Kannattaako aloittaa suhdetta jos heti alussa selviää suuret erot seksuaalisissa haluissa?
Olen itse hyvin seksuaalinen ihminen ja tykkäisin seurustellessa panna vähän joka päivä, tai jos ei asuta yhdessä niin ainakin aina silloin kun nähdään. Olenkin tässä hiljattain ihastunut erääseen mieheen ja hän taas sanoi heti toisilla treffeillä, että "en taida olla läheskään yhtä seksuaalinen kuin sinä". Kannattaakohan tätä edes yrittää kaunistella tai miettiä, kun toisaalta itse tiedän jo valmiiksi että seksi on itselleni todellakin tärkeää? Mies on muuten ihana, mutta tuntuu ikävältä edes ajatella sellaista suhdetta, jossa joutuisin miettimään että uskallanko "taas" tehdä aloitteen kun haluan "liikaa". Toisaalta ei se ole varmaan miehillekään kiva tieto, että ei pysty täysin tyydyttämään toista? Ymmärrän sen, että toiset tarvitsevat taukoa ikään kuin palautuakseen eikä kaikilla välttämättä edes seiso heti perään uudestaan jos on juuri saanut. Mutta onko tähän mitään ratkaisua, onko täysin toiveajattelua että mies voisi innostua haluamaan enemmän? Miten olette itse ratkaisseet vastaavat ongelmat, tai miltä tuntuu itse olla se joka "pihtaa"? Voihan sekin osapuoli osastaan kärsiä.
Kommentit (9)
Älä jatka! Kokemusta on ja ei toimi!
Älä jatka! Kun olet kärvistellyt viisi vuotta suhteessa puutteessa ja olet viimein valmis eroamaan sen takia, ketuttaa huomata että olit alusta asti oikeassa ja olet vain hukannut aikaasi.
puhukaa miehen kanssa ihan reilusti kuinka paljon kumpikin haluaa ja miettikää tulevaisuutta yhdessä
Ei kannata. Alku on yleensä villeintä aikaa...
No nehän nyt voi vaihdella ja tulee muuttumaan todellakin. Vakiintumisen, iän, raskauksien yms. myötä. En antaisi liikaa painoarvoa tämänhetkiselle tilanteelle.
Täysin samaa mieltä yllä olevien kommenttien kanssa. Tuo tilanne ei tuosta parane, vaan ainoastaan pahenee...
Ei kannata. Itse pienempihaluisena olen ajautunut hirvittävään syyllisyyden ja kärsimyksen umpikujaan, kun tahtoisin olla kumppanilleni hyvä, mutta seksin "ylimääräinen" harrastaminen ilman omaa halua rikkoo minut henkisesti ja joskus fyysisestikin. Myöhemmin eroaminen on paljon vaikeampaa, joten asia kannattaa jutella selväksi heti alussa.
Ei kannata jatkaa suhdetta, jos heti alkajaisiksi halut eivät kohtaa. Et varmaan haluaisi tapailla sellaistakaan, joka haluaa bailata kavereiden kanssa baarissa ja itse olet kotikissa.