Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko aloitettais dietti tai ainakin dieettiin valmistautuminen 2017?

Vierailija
25.12.2016 |

Kohtahan se puskee taas tipaton tammikuu ja kuntosalijäsenyyskampanjat. Pitäiskö yrittää bikinikuntoon sillä perinteisellä tavalla eli tiputtamalla jokunen kilo.
Kuka lähtee mukaan ja millänkilomäärällä? Mikä on strategiasi?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä nyt pitää tosiaan melkein viikko vähän katsella syömisiään, että pääsee taas normaalilukemiin.

Vierailija
2/32 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa 45kg, joten yritän saaha lihaksia kasvatettua ja painoa lisää! kai voin kuitenkin liittyä mukaan, tarkoitus siis aloittaa saleilu ja syödä myös sen mukaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu u enskuussa tsemppaan hetken ja innostuksen lopahtaessa lihoan joulukilot vauhdilla takaisin ja vielä muutaman päälle. Saas nähärä miten käy.

Vierailija
4/32 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla olen käynyt kolmisen kuukautta. Ruokahalu vain kasvanut ja paino lisääntynyt. On varmaan pakko alkaa noudattaa jotain fitnessdiettiä.

Vierailija
5/32 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin aamulla vaakaa: 53 kg, eli en ole messissä. :)

Vierailija
6/32 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan vielä mutta viikon päästä. Kesään mennessä 10 kiloa pois ihan ruokavalion muutoksella ja hienoisella liikunnan lisäämisellä. Ällöttää tämä läskipaskaolo.

Vierailija
7/32 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taktiikkani on syödä kahden tai kolmen tunnin välein ja sopivassa suhteessa rasvaa, hiilareita ja proteiinia. Liikuntaa koitan pikkuhiljaa lisätä päivittäisestä puolesta tunnista kun kunto kasvaa. En laita varsinaista painotavoitetta, haluan  vain näyttää paremmalta.

Vierailija
8/32 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut dieetillä jostain heinäkuusta saakka ja painoa kadonnut jotain parikymmentä kiloa. Jatkan samaa rataa. Saman verran saa vielä lähteä että olen normaalipainossani.

Vierailija
9/32 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosi kiva kun tällaiset "diettaajat" änkee salille, käy ehkä kuukauden tai pari ja se oli sit siinä :D onneks käyn ite aamusta sen verran aikaisin, niin kovin montaa hupitreenajaa ei tarvi katella siihen aikaan.

Vierailija
10/32 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tosi kiva kun tällaiset "diettaajat" änkee salille, käy ehkä kuukauden tai pari ja se oli sit siinä :D onneks käyn ite aamusta sen verran aikaisin, niin kovin montaa hupitreenajaa ei tarvi katella siihen aikaan.

Meillä on taloon rakennettu oma kuntosali, joten älä pelkää..

Vierailija
11/32 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on taloon rakennettu oma kuntosali, joten älä pelkää..

En pelkää, sua tuskin näkee salilla ennen klo 6 aamulla :')

Vierailija
12/32 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuusta lähtenyt 7 kg, ens kesään mennessä kun sais vielä n.10 pois.

Vierailija
13/32 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ruokavaliota noudatat?

Vierailija
14/32 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mitat nyt 177cm/72kg, syksyn aikana pudonnut ruokavalion avulla kolme-neljä kiloa aika vaivattomasti (tai siis ruokavaliomuutos on ollut aika lepsu ja oon pitänyt aika vapaasti herkkupäiviä) kävin myös salilla ekan kerran joulukuun alussa.

Tarkoitus on jatkaa saliharrastusta tavoitteellisesti ja syödä hieman tarkemmin, jos kesään mennessä saisi rasvaa pois ja lihasta tilalle :)

Painotavoite noin 65kg mutta peili kertoo enemmän kuin vaaka, tavoite on näyttää sporttiselta ja hyvinvoivalta.

15/32 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin dieetintapaisella olisi tarkoitus olla tammikuu-toukokuu. Jos nyt vaikka kilo kuussa lähtisi niin olisi ihan ok, ja painoindeksin puolesta pääsisin sinne normaalipainon puolelle.

Eli oikeastaan jatkan siitä, mihin olen jäänyt syksyllä, eli muuten sama kuin normaalisti, mutta hieman tarkempi ruokavalio ja vähän enemmän liikuntaa.

Vierailija
16/32 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin juomisen 3,5kk sitten. Enimmillään painoin 136kg. Nyt 124-125kg

Alussa lähti nesteitä tietenkin varmaan 5kg edestä. Mutta ei edes ole mitään tarkkaa päivää milloin aloitin laihduttamisen. Ehkä reilu pari kuukautta sitten aloin katsomaan vähän tarkemmin syömisiäni.

Yritän vältellä herkkuja ja liiallista syömistä. Välillä toki ratkean.

Kaaliraastetta ananaksella on kyllä sellaista salaattia että välillä ihan jopa mieli tekee.

Ulkoilua ihan tylsyyteenkin tulee harrastettua kun ei enää juo eikä makaa krapulassa kolmea päivää viikosta.

Tavoitteena olis johonkin 95kg paikkeille, ehkä 90kg. Olen 192cm pitkä.

Vierailija
17/32 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV:stä alkaa rakkaus dietti ohjelma jossa ollaan perheestä erossa 5 kk. Se voisi sopia minulle. Voisi keskittyä dieettiin ja unohtaa arkihuolet.

Vierailija
18/32 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana ollaan! Painan nyt 49kg ja tavoite saada paino 39kg. Kuntosalijäsenyyden ostan ensiviikolla (pitänyt hankkia jo kauan mutta mutta niin paljon opsikelukiireitä että olisi ollut vain rahantuhlausta) 

Vierailija
19/32 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan saada itkupotkuraivarin jos muut laihtuu ja itse jään löllykäksi.Puuh.

Vierailija
20/32 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

19! Muista ,et kukaan ei voi saada kaikkea. Siinä missä sinä nautit kahvista ja leivonnaisista niin laihduttaja haukkaa omenasta. Voithan itsekkin tehdä ruokaremontin, niin ei tarvitse hermoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä