Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä te introvertit akateemiset n. 40-kymppiset kilttimiehet luuraatte?

Vierailija
26.12.2016 |

Usein puhutaan, että otsikon kaltaiset miehet ovat usein yksin. Missä te sitten luuraatte? Minnne minun pitäisi mennä, että löydän teidät? Missä tapahtumissa käytte ja millä tavalla teihin pitäisi tutustua, että kokisitte miellyttävän tutustumisen naiseen. Olen itse sosiaalinen, hauska ja nätti, mutta minua kiehtoo myös tiede ja älykkyys sunnattomasti. Olen jopa harkinnut Mensatestejä (ystävän kehoituksesta), jotta kohtaisin itseäni fiksumpaa seuraa. Nettitesteistä saan n. 130 tulokset ja varmaan siksi tiede kiehtoo, mutta onko tuokaan nyt sitten niin fiksu veto, että käyn testeissä ja hakisin miestä Mensan jäsenistä? Tuntuu niin brassailulta. Eikö noita älyköitä löydy muuten?

Toivon ihan asiallisia vastauksia, enkä mitään provopropagandaa. Haluaisin, että nämä kilttimiehet itse vastaisivat.

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on akateeminen ja työssäkäyvä niin eiköhän sen ole tuohon ikään mennessä joku nainen jo vienyt. Poikkeustapauksia tietysti aina on mutta kyllähän nekin yleensä "tiskin alta" menevät. Esimerkiksi kun naisten parissa leviää huhu kuinka joku vaimo on pettänyt pikkujouluissa, niin kyllä ne sinkut ovat kilpaa lohduttamassa kun tieto syrjähypystä kantautuu lopulta miehenkin korviin. ;)

Vierailija
22/135 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon täällä, mutta en oo akateemikko. Mutta jos se lohduttaa niin pankkitili on silti tuhdimmassa kunnossa kuin yksikään akateemikko voi toivoa saavansa ainakaan työnteolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on akateeminen ja työssäkäyvä niin eiköhän sen ole tuohon ikään mennessä joku nainen jo vienyt. Poikkeustapauksia tietysti aina on mutta kyllähän nekin yleensä "tiskin alta" menevät. Esimerkiksi kun naisten parissa leviää huhu kuinka joku vaimo on pettänyt pikkujouluissa, niin kyllä ne sinkut ovat kilpaa lohduttamassa kun tieto syrjähypystä kantautuu lopulta miehenkin korviin. ;)

No eipä kyllä ole, vaikka oon itsekin ollut asian suhteen aktiivinen

M41

Vierailija
24/135 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin tähän mennessä tulee kuva, että etsimäni miehet luuraa lähinnä kotona. Miten teidät löytää sieltä kotoa? AP

Vierailija
25/135 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:n täytyy vielä vähän kypsyä että alkaa arvostaa viisautta älykkyyden sijaan.

Älykäs selviytyy pulmasta johon viisas ei joudu.

M

Sinunkin täytyy vähän kypsyä, jotta voit keskittyä keskustelemaan loukkaamisyritysten sijaan.

Olet välittömästi kuin perseeseen ammuttu karhu? No ei ihme jos introvertit älyköt kiertävät sinut kaukaa.

M

En ole ap, enkä ole kiinnostunut niin vanhoista miehistä.

Vierailija
26/135 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä kyllä ole, vaikka oon itsekin ollut asian suhteen aktiivinen

M41

Mistä luulet sen johtuvan? Onko sussa joku vika muka? :)

Vierailija
27/135 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuvat kotona talutusnuorassa.

Vierailija
28/135 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte olen ainakin perheen kanssa kotona.

Vierailija
29/135 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kiltti, osallistuva, huumorintajuinen, söpöhymyinen, hygieniastaan huolta pitävä 40+ joka välillä myös tekee omiakin juttujaan ja osaa myös jutella ja kuunnella.

Vierailija
30/135 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kiltti, osallistuva, huumorintajuinen, söpöhymyinen, hygieniastaan huolta pitävä 40+ joka välillä myös tekee omiakin juttujaan ja osaa myös jutella ja kuunnella.

Ja oma ikäsi on myös se 40+?

Vierailija
31/135 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivendellissä?

