Maksan lentolipusta saman hinnan kuin muutkin, joten kallistan penkkini taka-asentoon kun haluan
Ja tätähän ei voi kukaan tulla kieltämään. Moni takanani istuva honkkeli on tosin yrittänyt itkeä asiasta lentoemännille, mutta he ovat vain joutuneet toteamaan, että kaikilla on lupa laittaa penkkinsä taka-asentoon, pois lukien nousut, laskut ja ateriat.
Vuosi vaihtuu taas ulkomailla, ja toivon sellaista +190-senttistä urveloa taakseni mäkättämään ja itkemään, kun polviin koskee. :D T: 161 cm judomimmi
Kommentit (429)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olette niin sairaita, ettette kykene nukkumaan ilman takana matkustajan päällä röhnöttämistä, jääkää kotiin tai matkustakaa junalla sinne Thaimaaseenne.
Jos takana istuvan pitää voida tehdä töitä läppärillään, kyllä lentohenkilöstö nostattaa edellä istuvan tuolin selkänojan ylös, takana matkustavalle ei saa aiheuttaa kohtuutonta haittaa.
Ei niin sitten varmasti nostata. Ja tämä on fakta.
Kylläpä vaan nostattaa, kun lentoemolle asiasta kohteliaasti huomauttaa. Se jurpo, joka ei kehoitusta tottele, joutuu kiusallisen huomion ja paheksunnan kohteeksi.
Samoin jos takana matkustava ei pysty penkin kallistuksen takia katsomaan elokuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopla kirjoitti:
Nopeastihan potksisen vahingossa nilkolle tai teen jotain muuta mulkkua jos joku kallistaa penkkiä kysymättä tai varoittamatta.
Matkustajien potkimisesta saattaa joutua nippusiteisiin.
Niin myös matkustajien jalkojen pahoinpitelystä....
Jalkojen pahoinpitely ::D joo ei tosiaan siitä penkin kallistuksesta seuraa yhtään mitään sille kallistajalle. Ainoastaan nousun/ruokailun/laskun aikana ne pyydetään nostamaan ylös.
Huomaa, että täällä kirjoittelee jotkut avohoitopotilaat hulluja fantasioitaan. Kyllä se tasantarkkaan menee niin, että jos häiriköit edessäolevaa penkinkallistajaa potkimalla/hiuksia repimällä/kaatamalla jotain päälle olet SINÄ se joka siitä vastuuseen joutuu. Onneksi te avohoitopotilaat ette lentämään ole päässeet, eikä kukaan noin oikeasti käyttäydy koneessa.
Ps. Ne penkit ei niin paljoa kallistu, että toisen otsaa edes näkisitte
Kieltämättä pistää miettimään, onko monikaan näistä "näin MINÄ tekisin" -mesoojista matkustanut lapsuusaikojensa jälkeen lentokoneessa, kun puhutaan purkan sotkemisesta ja tarjottimen "vahingossa" kippaamisesta edestä istuvan päälle. Mitä hittoa? :D
Joo juuri näin. Kyllä jokainen, joka nykypäivänä matkustaa, tietää kuinka vähän ne penkit todellisuudessa edes kallistuu. :D Ja jos siellä alkaa edessäolijaa häiriköimään, on itse kyllä sitten tosiaan aika pian ongelmissa. En ole kyllä koskaan törmännyt lennoilla tuollaiseen käytökseen, eli oikeasti täällä vaan uhoaa ihmiset, jotka eivät koskaan (tai hyvin kauan sitten) ole lentäneet...
Terkuin 70 lentopäivää vuodessa
Kylläpä vaan penkkien kallistumisesta on selkeää haittaa. Takana olevan on vaikea päästä jaloittelemaan ilman että roikkuu etupenkin selkänojassa, koska painopiste jää niin taakse. Ja normimittaisenkaan ihmisen jalat eivät mahdu selkänojan ja kädensijan välistä, kun penkit ovat oikein lähekkäin, vaan pitää kiivetä yli.
Luuletteko oikeasti, että lentoemäntä esim herättää nukkuvan asiakkaan, jotta takanaolija saa tehdä töitään paremmin? Siis henkistäkö tuskaa se tuoli aiheuttaa, se pöytä nimittäin aukeaa samalla tavalla, oli se penkki ala-asennossa tai ei? Nykykoneissa se penkin lasku EI vaikuta pöytään.
