Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten pilkkaus mainoksissa

Vierailija
27.12.2016 |

Tuo bonusway.mainoskin.
Eivätkö ne tajua, että sillä vain pönkitetään oletusta patriarkaatin paremmuudesta, sillä vain vahvempiahan saa pilkata.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo bonusway.mainoskin.

Eivätkö ne tajua, että sillä vain pönkitetään oletusta patriarkaatin paremmuudesta, sillä vain vahvempiahan saa pilkata.

Hallitsijat antavat armossaan alempiensa pilkata itseään.

Vierailija
2/30 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa toi bonuswayn mainos. Mies ajaa dorkana kaikki puskat matalaksi ruohonleikkurilla kun ei tajua mitään. Ja laittaa tennarit jääkaappiin mutta vaimo se vain jaksaa hyväntuulisena myhäillä typerän miehensä toilailuja. Voihan nyt helvetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksissa mies on aina vähän yksinkertainen hassu tahvo ja nainen reipas hymyillen salaattia syövä supernainen.

Vierailija
4/30 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksissa ja myös suomalaisissa elokuvissa pilkataan miehiä ihan jatkuvasti. Samaan aikaan naiset näytetään jonain suurina sankareina ja älykköinä.

Vierailija
5/30 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminististä propagandaa sanon minä.

Vierailija
6/30 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi ihanaa nähdä mainoksissa enemmän nimenomaan koheltavia ja säheltäviä, hupsuja, kaoottisia ja kaheleita naisia :D Epistä että naisten rooli on olla se järkevä ja tylsä ja miehet saa olla hauskuuttajia :(

Vierailija
7/30 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta olisi ihanaa nähdä mainoksissa enemmän nimenomaan koheltavia ja säheltäviä, hupsuja, kaoottisia ja kaheleita naisia :D Epistä että naisten rooli on olla se järkevä ja tylsä ja miehet saa olla hauskuuttajia :(

Mutta nainen on se heikompi ja suojeltava, eikä  naisia saa siksi pilkata tai syyllistyy johonkin.

Vierailija
8/30 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminististä propagandaa sanon minä.

No ei ole. Ainakin tätä feministiä tuollaiset mainokset ärsyttää suunnattomasti.

Vierailija
9/30 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin mainoksia on vedetty pois kun naiset on esitetty väärässä valossa. (Byggmax ja Panu-maali ainakin)

Joku miesasia-aktivisti voisi alkaa suoltamaan valituksia JSN:lle noista nykymainosten pölkkypäämiehistä.

Totuushan on se, että miehiä voi vapaasti pilkata, koska miehet ei ole niiden kohderyhmä muutenkaan. Lähes kaikki televisiomainonta on kohdistettu naisille, koska naiset tekevät valtaosan kotitalouksien ostopäätöksistä ja ovat muutenkin helpommin mainonnan kautta vaikutettavia

Vierailija
10/30 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitakin mainoksia on vedetty pois kun naiset on esitetty väärässä valossa. (Byggmax ja Panu-maali ainakin)

Joku miesasia-aktivisti voisi alkaa suoltamaan valituksia JSN:lle noista nykymainosten pölkkypäämiehistä.

Totuushan on se, että miehiä voi vapaasti pilkata, koska miehet ei ole niiden kohderyhmä muutenkaan. Lähes kaikki televisiomainonta on kohdistettu naisille, koska naiset tekevät valtaosan kotitalouksien ostopäätöksistä ja ovat muutenkin helpommin mainonnan kautta vaikutettavia

Miehet tekee naisia enemmän valituksia mm. tasa-arvovaltuutetulle.

Mutta siitä ei ole mitään hyötyä. Kun miehet teki valituksen siitä että uimahalleihin ei palkata miehiä siivoajiksi niin vastaus oli että se on täysin tasa-arvon mukaista.

Katsos tämän maan tasa-arvovaltuutettu ei aja tasa-arvoa vaan naisten etuoikeuksia.

Vierailija
11/30 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siitä ei ole mitään hyötyä. Kun miehet teki valituksen siitä että uimahalleihin ei palkata miehiä siivoajiksi niin vastaus oli että se on täysin tasa-arvon mukaista.

Katsos tämän maan tasa-arvovaltuutettu ei aja tasa-arvoa vaan naisten etuoikeuksia.

Uimahallin siivoaminen tuskin on etuoikeus. Kaveri siivosi kylpylässä ja pyysi työnantajalta ettei hänen tarvitsisi mennä siivoamaan miesten saina/suihkutiloja ja pukuhuonetta aukioloaikana. Työnantaja ei suostunut. Kaverille jäi vaihtoehdoiksi lähteä itse työpaikasta tai saada potkut työtehtävistä kieltäytymisen perusteella. Hän lähti itse. 

