Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isojen häpyhuulten vaivat

Vierailija
27.12.2016 |

Aina vain kuolataan isoja häpyhuulia. Me isot omistavat tiedämme että haittoja on enemmän :D luetellaan?

Aloitan;
- jäävät seksissä väliin ja se sattuu. Saa koko ajan asetella

Kommentit (167)

Vierailija
61/167 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 27-vuotias, ja ihan oikeasti vasta nyt tämän keskustelun luettuani otin todella selvää, että mikä tuolla minun omassa värkissäni roikkuu. Minäkin - kuten joku muukin tuolla aiemmin - olen aina ajatellut että vain yhdet huulethan minulla on, olivatpa sisemmät tai ulommat! Nyt googletin: 

http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/3889768/vagina_FINAL.jpeg

Olin kyllä aina koululaisena skarppina niin saksan kuin bilsankin tunnilla, mutta silti tämä on jäänyt epäselväksi.

No, nyt tieddän, omassani roikkuu ne sisemmät. Ulompia häppäreitä ikään kuin "ei ole ollenkaan". Ne ovat vaan tasaista ihoa, eivätkä millään tapaa peitä noita lärpäkkeitä, eli sisempiä häpyhuulia, eivät kerta kaikkiaan vaan eroa vaikkapa alavatsasta.

Älkää alapeukuttako tietämättömiä. Tämä kaksien häpyhuulien juttu on luonnollisesti outoa sille, jolla niitä toisia ei ole. Pelkkä luennointi jollain tikku-ukkopiirroksella ei riitä selittämään ja selventämään tätä asiaa fiksullekaan oppilaalle, joka ei ole koskaan oikeasti toisten tyttöjen (eikä myöhemmin naisten) alapäitä tiiraillut.

Mut jee, mulla on sisemmät häpyhuulet jotka lerpattaa ja pikkarit hiertää, woohoo!

Olin juuri samoilla väestöliiton vaginasivuilla! :D

Olen 35v, mutta ennen av:ta en minäkään ole näitä asioita tiennyt näin tarkkaan tiennyt. Ihmiset käyttävät uskomattoman paljon aikaa alapäänsä tarkkailuun!

Vierailija
62/167 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestöliiton kuvasta en löytänyt alapäätäni. Itsellä pienet häpyhuulet näkyvät edestä katsottarssa, kun seison. Eli ovat noin 5 cm pitkät/leveät. Mutta hyvin ne katoavat olemattomiin kun joutuvat kiertämään patukkaa. Ja onhan niissä tuntohermoja. Tuntuu hyvältä kun niitä käsitellään eri tavoin. Harrastan juoksua ja pyöräilyä, mutta pärjään. Mies ei antaisi leiksata, on puhuttu asiasta. Mutta en itsekään ole ajatellut leikkauttaa niitä kun ei ole haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/167 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko muilla tätä vaivaa mutta mulle vessakäynnit noilla lerpuilla on vaikeaa. Etukautta on mahdoton pyyhkiä ja jos takaapäin pyyhkii niin pyyhkiessä "kudos" oikeen venyy ja paukkuu. Eikä edes pääse ns. Virtsa-aukon lähelle ellei etsi sen.

Alushousut monesti virtsassa tämän takia.

Virtsasuihku on myös todella epätasainen joten Kyykkypissi on mahdoton itseään likaamatta. :( nää alkaa olla kirous.. Ja olen vasta 26!

Minusta tuo kuulostaa jo terveydellisesti ongelmalliselta

Vierailija
64/167 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen silkinpehmeä kukkanen tuo alapää :) Sisemmät huulet näkyvät ulompien välistä. Erityisesti ovulaation aikoihin alapääni näyttää sellaiselta pullealta vaaleanpunaiselta orkidealta, ja tuntuu silkkisen pehmeältä. Voi että miten nuorempana häpesin, kun luulin että kaikilla pitäisi olla sellainen sämpyläalapää.

Mulla ei onneksi ole mitään ongelmia tuon alapään kanssa. Mitkään huulet eivät ole häiritsevän isot.

En tiedä kannattaako tässä ketjussa nyt aloittaa mitään iänikuista "kaikkihan tykkää vain isoista häpyhuulista" tai "vain viivapillu on kaunis" -jankkausta, koska se on kuitenkin vaan pillu ja kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
65/167 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip

Vierailija
66/167 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 27-vuotias, ja ihan oikeasti vasta nyt tämän keskustelun luettuani otin todella selvää, että mikä tuolla minun omassa värkissäni roikkuu. Minäkin - kuten joku muukin tuolla aiemmin - olen aina ajatellut että vain yhdet huulethan minulla on, olivatpa sisemmät tai ulommat! Nyt googletin: 

http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/3889768/vagina_FINAL.jpeg

Olin kyllä aina koululaisena skarppina niin saksan kuin bilsankin tunnilla, mutta silti tämä on jäänyt epäselväksi.

