Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isojen häpyhuulten vaivat

Vierailija
27.12.2016 |

Aina vain kuolataan isoja häpyhuulia. Me isot omistavat tiedämme että haittoja on enemmän :D luetellaan?

Aloitan;
- jäävät seksissä väliin ja se sattuu. Saa koko ajan asetella

Kommentit (167)

Vierailija
101/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 27-vuotias, ja ihan oikeasti vasta nyt tämän keskustelun luettuani otin todella selvää, että mikä tuolla minun omassa värkissäni roikkuu. Minäkin - kuten joku muukin tuolla aiemmin - olen aina ajatellut että vain yhdet huulethan minulla on, olivatpa sisemmät tai ulommat! Nyt googletin: 

http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/3889768/vagina_FINAL.jpeg

Olin kyllä aina koululaisena skarppina niin saksan kuin bilsankin tunnilla, mutta silti tämä on jäänyt epäselväksi.

No, nyt tieddän, omassani roikkuu ne sisemmät. Ulompia häppäreitä ikään kuin "ei ole ollenkaan". Ne ovat vaan tasaista ihoa, eivätkä millään tapaa peitä noita lärpäkkeitä, eli sisempiä häpyhuulia, eivät kerta kaikkiaan vaan eroa vaikkapa alavatsasta.

Älkää alapeukuttako tietämättömiä. Tämä kaksien häpyhuulien juttu on luonnollisesti outoa sille, jolla niitä toisia ei ole. Pelkkä luennointi jollain tikku-ukkopiirroksella ei riitä selittämään ja selventämään tätä asiaa fiksullekaan oppilaalle, joka ei ole koskaan oikeasti toisten tyttöjen (eikä myöhemmin naisten) alapäitä tiiraillut.

Mut jee, mulla on sisemmät häpyhuulet jotka lerpattaa ja pikkarit hiertää, woohoo!

Kieltäydyn uskomasta, että naiset ovat oikeasti niin pihalla. Jokainen normaali pikkupoika käy viimeistään 12-vuotiaana katsomassa tietosanakirjasta (tai nykyään googlesta) miltä pimppi näyttää ja osaa sen jälkeen nimetä osat ihan tarkkaan. Ei voi olla, että pikkutytöt olisivat vähemmän kiinnostuneita.

Vierailija
102/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ne on ällpt! Kuin bulldogilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häpyhuulet on niin isot että ne estää normaalin elämän elämisen on ne liian isot

Vierailija
104/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi ne on ällpt! Kuin bulldogilla

Enemmän ne kalkkunan heltoilta näyttää.

Vierailija
105/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut kade niille naisille joilla on jotain mitä venyttää. Enpä ole enään.

Vierailija
106/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun aina tunkemaan ne sisälleni. Tästä syystä myös ulommat häppärit ovat venahtaneet. Mietin leikkausta ensimmäisen kerran 17 vuotiaana. Nyt olen 25 ja ongelma on kaksinkertaistunut.

Gyne sanoi että ennemmin tai myöhemmin leikkaus olisi tarpeellinen. Suositteli mielummin sisempien pienennystä. Ulompien pienennys jättää massiiviset arvet kun taas limakalvoilla arvet korjautuu huomaamattomaksi. Kun vain saisi rohkeutta. Ei tämä elämä näillä mitään herkkua ole enää :/

Vierailija
107/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina miettinyt miltä tuntuisi jos olisi isot häpyhuulet. Omani ovat kuin bilsan kirjasta. Nyt asia valottui. Ja pidän edelleen omasta vaginastani enkä kaipaa itselleni ekstra-härpäkettä :-)

Vierailija
108/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko muilla tätä vaivaa mutta mulle vessakäynnit noilla lerpuilla on vaikeaa. Etukautta on mahdoton pyyhkiä ja jos takaapäin pyyhkii niin pyyhkiessä "kudos" oikeen venyy ja paukkuu. Eikä edes pääse ns. Virtsa-aukon lähelle ellei etsi sen.

Alushousut monesti virtsassa tämän takia.

Virtsasuihku on myös todella epätasainen joten Kyykkypissi on mahdoton itseään likaamatta. :( nää alkaa olla kirous.. Ja olen vasta 26!

Painelee vaan kuivaksi, eikä pyyhi. Ei jää tippoja.

Vierailija
109/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättekö miksi patriarkaatti kielsi aikoinaan naisilta ratsastuksen hajareisin (hevosella), polkupyöräilyn ja housut.

Vierailija
110/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko muilla tätä vaivaa mutta mulle vessakäynnit noilla lerpuilla on vaikeaa. Etukautta on mahdoton pyyhkiä ja jos takaapäin pyyhkii niin pyyhkiessä "kudos" oikeen venyy ja paukkuu. Eikä edes pääse ns. Virtsa-aukon lähelle ellei etsi sen.

Alushousut monesti virtsassa tämän takia.

Virtsasuihku on myös todella epätasainen joten Kyykkypissi on mahdoton itseään likaamatta. :( nää alkaa olla kirous.. Ja olen vasta 26!

Painelee vaan kuivaksi, eikä pyyhi. Ei jää tippoja.

Sittenhän se virtsa jää sinne sisäpinnoille..

Vierailija
111/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää enemmän pimpistä mikä roikkuu! Kateelliset tasapimpit täällä panettelee

Kyllä, teinit pelkää kaikkia karvaista ja isoa.🙈

karvainen pöhheikkö ja muhkeat häppärit niistä me oikeat miehet pidämme, oijoi.👏👏

Ikävää vaan jos noista kunnon häppäreistä on vaivaa naiselle.