Vierailija
32/135 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ikävä kyllä. Mut muuten oon ihan mukava, hauska ja luotettava. Tykkään jopa silittää paitoja ;)

Vierailija
33/135 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ikävä kyllä. Mut muuten oon ihan mukava, hauska ja luotettava. Tykkään jopa silittää paitoja ;)

Toivottavasti löydät jonkun vielä mutta tuollainen kuvailemasi mies käy myös 30+, tai viimeistään 35+, naisille, joten helpommalla pääset jos haet 50+ miestä, joiden silmissä olet vielä hyvin haluttu "nuorempi nainen"! ;)

Vierailija
34/135 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa tässä yllättäen mieleen. Yksi kiinnostava fiksu mies oli työn puolesta asiakkaanani n. vuosi sitten ja hän on jäänyt jotenkin positiivisesti mieleeni. Melko hiljainen, mutta todella mukava ja oli hyvin tarkka yksityiskohdista. Taisin vähän punastella ja häkeltyä, kun kysyi yllättäen jotain, mikä minun olisi pitänyt tietää, mutten muistanut ja piti alkaa tarkistamaan netistä tietoa. En noin vaan voi kontaktoida treffimielessä häntä asiakassuhteen vuoksi suoraan, mutta olisi kiva törmätä häneen uudestaan työn ulkopuolella. AP

Vierailija
35/135 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti löydät jonkun vielä mutta tuollainen kuvailemasi mies käy myös 30+, tai viimeistään 35+, naisille, joten helpommalla pääset jos haet 50+ miestä, joiden silmissä olet vielä hyvin haluttu "nuorempi nainen"! ;)

Tiedostettu tuokin - onneksi 40+ on laaja käsite ja kattaa aika monta vuosikymmentä ;)

Vierailija
36/135 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpais sellanen luonnonläheinen 45+ mies, joka kätevä käsistään ja olis joku mökki hällä, minne veisi mut:) Tunteitaan pitäisi osata ilmaista ja terve päästään. Eipä oo suuret vaatimukset kai, mutta mistä löytyis? N48

Niinhän ne aina on vaan vähäiset vaatimukset alkuun, kun ei ole ketään. Sitten alkaa se naputus muutaman vuoden päästä, kun nuo ei enää riitä ja mies ei muutukaan mieleiseksi.

Jotenkin on huomannut, että se karu toteamus siitä miten miehet toivoo että nainen ei muutu parisuhteessa,kun taas nainen toivoo, että mies muuttuu, taitaa pitää usein kutinsa.

T. Kyynikko. Kaiken nähnyt

Vierailija
37/135 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AaaPee kirjoitti:

Tulipa tässä yllättäen mieleen. Yksi kiinnostava fiksu mies oli työn puolesta asiakkaanani n. vuosi sitten ja hän on jäänyt jotenkin positiivisesti mieleeni. Melko hiljainen, mutta todella mukava ja oli hyvin tarkka yksityiskohdista.

Nämä akateemisina älykkönörtteinä esiintyvät fiksut mensamiehet ovat kuulemma usein niin neuroottisia ettei sitten tosipaikan tullen seiso ja mimmit juoksee śitten näiden jännämiesten perään jotka ei turhia jännitä.

Vierailija
38/135 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti tohtorin tutkinnon suorittanut ns. kilttimies. Olen työtön, koska alallani työt jaetaan suhteilla, eikä minulla introverttina ole sellaisia. En poistu kotoani muuta kuin läheiseen kauppakeskukseen, josta ostan ruokaa ja joskus vaatteita.

Vierailija
39/135 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:n täytyy vielä vähän kypsyä että alkaa arvostaa viisautta älykkyyden sijaan.

Älykäs selviytyy pulmasta johon viisas ei joudu.

M

Sinunkin täytyy vähän kypsyä, jotta voit keskittyä keskustelemaan loukkaamisyritysten sijaan.

Olet välittömästi kuin perseeseen ammuttu karhu? No ei ihme jos introvertit älyköt kiertävät sinut kaukaa.

M

Minäkin suuresti ihmettelin että missä tuossa oli se loukkaamisyritys...

Vierailija
40/135 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on enemmän kuin jaksaa viihdyttää, kun on perhekin...nuorta, vanhempaa, u name it. 

Joka kerta kun käyn ulkona tulee joku nainen juttelemaan ja pyytää kahville tms... uskon että olen kirottu. Puhun paljon ja osaan kuunnella ja hymyillä, pitää kädestä.

Minut tapaa taidenäyttelyistä, kahvilasta istumassa ja katsomassa ulos, ulkoa rauhalliselta kävelylenkiltä, puistosta istumassa tai salilta / tatamilta treenaamassa. Myös miehiset askareet hoituu ja kotityöt.

Teitä naisia on niin paljon ja meitä hyviä miehiä vähän koska parhaat ovat jo parisuhteessa.

Mies 41v, pks

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan