Mun mies on sitten yllätys yllätys löytynyt oikein kuvan kera deittipalstalta!
MUtta jos joku nainen hänet sitten huoliikin, niin onnea matkaan...
Arvasin tämän että tuo taas etsii naista kun vähä aika sitten jäi kiinni, mutta oikein uskaltanut kuvansa laittaa tällä kertaa, eri deittisivustol tietysti.
Onneksi olen henkisesti irtaantunut tuosta, niin en ole järkyttynyt. Tein itellenikin feikkiprofiilin sinne ja lähetin miehelle flirtin...kohta saan varmaan postia heh :)
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä reppanoita sikiää. Ilmeisesti geenipohjat suvussa ovat sukupolvesta toiseen tietynlaiset. Toivotaan ap:lle huomattavasti parempaa uutta vuotta.
Mä muuten ihmettelen, periytyykö tuollanen alkoholismi...koska hänen isänsä oli kyllä kova juomaan.
Mitenköhän kauan isokokosen miehen elimistö kestää, jos joka päivä juo? Tänä vuonna ei ole kuin ihan vaan muutama päivä, korkeintaan viisi päivää ollut juomatta,,,ja nekin yksitellen, ei siis putkeen?
Ja miten on mahdollista että ihminen ei nää siinä mitään vikaa? Minussa tuo mies näkee vikoja ja paljon!
Muutaman kerran kun olen anteeksipyytänyt naamatusten omaa käytöstä, niin mitään vastausta en ole saanut takaisin. En mitään.
Paitsi kerran laittoi viestiä mulle toiseen huoneeseen, että on jo liian myöhäistä pyydellä anteeks, olen kuulemma jo pilannut kaiken...
Onko mies narsisti? Olen tänä vuonna joutunut antamaan anteeksi hälle monia asioita vaikka hän ei ole pahoillaan ollutkaan mistään, ei yhtään mistään teostaan...eikä sanoistaan...
MIllainen mies huorittelee vaimoaan lasten kuullen, ja kaiken lisäks syyttää yhtä lasta siitä, että hän, Mies, on ruvennut minua huorittelemaan...huhhuh...37vee!
Ja sitten tuollainen uhkailu "viranomasilla", koska olen niin huono äiti....
Kun katson tuota miehen tekemää profiilia.....niin mut valtaa hirvee säälintunne sitä kohtaan...enemmän kuin vihantunne...
Miten epätoivonen pitää olla, että hakemalla hakee jotain vierasta naista vaikka vois ees yrittää tehä jotain muutosta tälle meiän suhteelle...
Kerro palsta ja deitti niin eiköhän meistä joku toimerru ottamaan tuohon katalaan ukkoon yhteyttä ja jallittamaan se kuseen =D
Aloittaja, älä ala noihin juonijuttuihin. Sulla on paska mies. Jätä se! On turhaa tuhlata aikaasi ja energiaasi noihin "todisteluihin". Yksinkertaisesti vain haet eroa ja muutat pois. Jos jatkat juonittelua se kolahtaa sun omaan nilkkaan. Jo tuo feikkiprofiilin tekeminen oli virhe. Mies alkaa väittää, että sinä olet syyllinen ja sinä olet se pahis. Ennustan, että jos jatkat tuota menetelyäsi, niin jotain pahaa tulee tapahtumaan. Siis muuta pois ja hae eroa!!
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja, älä ala noihin juonijuttuihin. Sulla on paska mies. Jätä se! On turhaa tuhlata aikaasi ja energiaasi noihin "todisteluihin". Yksinkertaisesti vain haet eroa ja muutat pois. Jos jatkat juonittelua se kolahtaa sun omaan nilkkaan. Jo tuo feikkiprofiilin tekeminen oli virhe. Mies alkaa väittää, että sinä olet syyllinen ja sinä olet se pahis. Ennustan, että jos jatkat tuota menetelyäsi, niin jotain pahaa tulee tapahtumaan. Siis muuta pois ja hae eroa!!
No se voi olla hyvinkin mahdollista, että itelleni vaan käy huonosti, ja tietkö, en mä ees jaksa kirjotella sille.