Miksi elokuvaa ei voisi katsoa, jos penkki on ala-asennossa? Ihan yhtälailla se elokuva siinä pyörii sekä näyttö liikkuu sopivampaan asentoon. Kuvitteletteko oikeasti, että lentoemäntä käskisi asiakasta nostamaan tuoli pystyasentoon teidän takianne? :D Ette ole tainneet matkustaa vuosikausiin.
Ja kun sinä olet kipannut sen penkkisi alimpaan asentoon ja makaat lähes sylissäni, en voi istua pitkät koivet koukussa, vaan ne voitava oikaista. Ethän suinkaan pane pahaksesi, jos työnnän sukkajalkaiset koipeni sinun istuimesi kädensijoille. Voi olla, että en levitä sulotuoksuja, jos olen joutunut olemaan monta tuntia yhtä mittaa umpinaisissa kengissä. Mutta kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat, kuten Isossa kirjassa sanotaan. Jos et olisi kipannut selkänojaasi niin alas, sopisivat pitkät koipeni olemaan omassa jalkatilassani eikä sukkamehu lemahtelisi. Samalla minunkaan ei tarvitsisi pelätä tukehtuvani sinun selkänojan yli heitettyjen hiustesi tukehduttavan minut. Mutta kun SINULLA ON OIKEUS ...
Vierailija kirjoitti:
Ja kun sinä olet kipannut sen penkkisi alimpaan asentoon ja makaat lähes sylissäni, en voi istua pitkät koivet koukussa, vaan ne voitava oikaista. Ethän suinkaan pane pahaksesi, jos työnnän sukkajalkaiset koipeni sinun istuimesi kädensijoille. Voi olla, että en levitä sulotuoksuja, jos olen joutunut olemaan monta tuntia yhtä mittaa umpinaisissa kengissä. Mutta kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat, kuten Isossa kirjassa sanotaan. Jos et olisi kipannut selkänojaasi niin alas, sopisivat pitkät koipeni olemaan omassa jalkatilassani eikä sukkamehu lemahtelisi. Samalla minunkaan ei tarvitsisi pelätä tukehtuvani sinun selkänojan yli heitettyjen hiustesi tukehduttavan minut. Mutta kun SINULLA ON OIKEUS ...
Siis missä lentoyhtiössä penkin saa kipattua niin alas, että se on takanaolijan sylissä? Milloin kenenkään edessäolijan hiukset on olleet takanaolijan suussa?!
Niin. Eipä missään yhtiössä tällaista ole. Sitä te juntit vaan ette tiedä :)
Vierailija kirjoitti:
Jutuista päätellen sulla ei taida kauheasti olla koneisiin asiaa ilman saattajaa/holhoojaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän itseäni huomaavaisena matkustajana. Lennän paljon, vähintään kerran kuussa, monesti useampia lentoja kuukaudessa.
Kultakortin omistajana varaan yleensä aina varauloskäyntipaikan käytävän vierestä. Joskus kuitenkin lennän niin lyhyellä varoitusajalla, että ne paikat ovat jo menneet. Siinä tapauksessa otan normaalin käytäväpaikan. Ei kyllä tulisi mieleenkään kallistaa istuinta, sen verran ahdasta koneessa on. Hyvä säädettävä niskatuki (ei tyyny) mahdollistaa kyllä nukkumisen istuma-asennossa; muutaman kympin investointi. Pitkät yölennot lennän bisneksessä, jossa penkin saa vaakatasoon häiritsemättä muita.
En myöskään turhaan vaivaa henkilökuntaa, teen tilaukseni kun he ovat kohdalla, tai olen tilannut esim. aamiaiseni etukäteen, jolloin myös saan sen ensimmäisenä ennenkuin kärrytarjoilu alkaa.
Koneeseen menen ensimmäisten joukossa (kultakortin ansiosta), laitan tavarani ylös ja siirryn nopeasti istumaan blokkaamatta käytävää. Lennon aikana tarvitsemani tavarat otan sen jälkeen, kun kaikki ovat paikallaan, jotten aiheuta jonoa käytävälle.
