Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksan lentolipusta saman hinnan kuin muutkin, joten kallistan penkkini taka-asentoon kun haluan

Vierailija
26.12.2016 |

Ja tätähän ei voi kukaan tulla kieltämään. Moni takanani istuva honkkeli on tosin yrittänyt itkeä asiasta lentoemännille, mutta he ovat vain joutuneet toteamaan, että kaikilla on lupa laittaa penkkinsä taka-asentoon, pois lukien nousut, laskut ja ateriat.

Vuosi vaihtuu taas ulkomailla, ja toivon sellaista +190-senttistä urveloa taakseni mäkättämään ja itkemään, kun polviin koskee. :D T: 161 cm judomimmi

Kommentit (429)

Vierailija
141/429 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti olemassa niin tyhmiä ihmisiä, että istuvat oikeastin lennoilla jalat koukussa ja polvet mahdollisimman pitkällä edessä? 🤔 Eikö se maalaisjärki jo sano, että ne jalat voi suoristaa? Eihän se edessä istuvan selkänoja sillloin vaikuta jalkatilan määrään, vaikkakin toki isomahaisten istumatila käy ahtaammaksi. Mitä mä en ymmärrä nyt tässä? Työntäkää ne jalkateränne sinne edessä istuvan penkin alle suoriksi! 😂

Sanoo lyhyt persjalkainen juntti. Jos polven ja jalkaterän väli on tarpeeksi pitkä, niin ne ei taivu sinne varsinkaan jos polvia ei mahdu levittämään haralleen. Usein tällaiset pitkät sääret ovat kiinni pitkissä reisissä jolloi polven taitekohta tulee liian eteen vaikka perse olisi ihan kiinni selkänojassa. 🖓Vaikutat niin yksinkertaiselta että ei kannata puhua maalaisjärjestä mitään.

Vierailija
142/429 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varaan aina kun mahdollista paikan, jossa on seinä takana, kukaan ei valita selkänojan kallistamisesta ja muutenkin on vähän yksityisempi paikka kun on se seinä takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/429 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu myös lentopelkoiselle. Joutuu istumaan todella ahtaassa tilassa vain sen takia että joku haluaa kallistaa penkin, koska voi tehdä niin..

Vierailija
144/429 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tilannetajun puutetta jos näkee että takana istuu pitkä ihminen ja siihen kallistaa selkänojansa. No juntti on juntti ja sellaisella on varmasti muitakin ongelmia elämässään.

On tilannetajun puutetta mennä istumaan karjaosastolle, jos pituus on ongelma.

Mistä näitä urpoja tulee. On paljon lentoja joihin ei saa sitä parempaa paikkaa edes rahalla.

Jos et ole koskaan kuullut varauloskäyntipaikasta, olet ehkä tässä itse se urpo. 😂

Ei niillekään istuimille mahdu kuin yksi ihminen kerrallaan ja yleensä niissä istuu ne jotka ovat ne ensin varanneet. Normikoneessa niitä on vain noin 12kpl.

Ja millä tavalla se on minun ongelmani? Itse otan aina joko varauloskäynti- tai premium economy -paikan. Kumma kyllä, niitä on aina ollut rahalla saatavilla.

Ei niitä paikkoja niin vaan oteta. Et varmaan montaa kertaa ole koneella matkustanut kun et tiedä että monet lennot myydään nopeasti loppuun. Paljon matkustavat ja tilanteiden vaihdellessa, aikataulujen muuttuessa kaikki ei pysty varaamaan lentoja niin aikaisin että aina saisi premium / exit paikat.

Vierailija
145/429 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varaan aina kun mahdollista paikan, jossa on seinä takana, kukaan ei valita selkänojan kallistamisesta ja muutenkin on vähän yksityisempi paikka kun on se seinä takana.

Viimeksi kun olen ollut tuollaisella paikalla selkänojaa ei pystynyt kallistamaan ollenkaan siinä.

Vierailija
146/429 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tätähän ei voi kukaan tulla kieltämään. Moni takanani istuva honkkeli on tosin yrittänyt itkeä asiasta lentoemännille, mutta he ovat vain joutuneet toteamaan, että kaikilla on lupa laittaa penkkinsä taka-asentoon, pois lukien nousut, laskut ja ateriat.

Vuosi vaihtuu taas ulkomailla, ja toivon sellaista +190-senttistä urveloa taakseni mäkättämään ja itkemään, kun polviin koskee. :D T: 161 cm judomimmi

Minäkin maksan lentolipustani saman kuin muutkin, joten potkin alas laskettua selkänojaasi niin että hampaasi lyövät loukkua... tai kunnes nostat selkänojasi takaisin pystyasentoon. Niin se vaan menee.

Ööööööö.... Penkin potkiminen ei kuulu lipun hintaan. Penkin kallistus sen sijaan on :p

Vierailija
147/429 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tarjoan tällaisille penkinkallistajaegoisteille omaa tiukkaa oikeaa suoraa tasaiseen tahtiin heti kun penkki kallistuu. Johan alkaa penkin selkänojat palautua paikalleen. :) Lentokone ei ole kotisohva, eikä siellä ole tarpeen köllötellä miten sattuu.

Vierailija
148/429 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kallistan pitkillä lennoilla penkin ihan makuuasentoon - business luokassa 😴

Vierailija
149/429 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin maksan lentolipustani saman kuin muutkin, joten potkin alas laskettua selkänojaasi niin että hampaasi lyövät loukkua... tai kunnes nostat selkänojasi takaisin pystyasentoon. Niin se vaan menee.

