Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nyt Apua! Teetä ilman teekeitintä?

jane89
25.12.2016 |

Minulle on huomenna tulossa tapaninpäivä vieraita joista yhdestä tiedän ennalta että hän juo vain teetä (ei siis käytä kahvia eikä kofeiinituotteita ollenkaan,on ehdoton).Pienenä (isona) ongelmana on että minulla ei ole veden keitintä. onko mitään menetelmää tai niksiä millä voi valmistaa teetä ilman veden keitintä? en viitsi sellaista yhden vieraan takia ostaa koska itse en juo teetä. en ole vielä ostanut tee pussejakaan ennen kuin keksin miten saan tee veden kuumaksi??

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ka. Eksäkö se siellä?

Toivotan pitkää, synkkää, kylmää, pimeää ja oikein surullista joulua.

Vierailija
42/46 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keität veden jo tänään valmiiksi, niin huomenna vieraiden tultua ei enää tarvitse kuin lämmittää :) helppo homma, ohjeet löytyy googlettamalla esim martoilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pakastaisit valmiiksi keitetyn teeveden valmiiksi pieniin annospusseihin, jotka sitten vaan lämmittäisit? Jääpalapusseja voi varmaan käyttää tähän tarkoitukseen.

Vierailija
44/46 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy, jos teidän lähikaupasta voisi ostaa valmista teevettä!

Sehän on siellä vauvaperunoiden vieressä.

Joo, synnytyslakkihyllyä vastaapäätä, tampoonikoruista vähän oikealle.

Vierailija
45/46 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on kohta pitempi, kun se kuuluisa'Pesettekö jauhenliha ennen...'

Vierailija
46/46 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuu ap? Mikä meininki, kipaisitko kauppaan ostamaan valmista teevettä? Semmoinen juttu tuli mieleen, että joulun jälkimainingeissa kaupoissa on usein tyhjät hyllyt, kun kaikki on ostettu loppuun. Myös se valmis teevesi. :( Onko sulla ketään naapuria jolta voisit lainata? Pitopalvelustakin teevettä voisi yrittää hankkia, mutta tokkopa ne näin jouluna palvelevat.