Laskeuduttua nousen käytävälle, annan tilaa omalta riviltäni keski-ja ikkunapaikalta nouseville, jotta he pääsevät ensin ulos. Muuten käy niin, että taaempaa tulevat rynnivät tiiviiksi jonoksi käytävälle vaikeuttaen muiden postumista penkkirivistä. Voi kumpa kaikki ymmärtäisivät tämän.Lentokone on paikka, jossa todellakin erottaa paljon matkustavat kerran vuodessa lomalle lähtijöistä. Toiset osaavat, toiset eivät.
Tämä menee nyt ohi keskustelun aiheesta, mutta voisitko suositella hyvää niskatukea. Mieheni matkustaa paljon junalla ja hänellä on sina niskat ja selkä jumissa.
Olen itse hyvin tyytyväinen tähän:
https://www.denintelligentekrop.dk/restahead-nakkepude-til-rejse-og-afs…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis missä lentoyhtiössä penkin saa kipattua niin alas, että se on takanaolijan sylissä? Milloin kenenkään edessäolijan hiukset on olleet takanaolijan suussa?!
Niin. Eipä missään yhtiössä tällaista ole. Sitä te juntit vaan ette tiedä :)
Juuri näin. Ja sitten joku olisi vielä tuosta asennosta muka kippaamassa "vahingossa" tarjottimen penkkinsä kallistaneen päälle. 🤔😂
Ota huomioon, että joku voi tehdä saman myös sinulle ap. Oletko kuullut ikinä toisten huomioon ottamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän itseäni huomaavaisena matkustajana. Lennän paljon, vähintään kerran kuussa, monesti useampia lentoja kuukaudessa.
Kultakortin omistajana varaan yleensä aina varauloskäyntipaikan käytävän vierestä. Joskus kuitenkin lennän niin lyhyellä varoitusajalla, että ne paikat ovat jo menneet. Siinä tapauksessa otan normaalin käytäväpaikan. Ei kyllä tulisi mieleenkään kallistaa istuinta, sen verran ahdasta koneessa on. Hyvä säädettävä niskatuki (ei tyyny) mahdollistaa kyllä nukkumisen istuma-asennossa; muutaman kympin investointi. Pitkät yölennot lennän bisneksessä, jossa penkin saa vaakatasoon häiritsemättä muita.
En myöskään turhaan vaivaa henkilökuntaa, teen tilaukseni kun he ovat kohdalla, tai olen tilannut esim. aamiaiseni etukäteen, jolloin myös saan sen ensimmäisenä ennenkuin kärrytarjoilu alkaa.
Koneeseen menen ensimmäisten joukossa (kultakortin ansiosta), laitan tavarani ylös ja siirryn nopeasti istumaan blokkaamatta käytävää. Lennon aikana tarvitsemani tavarat otan sen jälkeen, kun kaikki ovat paikallaan, jotten aiheuta jonoa käytävälle.
Laskeuduttua nousen käytävälle, annan tilaa omalta riviltäni keski-ja ikkunapaikalta nouseville, jotta he pääsevät ensin ulos. Muuten käy niin, että taaempaa tulevat rynnivät tiiviiksi jonoksi käytävälle vaikeuttaen muiden postumista penkkirivistä. Voi kumpa kaikki ymmärtäisivät tämän.Lentokone on paikka, jossa todellakin erottaa paljon matkustavat kerran vuodessa lomalle lähtijöistä. Toiset osaavat, toiset eivät.
Tämä menee nyt ohi keskustelun aiheesta, mutta voisitko suositella hyvää niskatukea. Mieheni matkustaa paljon junalla ja hänellä on sina niskat ja selkä jumissa.
Kiitos vinkistä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JPa kirjoitti:
Lennän noin 50 lentoa vuodessa. Aina jos edellä istuva kallistaa penkkiään rupean potkimaan penkkiä. Yksi potku per 10s on yleensä ollut toimiva tapa. Yskin ja aivastan myös täysin häpeilemättä suoraan päin.Jos on ollut joku täys idiootti niin olen lisäksi muka vahingossa pudottanut purkan hänen penkille niin että purkka on jäännyt hiuksiin tai vaatteisiin. Pahimmat ovat ranskalaiset, yksi meinasi käydä kimppuun kun huomasi purkan hiuksissaan. Jos on niin mulkku että kallistaa penkkiä kysymättä ensin lupaa niin kaikki on sallittua.
Hassut fantasiat sulla :D Taidat lentää ainoastaan ulos baarista 50 kertaa vuodessa...
Kaikista noista tempuista joutuu poistetuksi lennolta ellei ymmärrä matkustamon henkilökunnan käskyjä sekoilun lopettamisesta.