Koneessa ei kuule kannata öykkäröidä.

Totta. Huvittava lukea näitä voimafantasioita missä tehdä ties mitä jäynää edessä olevalle. Todellisuudessa kukaan ei kuitenkaan tee mitään ja jos tekee niin lentoemo nuhtelee ankarasti. Jos ei sekään auta, niin rettelöitsijä poistetaan lennolta ja ap jatkaa matkaa normaalisti penkki kenossa.

Vierailija
150/429 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tarjoan tällaisille penkinkallistajaegoisteille omaa tiukkaa oikeaa suoraa tasaiseen tahtiin heti kun penkki kallistuu. Johan alkaa penkin selkänojat palautua paikalleen. :) Lentokone ei ole kotisohva, eikä siellä ole tarpeen köllötellä miten sattuu.

Tai siis kunnes saat henkilökunnalta varoituksen ja olet kilttiä poikaa loppumatkan.

Vierailija
151/429 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä kuule tarjoat oikeaa suoraasi ainoastaan näissä väkivaltafantasioissasi.

Vierailija
152/429 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä penkeillä, joissa on seinä takana, ei penkkiä pysty ollenkaan kallistamaan taaksepäin.

Vierailija
153/429 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti olemassa niin tyhmiä ihmisiä, että istuvat oikeastin lennoilla jalat koukussa ja polvet mahdollisimman pitkällä edessä? 🤔 Eikö se maalaisjärki jo sano, että ne jalat voi suoristaa? Eihän se edessä istuvan selkänoja sillloin vaikuta jalkatilan määrään, vaikkakin toki isomahaisten istumatila käy ahtaammaksi. Mitä mä en ymmärrä nyt tässä? Työntäkää ne jalkateränne sinne edessä istuvan penkin alle suoriksi! 😂

Usein joutuu laittaan käsimatkatavaran penkin alle.

Usein? Olen lentänyt 8 vuoden aikana sellaisen 60 lentoa, eikä kertaakaan ole ollut tilannetta, jossa olisin joutunut laittamaan käsimatkatavarani edessä istuvan penkin alle. :o

Vierailija
154/429 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein joutuu laittaan käsimatkatavaran penkin alle.

Usein? Olen lentänyt 8 vuoden aikana sellaisen 60 lentoa, eikä kertaakaan ole ollut tilannetta, jossa olisin joutunut laittamaan käsimatkatavarani edessä istuvan penkin alle. :o

Sinun maailmasi on hyvin yksinkertainen tai olet vaan tyhmä. Olet niitä jotka seisovat lähtöportilla pari tuntia ennen koneen lähtöä että pääset ensimmäisenä koneeseen ja saat käsimtkatavarasi ylälokeroon. Tai sitten sinulla ei ole käsimatkatavaraa. Et pysty ymmärtämään että jotkut tulevat sinun jälkeesi koneeseen ja ylälokeroon ei mahdu enää tavaraa, niin joutuvat sitten laittamaan sen edessään olevan penkin alle.

Vierailija
155/429 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo lyhyt persjalkainen juntti. Jos polven ja jalkaterän väli on tarpeeksi pitkä, niin ne ei taivu sinne varsinkaan jos polvia ei mahdu levittämään haralleen. Usein tällaiset pitkät sääret ovat kiinni pitkissä reisissä jolloi polven taitekohta tulee liian eteen vaikka perse olisi ihan kiinni selkänojassa. 🖓Vaikutat niin yksinkertaiselta että ei kannata puhua maalaisjärjestä mitään.

Juuri näin kuin tässä jälkimmäisessä kirjoituksessa! Kun edessä olevan penkin alareuna on keskellä sääriluuta jalkoja ei pysty ojentamaan sinne penkin alle! Kummallisen vaikea joidenkin on tajuta, että toiset ihmiset vaan ovat pitkiä.

Vierailija
156/429 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai maksat saman hinnan? Et ole tainnut kuulla dynaamisesta hinnoittelusta mitään? Mistä näitä tomppeleita penkinkallistelijoita oikein sikiää?

Vierailija
157/429 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin kauaa ei koskaan ole tarvinut sitä edessä istujan selkänojaa potkia kun se on jo nostettu ylös. 

Vierailija
158/429 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin epätodennäköistä että kaikki lentomatkustajat maksaisivat saman hinnan. Lipunhinnat vaihtelevat ostoajankohdan, paikkatilanteen yms perusteella paljonkin.

Hyvillä saleilla opetetaan toisten kunnioitusta, ja sitä asennetta voi hyvin soveltaa salin ulkopuolellakin.

T.Judoka myös.

Vierailija
159/429 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 191 cm, eikä haittaa yhtään jos edessä oleva kallistaa penkkiä. Tosin.. mä muistankin vaihtaa asentoa monta kertaa niin, että polvet kolahtavat kunnolla edessä olevaan penkkiin, laitan istuimessa olevan tarjottimen monta kertaa ala ja läpsäytän ylös.. etenkin silloin kuin se penkkiä kallistanut kusipää on just nukahtamassa lennon aikana.

Vierailija
160/429 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin kauaa ei koskaan ole tarvinut sitä edessä istujan selkänojaa potkia kun se on jo nostettu ylös. 

Selkänojanpotkijat ja muut supersankarit matkustavat oikeassa elämässä nippusiteissä elleivät osaa rauhoittua :D