Onhan se jotain viestiä laitellu sinne mulle, mutta koen aika turhaks koko homman. Kuvaa pitäis sil lähettää ja kyllä se jo tapaamistakin ehottelee, kyselee tykkäänkö lapsista, onko mulla omia :)
"Oi "Pena" kun tietäisitkin, meillähän on yhteiset lapset" :D haha
Kun en enää ees välitä, ehkä ois hyväkin jos se rakastuis johonki toiseen, niin ois pakko muuttaa nopeemmin erilleen. Sitähän mä hölmö yhessä vaiheessa jo toivoinkni, että se löytäis itellee uuden muijan ni pääsis tosta eroon :D
Nyt toi ukko on nukkunu koko päivän, kävin töissä ja tulin takaisin ja siellä se pötkötti sängyssä vielki...no saahan sitä toki välillä levätäkkin kun yöt kuluu muissa jutuissa....
tööt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se voi olla hyvinkin mahdollista, että itelleni vaan käy huonosti, ja tietkö, en mä ees jaksa kirjotella sille.
Onhan se jotain viestiä laitellu sinne mulle, mutta koen aika turhaks koko homman. Kuvaa pitäis sil lähettää ja kyllä se jo tapaamistakin ehottelee, kyselee tykkäänkö lapsista, onko mulla omia :)
"Oi "Pena" kun tietäisitkin, meillähän on yhteiset lapset" :D haha
Kun en enää ees välitä, ehkä ois hyväkin jos se rakastuis johonki toiseen, niin ois pakko muuttaa nopeemmin erilleen. Sitähän mä hölmö yhessä vaiheessa jo toivoinkni, että se löytäis itellee uuden muijan ni pääsis tosta eroon :D
Nyt toi ukko on nukkunu koko päivän, kävin töissä ja tulin takaisin ja siellä se pötkötti sängyssä vielki...no saahan sitä toki välillä levätäkkin kun yöt kuluu muissa jutuissa....
kyllähän ton tiedät että äijä on täyspaska. Vastaa viestiin että on joo omia lapsia ja laita joku netistä napattu kuva. Tiedustele onko hänellä lapsia. Jos vastaa että joo, niin kysy että onko vielä parisuhteessa vai milloin on eronnut?
Sitten voitkin vastausviestissä laittaa, että joo Pena, tämä oli sitten lopullisesti tässä, kiva kun laitoit oikein kuvan treffipalstalle. Terveisin "oma nimesi". Tapaat lapsia sitten jos annan. Mitkään uhkailut ei mene läpi. Oletko puhunut hänen juomisestaan ystävillesi ja sukulaisillesi ja kertonut uhkailuista? Jos et ole, puhu heti. Ei ole mitään järkeä piilotella virtahepoa olohuoneessa.
Alkoholistille et voi antaa lapsia valvomattomiin tapaamisiin! Sinusta tulee luultavasti totaaliyh. Lapsia hän ei voi sinulta viedä. Alkoholistin tyttärenä sanoisin, että parempi rauha kotona, kuin vanhempien kireät välit ja känninen faija. Ajattele nyt hyvä ihminen lapsiesi kasvuympäristöä.
Lähde itse lasten kanssa, helpointa on niin päästä eroon. Tsemppiä sulle, ilman huoraavaa kännikalaa on kivempi elämä sulla ja mukuloilla. Etsi se kämppä vaikka selän takana, jatka sen aikaa kirjeenvaihtoa...
Jos asunto on aso, kyllä siitäkin pääsee eroon, jos huorakännikala ei suostu. Jos ei muuten, ota juristi avuksi. Homman nimi on yhteisomistuksen purku.
Mä löysin myös exäni suomi 24:n deitti palstalta kun oltiin yhdessä vielä. Noloja paidattomia peiliselfieitä profiili täynnä ja suoraan kertoi etsivänsä seksiseuraa.
Idiootti oli vielä jättänyt profiilinsa valmiiksi esille kun avasin nettiselaimen hänen koneellaan. Pistin vaihtoon.
Minäkin löysin kaikenmaailman chatti-profiileja, joita aikani seurasin sivusta. Ja löytyihän se ihkaoikea treffiprofiilikin sitten aikoinaan. Ja lähetetyistä maileista naisehdokkaille lähetettyjä viestejä ihan omalla kuvalla varustettuna (myönnettäköön, että maileja piti vähän tutkia). Deittiprofiili ei muuten poistunut huomautuksista huolimatta useaan kuukauteen, oli varmaan hyvät verkot virityksessä. Selityksenä oli että kaikki on "omaa hauskaa". Juu, epäilemättä.
Aikoinaan tuli epäusko, sitten suru, sitten viha ja nyt ei kertakaikkiaan enää tunnu yhtikäs miltään. Onneksi ei ole lapsia. Muuttamassa olen, totta kai. Nyt kun tämän tähän kirjoitin, niin tuli taas vauhtia asunnon etsintään.
