poikani asuu ja seurustelee väkivaltaisen naisen kanssa
Ovat olleet jo vuosia yhdessä ja kaksi lastakin. Kumpikin on sijoitettu. Esikoinen on asunut luonani syntymästään saakka. Poikani on vähän väliä ties missä onnettomuudessa kun nainen hakkaa häntä. Viimeisimmästä tempauksesta tulee käräjät. Poikani ei osaa päästää irti tästä naisesta. Mitä voin äitinä tehdä? Nyt laitoin välit poikki koska en vaan kestä nähdä tätä naista joka on kietonut poikani valtaansa.
Kommentit (29)
Ei me muutkaan ymmärretä, miksei se eroa Cristasta. Toisaalta en oo ymmärtänyt koskaan narkkien ajatusmaailmaa. Vai oliko tää vaan sattumalta näin yks yhteen kirjoitettu aloitus/trollaus?
Tässä on hyvä esimerkki ettei pahoinpitelijä ole aina MIES! Hyvää joulua kaikesta huolimatta ap.
Poika lipuu aina hänen helmoihinsa. Tässä on nyt muutama vuosi tätä helvettiä katseltu sivusta. Ongelma on se että poikani kääntää selkänsä minulle täysin kun puutun. Ja tämä nainen soittelee sitten minulle haukkuu ja huutaa. En halua että esikoinen kuulee tai näkee äitinsä käytöksen. Jos asiat olisi toisin eikä olisi lasta,olisin tehnyt kaikkeni että poika ei tämän naisen kanssa ole.
Ap
Voimia rouva vitikainen. Mutta,kuten totesit viime vuonna niin olet myös jo luovuttanut poikasi suhteen niin ehkä vihdoin pystyt ottamaan ilon irti siitä mitä on. Eli heillä on toisensa ja kammottava traaginen rakkaustarina mistä on syntynyt kaksi viatonta pientä murusta
Miksi poikasi antaa sen naisen hakata? Juoko tämä nainen vai ihan selvinpäin hakkaa?
Ongelmia heillä on paljon. Kumpikaan ei ole töissä eikä ole ammattiakaan. Kohta alkaa tulla kiire tehdä elämällään jotain muutakin kuin leikkiä kotia.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on hyvä esimerkki ettei pahoinpitelijä ole aina MIES! Hyvää joulua kaikesta huolimatta ap.
Totuus on että pahoinpitelijä on useammin nainen, mutta tappaja on useammin mies.
Miehet eivät hevin ilmoita poliisille, mutta niissä tapauksissa joissa tarvitaan ambulanssia, ilmoitus tehdään hoitohenkilökunnan puolesta. Näissä naiset ovat tekijänä miehiä useammin mutta feminismi näkee naisen aina uhrina, vaikka hän olisikin pahoinpitelijä, se oli silti miehen syytä.
http://yle.fi/uutiset/3-5487134
Paranin itse pikkuhiljaa kaikesta feminismistä, samalla kuin kuopus kasvoi mieheksi. Vanhemmat sisarukset olivat tyttöjä ja silloin oli helppoa vielä uskoa.
Jos mä olisin saanut Janin niin olisin hyvänä pitänyt. Niin komea ja ihanan oloinen tapaus mennyt pilalle tuon sekopää akan kanssa :/
Joku kerta sattuu vielä pahasti. Onko ambulanssia tarvittu jo tarvittu?
Kaikki keinot olen käyttänyt ja alan olla niin loppu tähän. Muutan kohta toiselle paikkakunnalle,sitähän tämä tyttöystävä toivoisi. Lapselle on ehdottomasti paras ettei näe vanhempiaan. Nyt on vielä helppoa kun lapsi on pieni,mutta sydän särkyy kun joudun joskus selittelemään miksi asuu luonani.
Ap
Tää vois hyvin olla yhen ask prinsessan anoppi. Toki sanoo että tää pojastaan huolissaan oleva oleva on se kenessä vika. En kyllä ymmärrä miks haukkuu lapsensa kasvattajaa harakaks. Ilman tätä harakkaa ei näkis lastaan. 1+1
Onpa surullista :'(. Miksi lapset eivät ole heillä? Väkivallan takia?