Mun mies on sitten yllätys yllätys löytynyt oikein kuvan kera deittipalstalta!
MUtta jos joku nainen hänet sitten huoliikin, niin onnea matkaan...
Arvasin tämän että tuo taas etsii naista kun vähä aika sitten jäi kiinni, mutta oikein uskaltanut kuvansa laittaa tällä kertaa, eri deittisivustol tietysti.
Onneksi olen henkisesti irtaantunut tuosta, niin en ole järkyttynyt. Tein itellenikin feikkiprofiilin sinne ja lähetin miehelle flirtin...kohta saan varmaan postia heh :)
Kommentit (95)
Ikiliikkuja kirjoitti:
Tee sillein et sovit sen ka treffit sen feikkiprofiilin kanssa ja sitten ilmaannut sinne itse ja sanot että haluat eron
Vielä parempaa: Ota täytetyt avioeropaperit mukaan treffeille! :D
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran provo jossa haukutaan miestä.
Kuka näitä tehtailee ja miksi?
Katkeroituneet 30 - 45 vuotiaat naiset, koska elämä ei mennytkään niin kuin unelmissa kuvitteli.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ei ole keksitty juttu niin varmaan Ap voi sen miehen deittipalstan ja profiilin paljastaa. 1.saattaa joku toinen säästyä ettei lyö näppejään sontaan 2.naisen ei tarvitse itse selvittää mitä kaikkea mies valehtelee jne.
Mutta mikäli pelkkä keksitty tarina niin ymmärrän ei pysty paljastamaan sellaista mitä ei edes ole.
Ja jos ei paljasta deittiprofiilia, hän voi säilyttää oman perheensä yksityisyyden ja avautua edelleen asiasta vain anonyymisti.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama pitääkö joku mua trollina...ehkä suurin ongelma on nyt se, että saisi sopivan asunnon, tässä kun vuokrasopimuksessa on 3kk:n irtisanomisaika. Ehtii hyvät kämpät menee alta. Viimeksi kun yritin päästä pois tuon miehen luota, niin löytyi juuri sopiva työpaikan läheltä, mutta en saanut sitä sen takia kun oli niin pitkä irtisanomisaika...
Miten voi olla. Vuokralaisen oikeuksia ei voi edes sopimuksella heikentää. Toki jos teillä on määräaikainen sopimus, siis vuoden jota 3kk jäljellä niin sitten, mutta mielestäni ero olisi pätevä syy senkin purkuun ts. purkamattomuudesta tulisi kohtuutonta haittaa.
t. vuokranantaja
Jos päädyt eroon, niin ole kiltti äläkä vie lapsilta pois iskää...
Onneksi olkoon!!!! ;) Pitkä nenä niille jotka väittivät että deittipalveluista ei löydy kuin seksin vonkaajia!!!
Käyny sama juttu itelle, paitsi että, mies löi meikää, kun muualta ei ollut työ/opintopaikkaa tarjolla, kuin parinkolmen sadan kilometrin päästä. Kävi kiinni, kun sanoin ilolla "jee mä sain opintopaikan sieltä", retuutti, huusi, raivosi, ja sanoi "sä petät mua, mä meen ryyppäämään ja kerron susta kaikille"
.
Kaveri löysi mieheltä 2 fb tunnusta, pettämiseen ja työportfolioon. Miehellä on nykyisin nainen omistuskuvassa. Ja 3 deittiprofiilia.
Mies halus minut himaansa vain pönkittämään tän itsetuntoa, minulla ei ollut asiada opiskelemaan tai tapaamaan kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Ikiliikkuja kirjoitti:
Tee sillein et sovit sen ka treffit sen feikkiprofiilin kanssa ja sitten ilmaannut sinne itse ja sanot että haluat eron
Vielä parempaa: Ota täytetyt avioeropaperit mukaan treffeille! :D
:D tällainen reaktio olisi kyllä paras tapa käräyttää pettäjä ELLEI olisi ap:n tämänhetkinen tilanne päällä = lapset + samassa osoitteessa asuva alkoholisti.
Ap:lla ja lapsilla tulisi olla ainakin paikka mihin mennä muualle, muuten voi tilanne kyllä eskaloitua pahasti. Mies todennäköisesti kääntää tuon ap:n deittipalstalla olon päälaelleen (päihderiippuvaisen tapaan). Kukaan ei halua lukea uutisista uudesta perhetragediasta, syynä eroaikeet :(
Mutta ap lähde, ole kiltti. Kerro tilanteestasi mielellään jollekin läheiselle tai taholle (mielellään useammalle), vaikka kuinka hävettäisi (kirjoituksistasi päätellen perhetilanteesi on sairastuttanut sinutkin - ei ihme, niin riippuvaiset lähimmäiset tekevät).
Syy ei ole sinun! Olet jo hyvällä alulla että puhut täällä. Suojele lapsiasi ja itseäsi.
Viimeisin vinkki, lopeta deittiprofiilisi, vaikka vakoilua varten onkin ja varmasti v..ttaa, oot saanut todisteet mutta leikin jatkaminen ei tule olemaan terveellistä. Ole vahva ja tee se aloite parempaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos päädyt eroon, niin ole kiltti äläkä vie lapsilta pois iskää...