Koneessa voi tehdä paljon asioita henkilökunnan huomaamatta😛
Aikuinen kutsuu tärähtäneen häirikön kohdatessaan lentoemännän paikalle selvittämään asiaa.
"Jaa, en minä ainakaan ole mitään huomannut. En todellakaan ole potkinut mitään, taitaa käydä vähän hitaalla tämä edessäni istuva huuhkaja?"
Voi on sulla surkimuksella melkoiset unelmat! Vai ihan että huuhkaja. :) Mitä veikkaat, kumpaa se emo uskoo? Eiköhän ne vieruskaveritkin sen todista.
Ei ole mikään uskon asia se, senkin huuhkaja. Jos minä sanon että en ole penkkiä potkinut, niin silloin en ole penkkiä potkinut. Piste. Jos jollakulla on esittää todisteet päinvastaisesta, niin olkoot hyvä ja tehkööt niin, muuten voi pitää päänsä kiinni.
EI OLE USKON ASIA? 😂 Siis uskotko sä luuseri, että voit potkia penkkiä ja riehua niin paljon kuin huvittaa? Ootko oikeasti niin yksinkertainen? Tajuatko haastan sut oikeuteen ensi kerralla kun kuvaan sun sikailus puhelimella.
En ole kirjoittaja. Vaimoni vinkkasi tästä palstan keskustelusta kun meillä on ollut monenlaista lentoa. Mutta jos kaltaisesi rääpäle alkaa laskea penkkiä lupaa kysymättä, olen 191cm ja 130kg, niin minua alkaa vituttamaan ja silloin sinua ei auta mikään laki. Jos en koneessa pysty hoitelemaan sua ja kännykkääsi, niin kärsivällisesti odotan terminaalin vessaan tai muuhun katvekohtaan asti. Olen istunut linnassa 8 vuotta ja istuisin vieläkin jos kaikesta olisi tuomittu. Olen kuitenkin kärsivällinen ja kostan aina kokemani vääryyden. Ehdonalainenkin on loppunut, niin ei ole suuri kiinnijäämisriski tai sanktio jos hoitelen sinut. Nykyään nautin vapaudesta ja matkustelen paljon. Valitettavasti joskus exit paikat on täynnä ja joutuu ottamaan perustuolin. Viimeksi koneeseen mennessä huomasin että exit paikoilla istuvat oli vajaamittaisia tappeja ja kysyinkin eturivin henkilöltä että ostan hänen paikkansa. Tyyppi olisi suostunut vaihtamaan maksua vastaan mutta lentoemolle tämä ei kelvannut. Joka koneeseen pitäisi olla eturivin exit paikkoille 190cm pituusvaatimus, niin pääsisi täysmittaisetkin kyytiin
terv. P-A Majanen. Sörkka 2001-2009/1a
Huolestuttavaa, että olet vapaalla ja vielä uhkailet muita :o toivottavasti sinut saadaan sitten kiinni, kun olet vaaraksi ympäristölle
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä vaan on kaikkein paheksituin asia lentomatkustajien keskuudessa, tästä oli just tutkimus julkaistu.
Linkkaa tämä maailmanlaajuinen luotettava tutkimuksesi ;)
Sijalla 1.
http://www.airport-world.com/news/general-news/5373-the-top-10-most-ann…
http://blog.sleepinginairports.net/2014/04/02/15-most-annoying-things-p…
Sijalla 2. Ykkönen korreloi.
http://edition.cnn.com/2013/11/22/travel/plane-annoying-things/
Sijalla 1.
http://www.swifty.com/travel-tips/5716/19-annoying-things-people-do-on-…
Sijalla 5.
https://www.skyscanner.com/news/10-most-annoying-things-you-see-plane-f…
Sijalla 8.
http://www.boredpanda.com/annoying-passenger-shaming-flight-travel-airl…
Näiden perusteella voit katsoa todellakin kuuluvasi siihen ärsyttävimpään ja inhoituimpaan matkustajaporukkaan.
Etkä ilmeisesti kovinkaan paljon matkusta, ellet ole edes huomannut, että takanaistuvan tarjotinpöytä tosiaankin siirtyy lähemmäs istujaa.
