.
Onneksi olen henkisesti irtaantunut tuosta, niin en ole järkyttynyt. Tein itellenikin feikkiprofiilin sinne ja lähetin miehelle flirtin...kohta saan varmaan postia heh :)
Kommentit (95)
Aloittaja taitaa olla Porvoon naisia
Vierailija kirjoitti:
Arvasin tämän että tuo taas etsii naista kun vähä aika sitten jäi kiinni, mutta oikein uskaltanut kuvansa laittaa tällä kertaa, eri deittisivustol tietysti.Onneksi olen henkisesti irtaantunut tuosta, niin en ole järkyttynyt. Tein itellenikin feikkiprofiilin sinne ja lähetin miehelle flirtin...kohta saan varmaan postia heh :)
Unohdit tietenkin mainita, että olet tehtaillut näitä deittiprofiileja jo suhteenne alusta asti ja olisit ollut valmis vaihtamaan ukkoa heti kun parempi ehdokas olisi löytynyt höynöytettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
COCK IN THE ASS! NARTTU! LOPETA SE NILLITTÄMINEN! EI MIKÄÄN IHME JOS MIEHELLESI VIINA MAISTUU! VARMASTI OLET KUNNON VITTUMAINEN ÄMMÄ!
No tottakai pitää olla syy juoda! Miehessä itsessään kun ei ole mitään vikaa, niin se vika on minussa :)
Vai sielläkö se mun mieheni huutelee? :D Koitahan äijä joskus lähtee lasten kanssa ulos sieltä sohvalta makoilemasta ja lopeta se juominen! Terv. sun nalkuttava akka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin tämän että tuo taas etsii naista kun vähä aika sitten jäi kiinni, mutta oikein uskaltanut kuvansa laittaa tällä kertaa, eri deittisivustol tietysti.Onneksi olen henkisesti irtaantunut tuosta, niin en ole järkyttynyt. Tein itellenikin feikkiprofiilin sinne ja lähetin miehelle flirtin...kohta saan varmaan postia heh :)
Unohdit tietenkin mainita, että olet tehtaillut näitä deittiprofiileja jo suhteenne alusta asti ja olisit ollut valmis vaihtamaan ukkoa heti kun parempi ehdokas olisi löytynyt höynöytettäväksi.
Voin sanoa että en ole. OIkeastaan en nytkään heti meinannut että tekisin feikkiprofiilin mut tuli sit tuollane päähänpisto...tuskin kovin kauaa jaksan siellä kirjotella sen kanssa, mut haluun nähä kertooko se olevansa aviossa vai väittääkö olevansa sinkku....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa että en ole. OIkeastaan en nytkään heti meinannut että tekisin feikkiprofiilin mut tuli sit tuollane päähänpisto...tuskin kovin kauaa jaksan siellä kirjotella sen kanssa, mut haluun nähä kertooko se olevansa aviossa vai väittääkö olevansa sinkku....
Mitä viestiä laittoi? Kysy siltä, millä mielellä on liikenteessä, ja onko varattu vai sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Ehdota tapaamistakin.
N41 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä viestiä laittoi? Kysy siltä, millä mielellä on liikenteessä, ja onko varattu vai sinkku.
Laittoi vaan että "mitäs "iloinentyttö" :)
Ei oo vielä lukenut mun vastausta, mutta ootellaan...:)
On tää niin säälittävää ja kaikki muutkin asiat näköjään kasautuu just nyt, puhelin on sen verran huonossa kunnossa että en pysty puhuu kenenkää kaa puhelimessa, auto on myös siinä kunnossa ettei auta ku ostaa uus, ja mitä vielä...tulisko joku hakee ton miehen pois ja saisin lasten kanssa jatkaa elämää rauhassa? Mitä maksaa että joku hakis tuon...
Ei tarvitse olla trolli, mun ukko teki ihan samoin (mun sisko kertoi)
Totuus vaan on tarua ihmeellisempää:D
"Juu kylhän tässä ollaa yksin taapertaa 😊 kuha aikaa ni kirjotan tarkemmi tilanteeni ku on nyt aiika sekava kummikin. "
Näin laittoi mieheni kun kysyin onko sinkku...hän se vaan yksin taapertaa....:D
Mitähän sekavaa tässä meijä suhteessa on...sekö että en anna hänen rauhassa tehdä sitä mitä hän haluaa, nukkua aina pitkään ja ryypätä rauhassa.
Oisitte nähny tuon miehen naaman yhtenä viikonloppuna: hän lähti kun osotti mieltään, baariin perjantai-iltana, olin hereillä sängyssäni kun hän tuli kotiin tasan 3.50, en häirinnyt häntä millään tavoin ja hän nukkuikin seuraavaan iltapäivään....
Mutta kun nousi ylös, niin me todella ensin hämmästyttiin ja sen jälkeen järkytyttiin!
Miehellä oli kummatkin silmät aivan mustat ja myöhemmin sen naama turpos ja ainakin toinen poski todella turvonnut....mutta eihän siinä mitään, oli kuulema vain kaatunut otsalleen yöllä.
Yks lapsista pelkäs isäänsä todella paljon kun oli niin pahan näköinen...