No, nyt tieddän, omassani roikkuu ne sisemmät. Ulompia häppäreitä ikään kuin "ei ole ollenkaan". Ne ovat vaan tasaista ihoa, eivätkä millään tapaa peitä noita lärpäkkeitä, eli sisempiä häpyhuulia, eivät kerta kaikkiaan vaan eroa vaikkapa alavatsasta.

Älkää alapeukuttako tietämättömiä. Tämä kaksien häpyhuulien juttu on luonnollisesti outoa sille, jolla niitä toisia ei ole. Pelkkä luennointi jollain tikku-ukkopiirroksella ei riitä selittämään ja selventämään tätä asiaa fiksullekaan oppilaalle, joka ei ole koskaan oikeasti toisten tyttöjen (eikä myöhemmin naisten) alapäitä tiiraillut.

Mut jee, mulla on sisemmät häpyhuulet jotka lerpattaa ja pikkarit hiertää, woohoo!

Olin juuri samoilla väestöliiton vaginasivuilla! :D

Olen 35v, mutta ennen av:ta en minäkään ole näitä asioita tiennyt näin tarkkaan tiennyt. Ihmiset käyttävät uskomattoman paljon aikaa alapäänsä tarkkailuun!

Minäkin olen aina ajatellut että ettei mulla ole kuin yhdet häpyhuulet.

Löysin ne sisemmät kuitenkin tutkittuani malleja. Semmoiset millin kokoiset lärpäkkeet.

Vierailija
67/167 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pimp it yhtä hyviä

Vierailija
68/167 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankautuu verille ellei pidä löysiä housuja. Siksi käytän töissä hameita.

Vierailija
69/167 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä vähän epäilen syyksi yhdellä työkaverillani, mutta en ole asiaa viitsinyt tiedustella.

Vierailija
70/167 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pimp it yhtä hyviä

Vähän kuin kaikki pippelit naisten mielestä *nauraa hysteerisesti*

Vierailija
71/167 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että noi huulet avautuivat joillekkin vasta tämän keskustelun yhteydessä. Itse olin todella surkea biologiassa, mutta tämä asia oli jo teini-iässä ihan selvää kauraa

... ja olen vielä MIES.

Mitäköhän edes teen tässä ketjusssa!??

Vierailija
72/167 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä vähän epäilen syyksi yhdellä työkaverillani, mutta en ole asiaa viitsinyt tiedustella.

Se se on..

Vierailija
73/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
74/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot sisemmät häpyhuulet. Pitkän matkan jos pyöräilee niin saattaa alkaa tuntua kivuliaalta ja joskus seksissä saattavat vähän kinnata aluksi vastaan, mutta ei häritsevästi.

Mutta kun täällä jotkut ovat sanoneet etteivät voi käyttää edes normaali alushousuja kun häppärit tunkeutuu sieltä pois tai ei voi käyttää muuta kuin hametta kun housut hinkkaa niin paljon, mitä ihmettä. Täytyy olla kyllä aika tosi suuret häppärit silloin. Minä menisin tuossa tapauksessa varmaan jo leikkaukseen kun näidenkin kanssa joskus asiaa miettinyt, lähinnä esteettisistä syistä.

Vierailija
75/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi leikkaus tuomitaan palstalla niin pahasti kun on kyseessä todella paljon elämää rajoittava asia kun on haittaavan suuret häpyhuulet...

T. Leikkausta kanssa miettinyt jatkuvien kipujen kanssa elävä

Vierailija
76/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi leikkaus tuomitaan palstalla niin pahasti kun on kyseessä todella paljon elämää rajoittava asia kun on haittaavan suuret häpyhuulet...

T. Leikkausta kanssa miettinyt jatkuvien kipujen kanssa elävä

Koska Suomi on feministien luvattu maa. Nainenhan ei saa leikkauttaa itsestään mitään pois terveydellisistä syistäkään koska lerpattava ja hankautuva ylimääräinen kudos on merkki voimanaiseudesta ja itsemääräämisoikeudesta. Moni katsoo asiaa aika kapeakatseisesti..

Vierailija
77/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan todella isot rinnatkin terveysriski

Vierailija
78/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän masturboi ja harrastaa seksiä-> alueelle verenkiertoa = häpyhuulet kasvaa entisestään

Vierailija
79/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko muilla tätä vaivaa mutta mulle vessakäynnit noilla lerpuilla on vaikeaa. Etukautta on mahdoton pyyhkiä ja jos takaapäin pyyhkii niin pyyhkiessä "kudos" oikeen venyy ja paukkuu. Eikä edes pääse ns. Virtsa-aukon lähelle ellei etsi sen.

Alushousut monesti virtsassa tämän takia.

Virtsasuihku on myös todella epätasainen joten Kyykkypissi on mahdoton itseään likaamatta. :( nää alkaa olla kirous.. Ja olen vasta 26!

Tämä. Aina pitää olla kosteuspyyhkeitä laukussa..

Vierailija
80/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti kävellessä häppäri hankaa pitkin reittä. Alasti olo on epämukava siksi. Onneksi hyvät alushousut pelastaa muun ajan.