Isojen häpyhuulten vaivat
Aina vain kuolataan isoja häpyhuulia. Me isot omistavat tiedämme että haittoja on enemmän :D luetellaan?
Aloitan;
- jäävät seksissä väliin ja se sattuu. Saa koko ajan asetella
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
gdfgdg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän masturboi ja harrastaa seksiä-> alueelle verenkiertoa = häpyhuulet kasvaa entisestään
Niin, turpoavat kiihottumisen ajaksi, mutta muutos ei jää pysyväksi joten älä höpötä turhia.
Lue enkkusivuja niin löydät monta sivua aiheesta. Masturbaatio kasvattaa sisähäppäreitä. Eli niistä tunnistaa kuka tykkää nauttia itsestään:)
Miesten fantasiasivustoja ei nyt ehkä lasketa tässä :D
Miksi niin harva turvautuu kirurgiaan? Ylisuuret ja epäesteetiset hetulat voi leikkauksessa poistattaa ettei olisi tällaista nöyryyttävää ongelmaa.
Kyllä se nyppii ettei voi ratsastaa, pyöräillä, ei pitää normaaleja alushousuja, hygienista huolehtiminen onn hankalaa koska pyyhkiminen sattuu välillä, seksissä pitää pitää niistä kiinni ettei koe kipua ja istuessa alkaa sattumaan. Olkaa onnellisia joilla on häpyhuulet joista ei oo vaivaa.
Ulkonäön suhteen olen ok asian kanssa.
Piilottelija kirjoitti:
Mikä ongelma tuo nyt on? Karvoitus peittää kaiken. 😀
Pitäisi olla aika moppi, että peittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
gdfgdg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän masturboi ja harrastaa seksiä-> alueelle verenkiertoa = häpyhuulet kasvaa entisestään
Niin, turpoavat kiihottumisen ajaksi, mutta muutos ei jää pysyväksi joten älä höpötä turhia.
Lue enkkusivuja niin löydät monta sivua aiheesta. Masturbaatio kasvattaa sisähäppäreitä. Eli niistä tunnistaa kuka tykkää nauttia itsestään:)
Minulla on omakohtaista kokemusta siitä että tuo ei pidä paikkansa. Älä usko kaikkea mitä luet.
Minusta taas tuntuu, että pitää paikkansa. Varsinkin ulommat ovat kasvaneet hankauksesta.
Viivapillut on yök, velhonhihat on yök, leikatut on yök. Ei vittu mikään kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Viivapillut on yök, velhonhihat on yök, leikatut on yök. Ei vittu mikään kelpaa.
Oikeasti ne kaikki kelpaa miehille. Viivapillu on vihollinen velhonhihalle ja velhonhiha viivapillulle. Molemmat kadehtii toisiaan.
mä oon huomannut sen että alapäätä pitää varjella iskuilta, pienikin kolaus saa hirveän kivun aikaseks.
Vierailija kirjoitti:
Isot on tosi oksettavat. Lerpakkeet
Lerpakkeet???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitkä ulommat ja sisemmät häpyhuulet? Ei mulla ainakaan ole kuin yhdet lärpyttimet, vai kuinka sisällä ne sisemmät oikein on?
nii ulommat on ne vaon ympärillä olevat joissa karvat kasvaa ja sisemmät on ne siellä vaossa joissa ei (ainakaa toivottavasti :D ) kasva karvaa. missä oot ollu kun koulussa on opeteltu ihmisen anatomiaa?
En ole tuo kelle vastaat, mutta esim mulla ei ole sisempiä häpyhuulia. Joten ymmärrän jos joku koulusta huolimatta ihmettelee, että mitkä ne on. Ja joillain taas sisemmät roikkuvat ulompien välistä, uskon että epämukava tunne.
Katsoitteko dokumentin Seksiä auringon alla?
Siinä ugandalaiset seksuaalineuvojat opastavat naisia venyttämään sisemmä häpyhuulet pysyvästi ulkoneviksi; lisääntyneet seksuaalisen nautinnon vuoksi.
Asiasanat: sunny bergman labia