Listatkaapa av-mammat saavutuksianne tältä vuosikymmeneltä
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Aika hiljaista on mammojen saavutuspalstalla. Huippu-urheilijoita, näyttelijöitä, muusikoita ja liikemiehiä on kuitenkin helppo arvostella saavutuksistansa. No onhan se nyt eriluokan saavutus läskin laihduttaa 27 kiloa ihraa kuin Palanderin voittaa maailmanmestaruus.
No niin Uli, lyöpä ässät vuorostasi pöytään. Oletko kaatanut uliopiston sisäverkon ?
Tämän vuosikymmenen tapahtumia mistä olen ylpeä:
- sain opiskelut päätökseen
- muutin ulkomaille
- tein yllättävän käännöksen työelämässä, mikä kannatti
- työpaikka hyvällä palkalla
- olen matkustellut paljon
- saanut uusia ystäviä
Vielä kun vähän laihtuisi niin olisin todella onnellinen :)
Vierailija kirjoitti:
Aika hiljaista on mammojen saavutuspalstalla. Huippu-urheilijoita, näyttelijöitä, muusikoita ja liikemiehiä on kuitenkin helppo arvostella saavutuksistansa. No onhan se nyt eriluokan saavutus läskin laihduttaa 27 kiloa ihraa kuin Palanderin voittaa maailmanmestaruus.
Sinäkin voisit saavuttaa hyvän mielen, jos vain päätät heittää tuon negatiivisuuden romukoppaan. Ei se helppoa ole, mutta mahdollista. Siitä uudenvuodenlupaus?
Entä sinä? Luettele sinäkin.
En ole mikään av-mamma.
Sain vakituisen työpaikan. Sain lopulta exän tavaroineen ulos ilman, että virkavallan tarvitsi sekaantua asiaan. Laihduin 10 kiloa.
Minun elämässäni isoja saavutuksia, vaikkeivät ehkä kuulostakaan miltään "keksin parannuskeinon syöpään"-saavutukselta.
Ai, tässä onkin kyse siitä, ettei trollipoika ole saanut tarpeeksi arvonantoa vuoden 2016 aherruksestaan. Eikö kukaan tunnista Suomen Mestaria?
Suurin saavutus varmaan se, että sain pillua. Hyvänä kakkosena tohtoriksi valmistuminen ja vakiduuni yliopistolta
Onko tässä ideana oikeasti olla iloinen vai päästä lyttäämään toisten saavutuksia liian surkeina?
Olen tehnyt kaksi lasta ja kasvattanut heistä hyviä ihmisenalkuja
Olen valmistunut valtiotieteiden maisteriksi ja työllistynyt omalle alalleni
Olen ostanut omakotitalon ja remontoinut sen ilman ammattilaisia onnistuneesti katosta lattiaan
Ei ehkä yhteiskunnallisesti merkittäviä saavutuksia, mutta henkilökohtaisesti sitäkin suurempia.