Isojen häpyhuulten vaivat
Aina vain kuolataan isoja häpyhuulia. Me isot omistavat tiedämme että haittoja on enemmän :D luetellaan?
Aloitan;
- jäävät seksissä väliin ja se sattuu. Saa koko ajan asetella
Kommentit (167)
Mulla sisemmät häpyhuulet tulevat ulos vaosta mutta ne päättyvät ennen vaginan aukkoa. Ei näitä saa yhdynnässä tai kuukuppia asettaessa tielle. Leveät vain klitan läheltä.
Mysteeri: kaikki tietävät kirkkovene kuvion, mutta onko kyseessä sisemmät (minor labia, eli juuri ne tummemmat karvattomat) vaiko isommat huulet (major labia, ihonväriset jossa karvaa)?
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa ikämuutokset kun nyt parikymppisenä jo roikkuu molemmat!
Minulla on aina ollut suuret eivätkä ikääntyessä ole suuremmaksi kasvaneet. N56
Täällä yksi mies joka on aina tykännyt isoista häppäreistä, oli ne sitten ulommat tai sisemmät. Niissä ei ole mitään hävettävää todellakaan. Viivapilluja ei ole mieli tehnyt tavata yhtä kertaa enempää, sellainen ei vaan kiihota samallalailla kun muhkea ns.aikuisen näköinen pillu.
Viivapillusta tulee lähinnä mieleen alaikäinen tyttö, ei vaan nappaa.
Näin urheilijana sitä toivoisi omistavansa vähän pienemmän värkin
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi mies joka on aina tykännyt isoista häppäreistä, oli ne sitten ulommat tai sisemmät. Niissä ei ole mitään hävettävää todellakaan. Viivapilluja ei ole mieli tehnyt tavata yhtä kertaa enempää, sellainen ei vaan kiihota samallalailla kun muhkea ns.aikuisen näköinen pillu.
Viivapillusta tulee lähinnä mieleen alaikäinen tyttö, ei vaan nappaa.
Oletpa itsekäs. Mieti näitä kaikkia häpyhuulivaivaisia ja silti haluat vaivaisen pillun vaan koska se sua kiihottaa!
Minulla ei ole ollut vaivaa häpyhuulista vaikka ne ovat olleet suuret koko elämäni, pikkulapsesta lähtien.
En tiedä onko muilla tätä vaivaa mutta mulle vessakäynnit noilla lerpuilla on vaikeaa. Etukautta on mahdoton pyyhkiä ja jos takaapäin pyyhkii niin pyyhkiessä "kudos" oikeen venyy ja paukkuu. Eikä edes pääse ns. Virtsa-aukon lähelle ellei etsi sen.
Alushousut monesti virtsassa tämän takia.
Virtsasuihku on myös todella epätasainen joten Kyykkypissi on mahdoton itseään likaamatta. :( nää alkaa olla kirous.. Ja olen vasta 26!
Kun sekä sisemmät ja ulommat roikkuu niin niillä sisemmillä on tapana venyä iän myötä reippaasti. Jos vaan sisemmät niin saattavat pysyä pienimpinä.
Ei kaduta oma leikkaus kun näitä lukee ja mennyttä elämää muistelee.
Jos mikä paranti elämänlaatua niin häpyhuulivaivoista pääseminen ja normaalin elämän eläminen!
En tiennyt että häppäreistä voi olla noin paljon vaivaa. Hyvä jos tunnen omiani (ovat isompien sisällä piilossa)
Kertokaa nyt joku sitten niksejä, miten ne hankaavat suuret sisemmät häppärit saadaan hyvään asentoon juostessa. Mulla ihan vastikään tämmöinen ongelma ilmeni. Tiukemmat pikkuhousut? Leikkaus ei tule kyseeseen, koska ei muulloin haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt joku sitten niksejä, miten ne hankaavat suuret sisemmät häppärit saadaan hyvään asentoon juostessa. Mulla ihan vastikään tämmöinen ongelma ilmeni. Tiukemmat pikkuhousut? Leikkaus ei tule kyseeseen, koska ei muulloin haittaa.
Tiukemmat alushousut tai joku hankausta vähentävä voide.. Jos ei auta niin harrastus vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Mysteeri: kaikki tietävät kirkkovene kuvion, mutta onko kyseessä sisemmät (minor labia, eli juuri ne tummemmat karvattomat) vaiko isommat huulet (major labia, ihonväriset jossa karvaa)?
Viivapimppiä se kuvaa. Folkloressa ei myöskään ole klitorista.
Mullakin kyllä sisemmät/sisempi roikkuu vähän ulompien välistä, mutta en ole huomannut siitä mitään haittaa. Ei hierrä eikä häiritse seksissä.
Huomasin roikkumisen vasta pari vuotta sitten, kun ensimmäisen kerran lyhentelin karvoitusta.
Kuinka paljon niiden pitäisi näkyä ulkopuolella, että siitä olisi haittaa?
Olen 27-vuotias, ja ihan oikeasti vasta nyt tämän keskustelun luettuani otin todella selvää, että mikä tuolla minun omassa värkissäni roikkuu. Minäkin - kuten joku muukin tuolla aiemmin - olen aina ajatellut että vain yhdet huulethan minulla on, olivatpa sisemmät tai ulommat! Nyt googletin:
http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/3889768/vagina_FINAL.jpeg
Olin kyllä aina koululaisena skarppina niin saksan kuin bilsankin tunnilla, mutta silti tämä on jäänyt epäselväksi.
No, nyt tieddän, omassani roikkuu ne sisemmät. Ulompia häppäreitä ikään kuin "ei ole ollenkaan". Ne ovat vaan tasaista ihoa, eivätkä millään tapaa peitä noita lärpäkkeitä, eli sisempiä häpyhuulia, eivät kerta kaikkiaan vaan eroa vaikkapa alavatsasta.
Älkää alapeukuttako tietämättömiä. Tämä kaksien häpyhuulien juttu on luonnollisesti outoa sille, jolla niitä toisia ei ole. Pelkkä luennointi jollain tikku-ukkopiirroksella ei riitä selittämään ja selventämään tätä asiaa fiksullekaan oppilaalle, joka ei ole koskaan oikeasti toisten tyttöjen (eikä myöhemmin naisten) alapäitä tiiraillut.
Mut jee, mulla on sisemmät häpyhuulet jotka lerpattaa ja pikkarit hiertää, woohoo!
Joo, mullakaan ei oikeastaan ole ulompia ollenkaan mutta se liittyy myös painoon, olen alipainoinen. Sisemmät on 4-5 cm mutta ei ne ole vaivoja aiheuttaneet.
Ulommat siis kasvaa painon mukana, sisällä kun on rasvakudosta. Samasta syystä alipainoisilla on todella harvoin viivapillua. Sitten on tosiaan myös se tyyppi jossa sisemmät puuttuu liki kokonaan. Koulun oppikirjat on vähän huonoja tässä koska se erityylisten alapäiden kirjo on valtava ja bilsan kirjassa esitellään vain joku keskiverto eikä suuresta vaihtelusta ole välttämättä mainintaa ollenkaan.
Tämä keskustelu saa inhoamaan lerppuherkkujani