Onko teillä oikeasti ihana perhe-elämä
Meillä mies taas mököttää kuten usein milloin mistäkin jutuista ja lapset pelaavat. Ei taaskaan ketään kenen kanssa jutella. Ihan hirveän yksinäinen olo kuten niin monesti ennenkin. Onko teillä perhe-elämä ihanaa?
Kommentit (30)
Ei ole. Odotan vain tämän elinkautisen loppumista. Ja sehän loppuu sitten kun kuopus on 18v.
Ihan tavallinen. Facebookiin pystyy ottaan idyllisiä joulukuvia, mutta oikeasti ihan tavallista. Mies on kasvanut kiinni kännykkään, lapset nirsoilee ruuasta, itse mietin että perhana kun lihon koko ajan ja kaikki rahat katoaa kuin pieru saharaan. Normiongelmat.
Ulospäin oli, seinien sisällä kaikkea muuta, juuri miehen murjottamisen takia.
Kyllä meillä on. Minä, pieni tyttö ja kaksi koiraa. Olemme onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Odotan vain tämän elinkautisen loppumista. Ja sehän loppuu sitten kun kuopus on 18v.
Juu en minäkään aio tällaista elämää loppuikää viettää. Kun lapset kasvavat isoiksi niin sitten koittaa vapaus.
Kyllä meillä on oikeasti ihana perhe-elämä.
Kannattaa valita se elämänkumppani oikein ja tutustua siihen kunnolla ennen yhteenmuuttoa.
No ei kai kellään ole jatkuvasti ja aina mitään ihanaa, vaikka olis minkälainen elämä, huippumalli-miljonäärilläkin on huonoja päiviä. Ei tavallisessa elämässä ole mitään vikaa, välillä on tosi kivaa, joskus ihan jees, ja joskus vituttaa ku pientä oravaa.
Eilen oli vähän stressiä kun piti saada paikkoja viä siivottua ennen ruokailua, mutta kylläpä ne unohtui sitten kun sai kattoo kun lapset avas lahjoja, ne iloiset kiljahtukset, voitontanssit ja ilmeet... Kaikilla aikuisillakin oli kivaa.
Nytkin on ihan kivaa vaikka ei ole mitään henkeviä keskusteluja perheen kesken, yks poika pelaa kuulokkeet korvilla (jotka pukki toi) yks kattoo piirrettyä telkkarista, minä olen koneella, mies kantoi takkapuita sisälle ja lähti käymään lähikaupassa hakemassa hautakynttilöitä ja paristoja lisää, tytär syö "aamupalaa" ja on samalla facessa. Kuusi ja muut joulujutut tuo tunnelmaa, kaikki saavat olla rauhassa, välillä joku puhuu jollekin jotakin jos asiaa ilmenee.
Selvästi enemmän ihanaa kuin kamalaa, molempia hetkiä löytyy. Ja yksinäisyydestä en kyllä ole päässyt kärsimään, ei haittais vaikka lapset viihtyis vähän enemmän omissa leikeissään, riitelemättä :D
Miks ne teidän miehet oikein murjottaa? Ei kai vaan jääny se joulujuttu saamatta mistä täälä oli pitkä ketju joka päätyi lehteenkin?
On. Lapsi on luonteeltaan tosi helppo ja kiltti. Peruselämä on iisiä ilman sen kummempia kiukutteluja. Mies on ihana osallistuva isä, joka juuri lähti lapsen kanssa kahdestaan luistelemaan, että saan parannella flunssaa rauhassa sohvalla.
En käsitä noita juttuja että pitää odottaa että lapset on 18v. Siis oletteko te jättämässä ne lapset? Vai miehen, vai molemmat? Jos avioero tois teille onnen, niin miksi odotatte että lapset on täysi-ikäisiä? Ne lapsethan lähtee kuitenkin 16v opiskelemaan, eikä sitä ennenkään ole idiootteja, tietää että teidän avioliitto on kuollut.
Typerää lyhyen ainokaisen elämän tuhlaamista ja ihan turhaan, tekee lapsille vaan hallaa...
Vierailija kirjoitti:
Miks ne teidän miehet oikein murjottaa? Ei kai vaan jääny se joulujuttu saamatta mistä täälä oli pitkä ketju joka päätyi lehteenkin?
Mun mies murjottaa milloin mistäkin. Nyt riiteli siskonsa kanssa ja murjottaa siitä. Ennen joulua murjotti kun oli joulustressi. Aina syy löytyy ja seksiä saa aina kun haluaa siksi ei pinna ole kireällä.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä noita juttuja että pitää odottaa että lapset on 18v. Siis oletteko te jättämässä ne lapset? Vai miehen, vai molemmat? Jos avioero tois teille onnen, niin miksi odotatte että lapset on täysi-ikäisiä? Ne lapsethan lähtee kuitenkin 16v opiskelemaan, eikä sitä ennenkään ole idiootteja, tietää että teidän avioliitto on kuollut.
Typerää lyhyen ainokaisen elämän tuhlaamista ja ihan turhaan, tekee lapsille vaan hallaa...
Miten muka avioliitto on kuollut? Ihan normaali seksielämä meillä on.
Vierailija kirjoitti:
Älä odota marttyyrina vaan lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos rakkaus on kuollut, eli odotat lähtökuopissa vuosikausia että koska saa lähteä, niin ei sitä rakkaudettomalla seksillä pelasteta. Ja avioliitto on muutakin kuin seksi, sekin tuli ilmi siinä yhdessä pitkässä ketjussa. Jos avioliitto ei ole kuollut, miksi pitää erota?
Varakkailla on monia syitä odottaa että lapset yli 18-vuotiaita. Esimerkiksi omaisuuden siirtäminen täysi-ikäiselle lapselle ennen kuin avioero tulee vireille. Näin puoliso ei saa kynittyä kaikkea mahdollista, vain rahaa.
Enimmäkseen. Toki meillä tulee riitoja, ja minä olen kyllä se perheen hankalin, jolla hermo menee ekana.
Nyt mies ja lapsi ovat ajotunnilla, joten täällä vaan palstailen. Ja voisin palstailla vaikka olisivat kotonakin.
On, joka toinen viikko kun lapset ovat minun luonani. Tai no, mahtuuhan elämään koululaisten kanssa paljon muutakin kuin ihanaa, mutta pääsääntöisesti meillä on hyvä fiilis tässä perheessä. Jouluna nyt ainakin, kouluaamuina voi olla toista.
Osaan todella arvostaa tätä, sillä hyvin monta vuotta perhe-elämäni tuntui vankilalta. Joulunakin menin heti nukkumaan kun lapsetkin menivät, sillä halusin minimoida exäni kanssa kahdestaan vietetyn ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerää lyhyen ainokaisen elään tuhlaamista ja ihan turhaan, tekee lapsille vaan hallaa...
No jos rakkaus on kuollut, eli odotat lähtökuopissa vuosikausia että koska saa lähteä, niin ei sitä rakkaudettomalla seksillä pelasteta. Ja avioliitto on muutakin kuin seksi, sekin tuli ilmi siinä yhdessä pitkässä ketjussa. Jos avioliitto ei ole kuollut, miksi pitää erota?
Kyllä mä uskon että mies rakastaa mua ja mä rakastan sitä. Eipä se elämä olisi eronneena varmaan sen parempaa. Lapsille viikko-viikko olisi tosi raskasta.
On. Lähinnä minä olen se epäsosiaalinen, mun mies just kattaa joulupöytää ja määrä istun sohvalla ja oon av:lla.