Isojen häpyhuulten vaivat
Aina vain kuolataan isoja häpyhuulia. Me isot omistavat tiedämme että haittoja on enemmän :D luetellaan?
Aloitan;
- jäävät seksissä väliin ja se sattuu. Saa koko ajan asetella
Kommentit (167)
Vessakäynnit... Ei saa ikinä niitä välejä puhtaaksi
Ei kuulosta kovin normaaleilta häpyhuulten vaivoista. .
Vierailija kirjoitti:
Siis mitkä ulommat ja sisemmät häpyhuulet? Ei mulla ainakaan ole kuin yhdet lärpyttimet, vai kuinka sisällä ne sisemmät oikein on?
nii ulommat on ne vaon ympärillä olevat joissa karvat kasvaa ja sisemmät on ne siellä vaossa joissa ei (ainakaa toivottavasti :D ) kasva karvaa. missä oot ollu kun koulussa on opeteltu ihmisen anatomiaa?
Alapää ei mahdu mihinkään nätteihin alusvaatteisiin.. Se alkaa ärsyttämään. Kaikki alushousut shortsimallia.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitkä ulommat ja sisemmät häpyhuulet? Ei mulla ainakaan ole kuin yhdet lärpyttimet, vai kuinka sisällä ne sisemmät oikein on?
nii ulommat on ne vaon ympärillä olevat joissa karvat kasvaa ja sisemmät on ne siellä vaossa joissa ei (ainakaa toivottavasti :D ) kasva karvaa. missä oot ollu kun koulussa on opeteltu ihmisen anatomiaa?
Tulee paha mieli teidän puolesta kun oma pimppi on niin hyvä..
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa ikämuutokset kun nyt parikymppisenä jo roikkuu molemmat!
Ei tuu helpottamaan. Multa operoitiin julkisella puolella molempia (isot ja pienet)koska katsottiin terveyshaitaksi. Jatkuva kipu, hankaus.. Olin tuolloin 43 vuotias. Lopputulos helpottaa elämää. En kadu.
*vaivasta päässyt*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mulla ole siellä vaossa mitään muuta kuin virtsa-aukko, klitoris ja emättimen suuaukko eli oonko mä nyt joku friikki sitten?
Mulla ei ole sisempiä häppäreitä lainkaan tai ovat jotenkin niin minimaaliset ettei niitä silmällä näe. Ulommat ovat isot, ei mitkään roikkuvat mutta housut täytyy valita sen mukaan ettei mitään huomaa. Kun isot häppärit avaa, siellä on pelkkä klitta. Kaikenlaisia meitä on. En ole ajatellut tehdä asialle mitään, olen tottunut tähän ja seksielämä sekä orgasmit toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mulla ole siellä vaossa mitään muuta kuin virtsa-aukko, klitoris ja emättimen suuaukko eli oonko mä nyt joku friikki sitten?
En mäkään tiennyt niiden olemassaolosta ennen av:lla käyntiäni, mutta sitten joku linkkasi tänne jonkun häpyhuulikuvagallerian. Uteliaisuudesta sitten peilaisin ja jotkut millin pituiset nahanpalat siellä välissä oli. En tiedä, ovatko ne sitten ne sisemmältä häpyhuulet, mutta eivät todellakaan roiku mihinkään suuntaan ja niiden reunankin hädin tuskin tuntee tunnustelemalla.
Oi, kiitos tästä. Olen luullut että omani ovat jotenkin kamalan isot, mutta eipä noista tuollaista vaivaa ole ollut. Ainoastaan esteettisessä mielessä, sillä näkyvät jos ajelee kaikki karvat alakerrasta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään tiennyt niiden olemassaolosta ennen av:lla käyntiäni, mutta sitten joku linkkasi tänne jonkun häpyhuulikuvagallerian. Uteliaisuudesta sitten peilaisin ja jotkut millin pituiset nahanpalat siellä välissä oli. En tiedä, ovatko ne sitten ne sisemmältä häpyhuulet, mutta eivät todellakaan roiku mihinkään suuntaan ja niiden reunankin hädin tuskin tuntee tunnustelemalla.
No onhan se aika erikoista että ois ihan sileä alapää sieltä välistä? mutta ihan pienet häppärit tuskin on mikään luonnonoikku. Mutta kyllä siellä vaossa yleisesti ottaen jotkut lirpakkeet yleensä on :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, kiitos tiedosta :)
No onhan se tosi noloa näyttäytyä alasti kenellekkään. Oon nyt 22 ja niin kauan kuin muistan olen hävennyt alapäätäni. Uimassakaan en käy sen takia koska kaikissa alaosissa tämän kyllä huomaa.. Kumpa joskus olisi tarpeeksi rahaa leikkaukseen.
Mikä ongelma tuo nyt on? Karvoitus peittää kaiken. 😀
Vierailija kirjoitti:
No onhan se tosi noloa näyttäytyä alasti kenellekkään. Oon nyt 22 ja niin kauan kuin muistan olen hävennyt alapäätäni. Uimassakaan en käy sen takia koska kaikissa alaosissa tämän kyllä huomaa.. Kumpa joskus olisi tarpeeksi rahaa leikkaukseen.
Yksityiset gynet leikkaa halvemmalla.
Siis kuka muka ihailee isoja häppäreitä? Ainakin tähän mennessä kaikki miehet joiden olen asiasta kuullut puhuttavan tykkää pienestä ja kauniista viivapimpsasta
Tämä. On eroa liikakasvuisilla ja "isoilla"