Irtisano asunto saman tien ja lähde turvakotiin. Saat sitä kautta lasten kanssa uuden elämän alkuun. Tollasta paskakasaa kuin ukkosi en katselisi sekuntiakaan. Äläkä nyt ainakaan anteeksipyytele. Älä paljasta että olet feikkiprofiilin takana ennen kuin sulla on turvakotipaikka. Ukkosi on juoppohullu, ehkä narsistikin ja voi tehdä jotain tosi harkitsematonta. Tee myös ilmoitus teidän perhetilanteessa sossuun ja kerro rehellisesti että juominen on päivittäistä. Se EI ole sinun vikasi eikä sinun häpeäsi vaan hän on alkoholisti. Lapsia mies ei tule saamaan ja vaadi valvotut tapaamiset. Mutta ensin sun on haettava teille apua (sinä/lapset).
tööt kirjoitti:
Mies ei pysty maksamaan vuokraa...en voi jättää häntä pulaan sen takia. Ja tietenkään hän ei suostu muuttamaan pois, niin että me lasten kanssa voisimme jäädä tähän...
Mitä väliä? Saa sitten häädön. Eihän hänkään teistä välitä tippaakaan. Sen kun lähdette. Mieti nyt vähän millaisen lapsuuden annat lapsillesi kun joutuvat tuollaista kännäämistä ja huorittelua katsomaan. Sinä olet ainoa joka voi tehdä muutoksen. Jonain päivänä ne lapset ovat teini-ikäisiä ja seuraavat isänsä jälkiä, tulevat kaatokännissä kotiin ja sitten on sossut ovella, sitäkö haluat?
tööt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtisano asunto,mene lasten kanssa vaikka turvataloon kunnes löydät uuden asunnon. Sossussa huoltajuusasiat kuntoon. Itsellä erittäin vaikea ero menossa monetta kuukautta. Eilen käytiin sossussa taas ja mies haukkui mua hulluksi (mulla masennus) siellä. On muutenkin yrittänyt mustamaalata mua siellä ja vaikka onkin todella hyvä valehtelemaan ei ole multa lapsia saanut pois koska lapset on mulle kantava voimavara ja sen olen sossulle näyttänyt ja kaiken paskan keskellä tehnyt lasteni eteen kaiken.
Sinä olet vahva ja selviät.
Kun tuota juuri pelkään, että tulee pitkä taistelu lapsista, vaikka en halua taistella vaan sovussa sopia. Mutta mies on uhannut että hän vie oikeuteen asti jos jotain yritän...Hän on niin täynnä vihaa ja katkeruutta mua kohtaan, enkä oikein tajua että miksi...
Hän on alkoholisti. Vika ei ole sinussa. Nyt otat yhteyttä neuvolaan ja sossuun ja turvakotiin ja kerrot mikä tilanne on. Mies pelottelee mutta ei voi mitään. Ota vaikka videota hänen humalatilastaan. Jonain päivänä sossu vie lapset sinultakin jos et itse tee asialle mitään.
Oli ihan hyvä kun kirjoitin tänne tilanteesta, koska saan teiltä rohkaisua...kun yksinään pyörittelee päässään näitä ja ei kehtaa puhua kenellekkään, niin sitä alkaa uskoa mitä toinen uhkailee..
Otan varmasti yhteyttä perhetyöntekijään, onneksi neuvolan kautta saa sellaista apua. Ei tarvitse olla heti sosiaalitoimistoon yhteydessä.
Eroamiset vois hoitaa ihan siististi, riitelemättäkin. Uskon että me ollaan kumpikin vain helpottuneita kun päästään eri asuntoihin. Ei enää riitelyä, ei kyttäämistä, ei toisen jatkuvaa epäilyä...
Mut hei, kiitos teille rakkaat ystävät <3
"Alkoholistille et voi antaa lapsia valvomattomiin tapaamisiin! Sinusta tulee luultavasti totaaliyh. Lapsia hän ei voi sinulta viedä. Alkoholistin tyttärenä sanoisin, että parempi rauha kotona, kuin vanhempien kireät välit ja känninen faija. Ajattele nyt hyvä ihminen lapsiesi kasvuympäristöä. "
toi on niin totta. ja toi on paskaa että lapsien takia ei erota ja on niin surku lasten takia. kuulostaa niin tutulta mitä omakin äiti höpötti. Parempi ilman toista vanhempaa jos toinen vanhempi on vakaa. Määrä ei korvaa laatua.
tööt kirjoitti:
Oli ihan hyvä kun kirjoitin tänne tilanteesta, koska saan teiltä rohkaisua...kun yksinään pyörittelee päässään näitä ja ei kehtaa puhua kenellekkään, niin sitä alkaa uskoa mitä toinen uhkailee..