Ja nyt alkaa kohta itteä suututtaa :)
Mistä näitä reppanoita sikiää. Ilmeisesti geenipohjat suvussa ovat sukupolvesta toiseen tietynlaiset. Toivotaan ap:lle huomattavasti parempaa uutta vuotta.
Taas kerran provo jossa haukutaan miestä.
Kuka näitä tehtailee ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä reppanoita sikiää. Ilmeisesti geenipohjat suvussa ovat sukupolvesta toiseen tietynlaiset. Toivotaan ap:lle huomattavasti parempaa uutta vuotta.
Mä muuten ihmettelen, periytyykö tuollanen alkoholismi...koska hänen isänsä oli kyllä kova juomaan.
Mitenköhän kauan isokokosen miehen elimistö kestää, jos joka päivä juo? Tänä vuonna ei ole kuin ihan vaan muutama päivä, korkeintaan viisi päivää ollut juomatta,,,ja nekin yksitellen, ei siis putkeen?
Ja miten on mahdollista että ihminen ei nää siinä mitään vikaa? Minussa tuo mies näkee vikoja ja paljon!
Muutaman kerran kun olen anteeksipyytänyt naamatusten omaa käytöstä, niin mitään vastausta en ole saanut takaisin. En mitään.
Paitsi kerran laittoi viestiä mulle toiseen huoneeseen, että on jo liian myöhäistä pyydellä anteeks, olen kuulemma jo pilannut kaiken...
Onko mies narsisti? Olen tänä vuonna joutunut antamaan anteeksi hälle monia asioita vaikka hän ei ole pahoillaan ollutkaan mistään, ei yhtään mistään teostaan...eikä sanoistaan...
MIllainen mies huorittelee vaimoaan lasten kuullen, ja kaiken lisäks syyttää yhtä lasta siitä, että hän, Mies, on ruvennut minua huorittelemaan...huhhuh...37vee!
Ja sitten tuollainen uhkailu "viranomasilla", koska olen niin huono äiti....
Kun katson tuota miehen tekemää profiilia.....niin mut valtaa hirvee säälintunne sitä kohtaan...enemmän kuin vihantunne...
Miten epätoivonen pitää olla, että hakemalla hakee jotain vierasta naista vaikka vois ees yrittää tehä jotain muutosta tälle meiän suhteelle...
Mies oli viemässä lapsia mummolaan, ajattelin että hän jäisi itsekkin sinne, mutta tulikin hetki sitten takaisin. OLin ite sängyssä, lepäämässä ja nousin ylös kun mies tuli...Samantien alkoi syyttely, että olin chattaamassa siellä huoneessa...Vaikka mulla ei puhelinta eikä läppäriä edes ollut siellä. Kysyin että varpaillaniko olin chattailemassa, en näköjään parempaa vastausta keksiny :D
Syyttelyä vaan, vaikka juuri ite tekee sitä. Miksi hän on niin "mustasukkainen", mikä sitä vaivaa!?
Kerro siinä feikkiprofiilissasi, että sulla on vielä eroprosessi kesken. Ja sitten laita valmiiksi täytetty erohakemus seuraavan viestin liitteenä.
Mikä sitä vaivaa, mikä sitä vaivaa.
Sillä ei ole väliä.
Et häntä voi muuttaa tai parantaa.
Paskaukko on diagnoosi.
Sinä olet paskaukon paska-akka niin kauan kun suhteessa roikut.
Nautitko martyyriasemastasi?
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama pitääkö joku mua trollina...ehkä suurin ongelma on nyt se, että saisi sopivan asunnon, tässä kun vuokrasopimuksessa on 3kk:n irtisanomisaika. Ehtii hyvät kämpät menee alta. Viimeksi kun yritin päästä pois tuon miehen luota, niin löytyi juuri sopiva työpaikan läheltä, mutta en saanut sitä sen takia kun oli niin pitkä irtisanomisaika...
Kannattaa joka tapauksessa irsisanoa, asumisoikeusasunto on joka tapauksessa tyerä asumismuoto.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli viemässä lapsia mummolaan, ajattelin että hän jäisi itsekkin sinne, mutta tulikin hetki sitten takaisin. OLin ite sängyssä, lepäämässä ja nousin ylös kun mies tuli...Samantien alkoi syyttely, että olin chattaamassa siellä huoneessa...Vaikka mulla ei puhelinta eikä läppäriä edes ollut siellä. Kysyin että varpaillaniko olin chattailemassa, en näköjään parempaa vastausta keksiny :D
Syyttelyä vaan, vaikka juuri ite tekee sitä. Miksi hän on niin "mustasukkainen", mikä sitä vaivaa!?
Millä hän vei lapset , kävellenkö ? Eikö tänään ole humalassa ? Miten annoit lapset humalaisen mukaan jos hän on juonut ?
Vierailija kirjoitti:
Trollin tunnistaa "sitten"-sanan käytöstä otsikossa!!!!
Kiitti tiedosta! No sitten mä olen yksi ja iso trolli koko nainen. ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä hän vei lapset , kävellenkö ? Eikö tänään ole humalassa ? Miten annoit lapset humalaisen mukaan jos hän on juonut ?
Autolla vei. Juominen alkoi kun tuli takaisin.
Ja pointtisi oli.......?
Olen aina oikeassa, sanot mitä sanot