En ole koskaan kuullut tuosta pullokikasta, josta joku kirjoitti, mutta minullapa on kikkakakkonen, jota eivät edes lentoemot ole tähän mennessä keksineet 😊. Ovat vaan käyneet painelemassa yhdessä edessäistuvan kanssa nappia ja ihmetelleet, että taitaa penkki olla rikki 😱. Ja ei, en todellakaan paljasta omaa keinoani!!!
Kerran oli oma penkkini rikki niin, ettei sitä saanut pystasentoon, siitä pahoittelut takanaistuvalle, joka kyllä kommentoi ärsyyntyneesti asiaa, mutta uskoi selityksen, kun nostin sen ylös ja heti nojatessani se vajosi taas alas.
Siis täysin sairasta porukkaa täällä, kannustaa jengiä väkivaltaan toista matkustajaa kohtaan täysin ilman syytä. Siis ihan sairasta.
Vielä joku vankilarehentelijä tulee uhittelemaan ja ihmiset tykkää kommenteista! Toivon, että ylläpito puuttu tähän ja tekee voitavansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä vaan on kaikkein paheksituin asia lentomatkustajien keskuudessa, tästä oli just tutkimus julkaistu.
Sijalla 1.
http://www.airport-world.com/news/general-news/5373-the-top-10-most-ann…
http://blog.sleepinginairports.net/2014/04/02/15-most-annoying-things-p…
Sijalla 2. Ykkönen korreloi.
http://edition.cnn.com/2013/11/22/travel/plane-annoying-things/
Sijalla 1.
http://www.swifty.com/travel-tips/5716/19-annoying-things-people-do-on-…
Sijalla 5.
https://www.skyscanner.com/news/10-most-annoying-things-you-see-plane-f…
Sijalla 8.
http://www.boredpanda.com/annoying-passenger-shaming-flight-travel-airl…
Näiden perusteella voit katsoa todellakin kuuluvasi siihen ärsyttävimpään ja inhoituimpaan matkustajaporukkaan.
Etkä ilmeisesti kovinkaan paljon matkusta, ellet ole edes huomannut, että takanaistuvan tarjotinpöytä tosiaankin siirtyy lähemmäs istujaa.
En ole koskaan kuullut tuosta pullokikasta, josta joku kirjoitti, mutta minullapa on kikkakakkonen, jota eivät edes lentoemot ole tähän mennessä keksineet 😊. Ovat vaan käyneet painelemassa yhdessä edessäistuvan kanssa nappia ja ihmetelleet, että taitaa penkki olla rikki 😱. Ja ei, en todellakaan paljasta omaa keinoani!!!
Kerran oli oma penkkini rikki niin, ettei sitä saanut pystasentoon, siitä pahoittelut takanaistuvalle, joka kyllä kommentoi ärsyyntyneesti asiaa, mutta uskoi selityksen, kun nostin sen ylös ja heti nojatessani se vajosi taas alas.
Voi että 😱 se sun mielipiteesi kun ei kuitenkaan poista sitä nappia sieltä penkistä 😐
En tiedä, millä neuvostonaikaisella koneella sä lennät, mutta ei ole enää vuosiin sattunut kohdalleni konetta, jossa penkki kaatuisi toisen syliin ja pöytä liikkuisi kallistuksesta.
Anna mennä vaan, se on jokaisen oikeus. Konkkakoivet voi maksaa exit paikoista tätä nykyään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JPa kirjoitti:
Lennän noin 50 lentoa vuodessa. Aina jos edellä istuva kallistaa penkkiään rupean potkimaan penkkiä. Yksi potku per 10s on yleensä ollut toimiva tapa. Yskin ja aivastan myös täysin häpeilemättä suoraan päin.Jos on ollut joku täys idiootti niin olen lisäksi muka vahingossa pudottanut purkan hänen penkille niin että purkka on jäännyt hiuksiin tai vaatteisiin. Pahimmat ovat ranskalaiset, yksi meinasi käydä kimppuun kun huomasi purkan hiuksissaan. Jos on niin mulkku että kallistaa penkkiä kysymättä ensin lupaa niin kaikki on sallittua.
Hassut fantasiat sulla :D Taidat lentää ainoastaan ulos baarista 50 kertaa vuodessa...
Kaikista noista tempuista joutuu poistetuksi lennolta ellei ymmärrä matkustamon henkilökunnan käskyjä sekoilun lopettamisesta.