Otan varmasti yhteyttä perhetyöntekijään, onneksi neuvolan kautta saa sellaista apua. Ei tarvitse olla heti sosiaalitoimistoon yhteydessä.
Eroamiset vois hoitaa ihan siististi, riitelemättäkin. Uskon että me ollaan kumpikin vain helpottuneita kun päästään eri asuntoihin. Ei enää riitelyä, ei kyttäämistä, ei toisen jatkuvaa epäilyä...
Mut hei, kiitos teille rakkaat ystävät <3
No hyvä jos hommat hoituu noin. Sinuna kuitenkin kertoisin koko kuvion ja juomisen määrän siellä neuvolassa rehellisesti ettei mies sitten pääse selittämään omiaan. Minusta tuntuu että mies ei halua teistä eroon koska olette hänen alkoholistielämänsä kulissi ja se kynnysmatto johon voi purkaa kaiken huonotuulisuutensa. Miehen elämän ykkösrakkaus on alkoholi ja varsinainen ongelma tuossa suhteessa ei ole edes se nettideittailu vaan miehen päihderiippuvuus ja huono elinympäristö lapsille. Tietenkin pettäminen on se kipein asia tällä hetkellä mutta kaikenkaikkiaan tuossa ei vaan ole aineksia hyvään suhteeseen ja vakaaseen perhe-elämään noilla tiedoin.
Nettideittailu on vain osa miehen ongelmaa, se on seuraus alkoholismista josta tuntee arvottomuutta ja yrittää saada sitä kautta arvostusta ja ihailua vierailta naisilta.
Ihmisten pitäisi osaa elää tässä hetkessä, ei menneisyydessä eikä tulevassa, vaan juuri siinä mitä nyt eletään. Ymmärrän kyllä että mies oli joskus ihana, ja sen takia ei haluttaisi erota kun on ne ihanat muistot. Ja toisaalta toivotaan että mies muuttuisi ja tulevaisuus olisi taas ihanaa.
Alkoholistia ei kuitenkaan kukaan muu paranna kuin hän itse ja siihen tarvitaan myös ammattilaisten apua. Joten mieti mitä elämä tällä hetkellä on, se ei ole parisuhteen jatkamisen arvoista, ei sinun eikä etenkään lasten kannalta. Mies tietysti tarvitsee sinua juomisen mahdollistajana. Jos hän ei käy enää töissä, sinä maksat asumisen, laskut, ruuat ja pidät kodin puhtaana jne. Jossain vaiheessa pidät myös miehen puhtaana kun hän ei enää siihen itse pysty alkoholismin edettyä.
Alkoholistivanhempi aiheuttaa lapsilleen jopa pysyviä psyykkisiä traumoja.
Samaan aikaan ukko kirjoittaa seksipalstalla toiselle naiselle.
''...Naine sai minut juomaankin, ei sitä kestä selvinpäin, vaikka vuoden yritin. Jatkuvaa henkistä väkivaltaa joka saa minut jo raivoihini, vaikka olen luonteeltani kiltti. Lasten vuoksi olen suhteessa vieläkin. Kaipaan vain rakkautta ja sylin jossa rauhoittua, en seksiä sinulta. Vaikka vaimollani on pää särkenyt jo kolme vuotta...''
Tahdon vaan sanoa, että asioilla on aina toinenkin puoli...
Ikiliikkuja kirjoitti:
Tee sillein et sovit sen ka treffit sen feikkiprofiilin kanssa ja sitten ilmaannut sinne itse ja sanot että haluat eron
Sitten se sanoo: "Honey, näen sut nyt ihan uudessa valossa. Tää voi olla uusi alku meille"
Jos tämä ei ole keksitty juttu niin varmaan Ap voi sen miehen deittipalstan ja profiilin paljastaa. 1.saattaa joku toinen säästyä ettei lyö näppejään sontaan 2.naisen ei tarvitse itse selvittää mitä kaikkea mies valehtelee jne.
Mutta mikäli pelkkä keksitty tarina niin ymmärrän ei pysty paljastamaan sellaista mitä ei edes ole.