Vierailija
12/30 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.marmai.fi/uutiset/saton-mainoskampanja-kertoo-asukkaiden-tarinoita-6310167

SATOn vuokra-asuntomainoksen perheen isä on varmaan saunassa kertomassa Joonas Berghällille, että hänellä ei ole muuta omaa paikkaa kuin auto.

Kodissa on olohuone, makuuhuone, lastenhuone, huone vaimon vaatehuoneena ja käytävän työpöytätilan täyttävä meikkipöytä. Toivottavasti miehellä on mukavaa parisängyssä, sillä se oli asunnossa ainoa paikka, mikä antoi vihjeen miehen olemassaolosta.

Vierailija
13/30 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vituttaa toi bonuswayn mainos. Mies ajaa dorkana kaikki puskat matalaksi ruohonleikkurilla kun ei tajua mitään. Ja laittaa tennarit jääkaappiin mutta vaimo se vain jaksaa hyväntuulisena myhäillä typerän miehensä toilailuja. Voihan nyt helvetti.

Mies ei ole tyhmä vaan selvästi jopa jälkeenjäänyt näissä Bonuswayn mainoksissa. Onko jonkun mielestä oikeasti hauskoja mainoksia?

Vierailija
14/30 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole tyhmä vaan selvästi jopa jälkeenjäänyt näissä Bonuswayn mainoksissa. Onko jonkun mielestä oikeasti hauskoja mainoksia?

Hetkinen nyt... vammaisiahan ei saa pilkata.

Tuossa on vieläpä viittaus johonkin perinnölliseen ilmiöön kun kerran seudulla on samanlaista vammaisuutta useammassa sukupolvessa.

Kyllä tuosta pitäisi valittaa.

Vierailija
15/30 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uimahallin siivoaminen tuskin on etuoikeus. Kaveri siivosi kylpylässä ja pyysi työnantajalta ettei hänen tarvitsisi mennä siivoamaan miesten saina/suihkutiloja ja pukuhuonetta aukioloaikana. Työnantaja ei suostunut. Kaverille jäi vaihtoehdoiksi lähteä itse työpaikasta tai saada potkut työtehtävistä kieltäytymisen perusteella. Hän lähti itse. 

Totta hemmetissä se on etuoikeus.

Kun vain naisia palkataan töihin. Ihan samalla lailla se olisi syrjintää jos vaikka poliisissa sanottaisiin että me ei naisia tänne palkata.

Mutta jostain syystä ainoastaan toinen olisi laitonta....

Vierailija
16/30 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen hankkima dildo on miehelle alistamisen symboli.

Vierailija
17/30 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo valitsee asunnon kirjoitti:

http://www.marmai.fi/uutiset/saton-mainoskampanja-kertoo-asukkaiden-tarinoita-6310167

SATOn vuokra-asuntomainoksen perheen isä on varmaan saunassa kertomassa Joonas Berghällille, että hänellä ei ole muuta omaa paikkaa kuin auto.

Kodissa on olohuone, makuuhuone, lastenhuone, huone vaimon vaatehuoneena ja käytävän työpöytätilan täyttävä meikkipöytä. Toivottavasti miehellä on mukavaa parisängyssä, sillä se oli asunnossa ainoa paikka, mikä antoi vihjeen miehen olemassaolosta.

Tuollaistahan se on monessa kodissa oikeastikkin. Mies ei saa tuoda mitään yhteiseen kotiin. Kun ne ei ole hienon näköisiä tai ne on turhia. Olen huomannut useassa perheessä sen että kaikki huonekalut ja lähes kaikki tavarat muutenkin asunnossa on naisen valitsemaa. Ihan kuin mies olisi vaan vieraana siellä

Vierailija
18/30 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo valitsee asunnon kirjoitti:

Tuollaistahan se on monessa kodissa oikeastikkin. Mies ei saa tuoda mitään yhteiseen kotiin. Kun ne ei ole hienon näköisiä tai ne on turhia. Olen huomannut useassa perheessä sen että kaikki huonekalut ja lähes kaikki tavarat muutenkin asunnossa on naisen valitsemaa. Ihan kuin mies olisi vaan vieraana siellä

Juu, mutta ei se ainakaan minua henk koht haittaa. Kunhan nukun hyvin sängyssä, seksiä on paljon, eikä nainen tunne itteensä joulukinkuksi kun pukee hänelle ostamani kumiasun, vaan semmoiseksi seksin jumalattareksi joka hän minun fantasioissa on.

Sitten jos petipuuhat ei toimi, eli kun tuntee ettei nainen arvosta minua, niin varmaan alkaa potuttaa sisustuskin.

Vierailija
19/30 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonusway boikottiin. Ei sillä että muutenkaan olisin siihen haksahtanut.

Vierailija
20/30 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bonusway boikottiin. Ei sillä että muutenkaan olisin siihen haksahtanut.

Tasa-arvovaltuutetulleko se ilmianto tehdään, vai mille virastolle se kuuluu?