Koneessa voi tehdä paljon asioita henkilökunnan huomaamatta😛
Aikuinen kutsuu tärähtäneen häirikön kohdatessaan lentoemännän paikalle selvittämään asiaa.
"Jaa, en minä ainakaan ole mitään huomannut. En todellakaan ole potkinut mitään, taitaa käydä vähän hitaalla tämä edessäni istuva huuhkaja?"
Voi on sulla surkimuksella melkoiset unelmat! Vai ihan että huuhkaja. :) Mitä veikkaat, kumpaa se emo uskoo? Eiköhän ne vieruskaveritkin sen todista.
Ei ole mikään uskon asia se, senkin huuhkaja. Jos minä sanon että en ole penkkiä potkinut, niin silloin en ole penkkiä potkinut. Piste. Jos jollakulla on esittää todisteet päinvastaisesta, niin olkoot hyvä ja tehkööt niin, muuten voi pitää päänsä kiinni.
EI OLE USKON ASIA? 😂 Siis uskotko sä luuseri, että voit potkia penkkiä ja riehua niin paljon kuin huvittaa? Ootko oikeasti niin yksinkertainen? Tajuatko haastan sut oikeuteen ensi kerralla kun kuvaan sun sikailus puhelimella.
En ole kirjoittaja. Vaimoni vinkkasi tästä palstan keskustelusta kun meillä on ollut monenlaista lentoa. Mutta jos kaltaisesi rääpäle alkaa laskea penkkiä lupaa kysymättä, olen 191cm ja 130kg, niin minua alkaa vituttamaan ja silloin sinua ei auta mikään laki. Jos en koneessa pysty hoitelemaan sua ja kännykkääsi, niin kärsivällisesti odotan terminaalin vessaan tai muuhun katvekohtaan asti. Olen istunut linnassa 8 vuotta ja istuisin vieläkin jos kaikesta olisi tuomittu. Olen kuitenkin kärsivällinen ja kostan aina kokemani vääryyden. Ehdonalainenkin on loppunut, niin ei ole suuri kiinnijäämisriski tai sanktio jos hoitelen sinut. Nykyään nautin vapaudesta ja matkustelen paljon. Valitettavasti joskus exit paikat on täynnä ja joutuu ottamaan perustuolin. Viimeksi koneeseen mennessä huomasin että exit paikoilla istuvat oli vajaamittaisia tappeja ja kysyinkin eturivin henkilöltä että ostan hänen paikkansa. Tyyppi olisi suostunut vaihtamaan maksua vastaan mutta lentoemolle tämä ei kelvannut. Joka koneeseen pitäisi olla eturivin exit paikkoille 190cm pituusvaatimus, niin pääsisi täysmittaisetkin kyytiin
terv. P-A Majanen. Sörkka 2001-2009/1a
Huolestuttavaa, että olet vapaalla ja vielä uhkailet muita :o toivottavasti sinut saadaan sitten kiinni, kun olet vaaraksi ympäristölle
Asiallisesti käyttäytymällä ei yleensä kenelläkään ole syytä huoleen missään. Vapauteni olen ansainnut ja rästini suorittanut. En ole ympäristölle ollut ikinä vaarallinen mutta vastaan huutoon tarvittaessa. Hyviä lentoja sinullekin ja ota kanssamatkustajatkin huomioon.
T: P-A Majanen
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä vaan, se on jokaisen oikeus. Konkkakoivet voi maksaa exit paikoista tätä nykyään
Jos teet lentomatkastani helvettiä, vastaan tasan tarkkaan samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ja tätähän ei voi kukaan tulla kieltämään. Moni takanani istuva honkkeli on tosin yrittänyt itkeä asiasta lentoemännille, mutta he ovat vain joutuneet toteamaan, että kaikilla on lupa laittaa penkkinsä taka-asentoon, pois lukien nousut, laskut ja ateriat.
Vuosi vaihtuu taas ulkomailla, ja toivon sellaista +190-senttistä urveloa taakseni mäkättämään ja itkemään, kun polviin koskee. :D T: 161 cm judomimmi
Älä sitten ihmettele jos hieman hymyilyttää koominen kiipeilysi hattuhylle poimimaan perukoilta niitä banaaneja.
m193
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku suositella jotain muuta, kun tuota oli myytävänä vain yhdessä suomalaisessa kaupassa ja sieltä se oli toistaiseksi loppu?