Alkoholisti-isä jättää lapselle hemmetin turvattoman olon ja traumat. Känniääliö ei sovi edes etävanhemmaksi!Tajiuatko????
ManInGrave kirjoitti:
Samaan aikaan ukko kirjoittaa seksipalstalla toiselle naiselle.
''...Naine sai minut juomaankin, ei sitä kestä selvinpäin, vaikka vuoden yritin. Jatkuvaa henkistä väkivaltaa joka saa minut jo raivoihini, vaikka olen luonteeltani kiltti. Lasten vuoksi olen suhteessa vieläkin. Kaipaan vain rakkautta ja sylin jossa rauhoittua, en seksiä sinulta. Vaikka vaimollani on pää särkenyt jo kolme vuotta...''
Tahdon vaan sanoa, että asioilla on aina toinenkin puoli...
Tuollainen selittely ja toisten syyttely on todellisten vellihousujen hommaa. Aikuisten pitäisi pystyä tekemään kypsiä ratkaisuja elämässään. Jos vaimo on noin hankala, niin hänestä täytyy erota, eikä ryhtyä juomaan ja etsiä syliä muualta.
tööt kirjoitti:
tööt kirjoitti:
Mies ei pysty maksamaan vuokraa...en voi jättää häntä pulaan sen takia. Ja tietenkään hän ei suostu muuttamaan pois, niin että me lasten kanssa voisimme jäädä tähän...
Tää oli siis vastaus tuohon miksi emme vaan muuta pois....
Miehesi käyttäytyy huonosti sinua ja lapsianne kohtaan, juo ja pettää, ja sinä palkitset häntä käytöksestään maksamalla vuokran hänenkin puolestaan ja viemällä lapsilta kodin? Samalla kun miehesi saa vastuuntunnottomana jatkaa holtitonta elämäänsä lasten hyvästä piittaamatta? Siis mitä?!
Miehesi on aikuinen ihminen. Hänellä on vapaus valita, käyttääkö rahat vuokraan vai kaljaan. Nyt hänellä on mahdollisuus jälkimmäiseen, kun sinä raadat vuokran eteen. Ja jos hän vielä tupakoi, niin laskepa huviksesi millainen summa noihin menee kuukaudessa...
Alkaako miehesi nimi kenties S-kirjaimella ja loppuu o-kirjaimeen...?
Sun kannattaisi ap lukea kirja Virtahepo olohuoneessa
et kai sä aio loppuelämäsi antaa mennä tuon miehen höösääjänä?
Yhteys vaan sinne kuntaan. Neuvolaan, sossuun, perheterapiaan. Jälkimmäisesta saa kriisiajan. Vuokranantajaan otat yhteyttä, jos soppari on teidän yhteisissä nimissä, ettei maksamattomasta vuokrasta tule sulle maksuhäiriömerkintää. Jos soppari on sun nimissä, hommaa uusi kämppä ja irtisano vanha. Hoitakoon mies itse asumisensa.
Pettäminen ei todellakaan ole pahin ongelmanne, vaan täysin vääristynyt perhekuvio, jota vie viina. Viinasta parantuu vain lopettamalla juominen. Ilmiselvästi mitään haluja miehellä ei siihen ole, ja alkoholistia hyysäämällä vain lisää alkoholismia. Minun mutsini älysi erota. Faijaa näin sen jälkeen satunnaisesti, joskus kävi kerjäämässä rahaa viinaan, vaan en antanut. Olen kiitollinen mutsille, että erosi. Elämä faijan kännätessä oli yhtä helvettiä. Kavereita ei voinut tuoda kotiin ilmapiirin takia. Isä ei tehnyt meidän kanssa mitään tai jos teki, se oli vain tekosyy juoda känni siinä sivussa. Miten monet kerrat itkin piilossa makkarissa, kun isä oli taas humalassa ja lupaukset ei toteutuneet tai vanhemmat riiteli viinan tai vieraan naisen takia. Sitä ne kuule tekee sunkin lapset!
Ajattele niitä lapsiasi ja heidän ainoaa lapsuuttaan, ja lähde. Ei sun ole mikään pakko uhrata ainoaa elämääsi paskakasalle, eikä varsinkaan lastesi pitäisi olla pakotettuja tuohon elämään.. Se homma kuuluu sittisontiaisille korkeintaan. Sä et ole semmoinen otus. Sä voit ratkaista tilanteen. Miehesi ei kykene kuin uhkailuihin, eikä ansaitse edes mieheksi kutsumista. Pelkkä veltto vetelä perunasäkki se on. Kaikki on aina hänen mielestään toisten syytä, juominenkin, eikös niin? Nähty on. Minusta tuli jo lapsena hyvin epäluuloinen ja kyyninen....
Onneksi puolisoni juo vain kotikaljaa ja tömpsyt, jos tarjotaan. Meillä ei lasten tarvitse pelätä, että iskä olisi jouluna tai juhannuksena pellit seis.
terv. se alkoholistin tytär.