Vierailija
112/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussat kokotoosakontakti myös pippelipalleille ratsastuksessa. Miinukset hengitysvaikeudet ja poskien voitelu.

Vierailija
113/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä myös pienemmille häppäreille löytyy ottajia. <3 just loving them

M33

Vierailija
114/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni mittasin omieni pituudeksi n. kuusi senttiä joskus. Gynen mukaan ovat vielä ihan normaalin rajoissa, ja leikkaaminen esteettisistä syistä ei ole suositeltavaa (koska mahdolliset hermovauriot jne., näitä pelkään itse yhden epäonnistuneen leikkauksen vuoksi - en ilmeisestikään arpeudu saati parane kovin hyvin).

Mutta siis isompien häppäreiden mukanaan tuomat haitat:

Uimahallissa ym. taittelen häppärit näkyviltä, ja ilmeisesti ulommat häpyhuulet ovat hieman venyneet tämän ansiosta.

Pyöräily vääränlaisella satulalla on joskus aiheuttanut limakalvovaurioita, mutta myös muualle kuin häpyhuulten alueelle (eli ongelma osin riippumaton häppäreiden koosta).

Nuorena häpesin kovasti alapäätäni, ja edelleen esim. tällaiset keskustelut saavat epävarmaksi omasta kehusta.

Mutta tuovat ne mukanaan myös etuja:

Synnytyksen jälkeen emättimen suuaukon ulkonäkö meni aika karuksi, mutta onneksi se pysyy hyvin piilossa isompien häpyhuulten alla.

Ovat seksissä pääsääntöisesti eduksi tuntoherkkyyden vuoksi, stimuloivat joissain asennoissa myös penetroivaa osapuolta.

Vierailija
115/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot sisemmät häppärit, mutta eivät ne ole vielä tähän mennessä mitään haittaa aiheuttaneet. Lähinnä ärsyttävää, että alapäässä on tällaisia täysin tunnottomia ihokaistaleita, jotka ovat tiellä. Olen kyllä ollut epävarma alapääni ulkonäöstä niiden vuoksi, ja jotenkin aina uuden kumppanin kanssa jännitän, että mitä jos se toinen kommentoi jotenkin niitä. Eipä kukaan ole kommentoinut, tietenkään, ja kasvaessani olen ymmärtänyt, ettei alapään ulkonäöllä ole loppujen lopuksi mitään väliä, eikä nämä nyt niin pahalta edes näytä. Ihan normaalia.

Vierailija
116/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni mittasin omieni pituudeksi n. kuusi senttiä joskus. Gynen mukaan ovat vielä ihan normaalin rajoissa, ja leikkaaminen esteettisistä syistä ei ole suositeltavaa (koska mahdolliset hermovauriot jne., näitä pelkään itse yhden epäonnistuneen leikkauksen vuoksi - en ilmeisestikään arpeudu saati parane kovin hyvin).

Mutta siis isompien häppäreiden mukanaan tuomat haitat:

Uimahallissa ym. taittelen häppärit näkyviltä, ja ilmeisesti ulommat häpyhuulet ovat hieman venyneet tämän ansiosta.

Pyöräily vääränlaisella satulalla on joskus aiheuttanut limakalvovaurioita, mutta myös muualle kuin häpyhuulten alueelle (eli ongelma osin riippumaton häppäreiden koosta).

Nuorena häpesin kovasti alapäätäni, ja edelleen esim. tällaiset keskustelut saavat epävarmaksi omasta kehusta.

Mutta tuovat ne mukanaan myös etuja:

Synnytyksen jälkeen emättimen suuaukon ulkonäkö meni aika karuksi, mutta onneksi se pysyy hyvin piilossa isompien häpyhuulten alla.

Ovat seksissä pääsääntöisesti eduksi tuntoherkkyyden vuoksi, stimuloivat joissain asennoissa myös penetroivaa osapuolta.

Ai niin, ja kyykkypissalla käyminen on haastavaa, koska pissa roiskuu miten sattuu. Olen kyllä pistänyt tämän ennemmin heikkojen lantionpohjalihasten piikkiin.

Vierailija
117/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi leikkaus tuomitaan palstalla niin pahasti kun on kyseessä todella paljon elämää rajoittava asia kun on haittaavan suuret häpyhuulet...

T. Leikkausta kanssa miettinyt jatkuvien kipujen kanssa elävä

Koska Suomi on feministien luvattu maa. Nainenhan ei saa leikkauttaa itsestään mitään pois terveydellisistä syistäkään koska lerpattava ja hankautuva ylimääräinen kudos on merkki voimanaiseudesta ja itsemääräämisoikeudesta. Moni katsoo asiaa aika kapeakatseisesti..

Ohis, mutta on paljon aiheita, jotka ovat feministin näkökulmasta vaikeita ja monitahoisia. Kuten tämä.

Olen toisaalta sitä mieltä, että jokaisella on kehonsa itsemääräämisoikeus, ja tämä koskee myös esim. plastiikkakirurgisia leikkauksia.

Toisaalta toivoisin, ettei näiden leikkausten tekeminen nimenomaan esteettisistä syistä lisääntyisi, koska se voisi lisätä entisestään naisen vartaloon kohdistuvia ulkonäköpaineita, ja normeista poikkeavien epävarmuutta omasta vartalostaan.

Vierailija
118/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
119/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
120/167 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän se johtuu että joillain ne kasvaa luonnottoman isoiksi, oikeiksi riesaksi?