Ja toisaalta ei naisella pitäisi olla enää mitään väliä kenen kanssa mies tekee ja mitä. Naisen pitäisi nyt vain ottaa ja lähteä, etkä todellakaan voi vedota siihen että mies ei pysty maksamaan vuokraa yksi. Juu ei varmaan pystykkään eikä pysty paljon muutakaan yksin että jos tuon varjolla meinaat jatkaa asumista juopon kanssa niin sitten menet vain alkon kautta ja alat sille ryyppyseuraksi, eihän se yksin kivaa oo.
Vierailija kirjoitti:
Ja toisaalta ei naisella pitäisi olla enää mitään väliä kenen kanssa mies tekee ja mitä. Naisen pitäisi nyt vain ottaa ja lähteä, etkä todellakaan voi vedota siihen että mies ei pysty maksamaan vuokraa yksi. Juu ei varmaan pystykkään eikä pysty paljon muutakaan yksin että jos tuon varjolla meinaat jatkaa asumista juopon kanssa niin sitten menet vain alkon kautta ja alat sille ryyppyseuraksi, eihän se yksin kivaa oo.
Järjellä ajateltuna ap:n pitäisi vain lähteä ja antaa miehen selvitä itse. Mutta ymmärrän, että ne välittämisen rippeet näkyy juuri tuossa, että huolettaa kuinka mies pärjää. Onhan se kurjaa katsoa sivusta ja pelätä, nähdä kuinka mies vetää elämänsä kurkusta alas ja viemäriin.
Silti ap, sinulla on lapset, joiden elämä on vasta alussa, heistä voi vielä tulla vaikka mitä tai ei mitään. Sinä päätät. Miehesikin pitäisi päättää, mutta hän on nyt niin sairas, ettei hän kykene siihen. Ota siis ohjat käsiin, muuta pois lastesi kanssa, anna heille mahdollisuus kasvaa täyspäisen äidin kanssa.
Miljoonat naiset elävät huonossa suhteessa ja niistä ei lähdetä kovin helposti, mutta jokaisen pitäisi.
Ei ole kovinkaan tavatonta että miehillä on deittiprofiileja, toiset etsivät niistä uusia uhreja, toiset pönkittävät vain egoaan ja kuvittelevat olevansa luojan lahja naisille.
Henkilö joka alkaa syyttelemään ja on mustasukkaisen sekopäinen pettämisestä, deittailusta tms. tekee sitä itse, oma paha olo ja omat hämärät toimet kuvitellaan peittävän tällä toiminnalla.
Juominen, lyöminen, huumeidenkäyttö tms ongelma on vaikea, ahdistava ja pelottava, jo kauan ennen kuin sinä heräät todellisuuteen ja huomaat puolisosi olevan ongelmainen, sinun lapsesi ovat sen huomanneet, aistineet ja pelänneet tapahtuneita muutoksia.
Sinä tiedät että pitäisi lähteä, ottaa lapset ja jatkaa omaa elämää, mutta sinä et tee niin, koska sinä keksit tekosyitä joiden varjolla hyväksyt käytöksen, olet menettänyt itsekunnioituksesi, terveen järkesi ja naisten suurin ongelma; hoivavietti, se sanoo sinulle ettet voi jättää ressukkaa yksin, hän ei pärjäisi, olisi onneton ja kuka nyt laskutkin maksaisi.. Sinä et ole hänen äitinsä, sinulla on oma elämäsi ja lapsiesi elämä, mies käy töissä ja saa palkkaa, miksei siis pystyisi maksamaan asumisesta ja jos ei varat riitä, niin sitten hänkin muuttaa, mutta koskaan, ei ikinä pidä jäädä säälimään ''tätä heikkoa ja surkeaa olentoa'' sillä lopulta se olet vain sinä, joka on heikko ja surkea, miksi et päästä irti? Miksei lapsiesi hyvinvointi ole sinulle tärkeää? Sinun ei tarvitse kuin mennä kaupungin asuntotoimistoon ja kertoa tilanteesi, saat asunnon viikossa. Miehellesi sinun ei tarvitse kertoa asiasta ennen kuin viimeisetkin tavarat on poissa ja voit sanoa hyvästit.
Lastesi kannattaa käydä juttelemassa jonkun ammattihenkilön kanssa, niin kuin sinunkin. Kukaan ei tule viemään sinulta lapsiasi, mitä nopeammin lähdet, sitä enemmän sinulla on voimia heistä huolehtimiseen ja sitä nopeammin pääset eheytymään.
Uusi vuosi, uusi alku ja uusi elämä, sinusta tulee vahvempi ja onnellisempi.