Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isojen häpyhuulten vaivat

Vierailija
27.12.2016 |

Aina vain kuolataan isoja häpyhuulia. Me isot omistavat tiedämme että haittoja on enemmän :D luetellaan?

Aloitan;
- jäävät seksissä väliin ja se sattuu. Saa koko ajan asetella

Kommentit (167)

Vierailija
81/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että noi huulet avautuivat joillekkin vasta tämän keskustelun yhteydessä. Itse olin todella surkea biologiassa, mutta tämä asia oli jo teini-iässä ihan selvää kauraa

... ja olen vielä MIES.

Mitäköhän edes teen tässä ketjusssa!??

Täällä toinen mies ihmettelee samaa. Melkein kaikille teinipojille nämä asiat ovat selviä, joten on todella hämmentävää miten huonosti naiset tuntevat oman värkkinsä. Ei edes tiedetä, monetko huulet siellä on? Eipä ole ihme, että se naisen orgasmikin on monesti niin kiven takana.

Vierailija
82/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän masturboi ja harrastaa seksiä-> alueelle verenkiertoa = häpyhuulet kasvaa entisestään

Niin, turpoavat kiihottumisen ajaksi, mutta muutos ei jää pysyväksi joten älä höpötä turhia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin naista, jolla oli todella suuret sisemmät häpyhuulet ja ilmeisen pienet ulommat häpyhuulet.

Sisemmät huulet roikkuivat ihan kiihottumattomanakin reilusti ulkona, ja kiihottuneena  - no, ehkä arvaatte. Niitä täytyi siis pidellä yhdynnän alussa poissa tieltä. Aika kurjaa se oli.

Niiden käsittely esim. kielellä oli tästä neidistä oikein mukavaa, minusta ei ehkä niinkään, kuten joku edelläkin kirjoitti, hygieniapuoli oli iso haaste.

Vierailija
84/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

gdfgdg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän masturboi ja harrastaa seksiä-> alueelle verenkiertoa = häpyhuulet kasvaa entisestään

Niin, turpoavat kiihottumisen ajaksi, mutta muutos ei jää pysyväksi joten älä höpötä turhia.

Lue enkkusivuja niin löydät monta sivua aiheesta. Masturbaatio kasvattaa sisähäppäreitä. Eli niistä tunnistaa kuka tykkää nauttia itsestään:)

Vierailija
85/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyselin gyneltä leikkauksesta hän sanoi että isot suojaa tulehduksilta jne. Eli hygieniakin on kaksipiipuinen juttu. En myöskään kärsi ikinä alapään vaivoista.

Vierailija
86/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin Ketkä kuolaa? :D

Miehet, isot on ihanimmat ja korvaan kyllä niden aiheuttamat haitat, antamalla suuseksiä naiselle ihan niin paljon, kun haluaa nuolettaa :)

M43

Vierailija
87/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kyselin gyneltä leikkauksesta hän sanoi että isot suojaa tulehduksilta jne. Eli hygieniakin on kaksipiipuinen juttu. En myöskään kärsi ikinä alapään vaivoista.

Toisilla ne aiheuttavat myös jatkuvia tulehduksia.

Vierailija
88/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gdfgdg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue enkkusivuja niin löydät monta sivua aiheesta. Masturbaatio kasvattaa sisähäppäreitä. Eli niistä tunnistaa kuka tykkää nauttia itsestään:)

Minulla on omakohtaista kokemusta siitä että tuo ei pidä paikkansa. Älä usko kaikkea mitä luet.

Vierailija
89/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että tätä keskustelua ei ole jo noteerattu ylilaudalla

Vierailija
90/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan kamalat lärpäkkeet näyttää melkein joltain pieneltä kikkeliltä kun roikkuu sieltä, kaiken lisäksi vielä tumman väriset. Farkkuja ei voi vetää ylös asti ja jumppahousuja ei tosiaan voi käyttää, näkyy niin selvästi. Ei mahdu alkkareihin, hankaa ratsastaessa ja varsinkin pyöräillessä verille. Olen aika nuori vielä ja melko varma että ratsastusharrastuksen syytä nuo isot häppärit.

Vierailija
91/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helkkari näitä aiheita. Ruokahalut meni kyllä kerralla. Yök! Pitäisikö laittaa aiheeksi, miten pääsee smegmasta eroon parhaiten.

Miespuolinen

Vierailija
92/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan kamalat lärpäkkeet näyttää melkein joltain pieneltä kikkeliltä kun roikkuu sieltä, kaiken lisäksi vielä tumman väriset. Farkkuja ei voi vetää ylös asti ja jumppahousuja ei tosiaan voi käyttää, näkyy niin selvästi. Ei mahdu alkkareihin, hankaa ratsastaessa ja varsinkin pyöräillessä verille. Olen aika nuori vielä ja melko varma että ratsastusharrastuksen syytä nuo isot häppärit.

Mitä ajattelit tehdä asialle muuta kuin valittaa täällä?

Vierailija
93/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme että tätä keskustelua ei ole jo noteerattu ylilaudalla

Mitenniin ihme?

Vierailija
94/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi vissiin ihan hiton tyhmä kysymys: tossa väestöliiton kuvassa virtsaputken aukko on klitoriksen alla. Näyttää tosi oudolta, kuuluisiko sen muka oikeasti olla siinä? :D

Vierailija
95/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos virtsaputken aukko ei ole klitoriksen ja emättimen aukon välissä, joku näistä kolmesta on väärässä paikassa. Tämä nrolle 95.

Vierailija
96/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos virtsaputken aukko ei ole klitoriksen ja emättimen aukon välissä, joku näistä kolmesta on väärässä paikassa. Tämä nrolle 95.

Lasketaanko juuri emättimen suuaukon sisäpuolella? Vai olenko mä mutantti? :D

-95

Vierailija
97/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitkä ulommat ja sisemmät häpyhuulet? Ei mulla ainakaan ole kuin yhdet lärpyttimet, vai kuinka sisällä ne sisemmät oikein on?

nii ulommat on ne vaon ympärillä olevat joissa karvat kasvaa ja sisemmät on ne siellä vaossa joissa ei (ainakaa toivottavasti :D ) kasva karvaa. missä oot ollu kun koulussa on opeteltu ihmisen anatomiaa? 

No ei mulla ole siellä vaossa mitään muuta kuin virtsa-aukko, klitoris ja emättimen suuaukko eli oonko mä nyt joku friikki sitten?

Onneksi olkoon, sinut on ympärileikattu.

Vierailija
98/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelit tehdä asialle muuta kuin valittaa täällä?

Voih, miksi sua ja sun häppäreitä sorsitaan? Olet nainen, älä välitä tollaisista. Varmaan sun häppäreistä on jotain iloakin, vai kuinka?

Keskustellaanko enemmän txt. 050-5255696

Vierailija
99/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko juuri emättimen suuaukon sisäpuolella? Vai olenko mä mutantti? :D

-95

Et ole, siellä on uretran ihan hyvä olla.

Vierailija
100/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko normipainoisella rasvaa kehossa sen verran, että mulla ainakin ne on pehmeät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi