Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 16v tubaaja muka oikeasti ottanut silikonit? (Linkki)

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä , veit sanat suustani.

Vierailija
22/45 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on kyllä aikamoiset phus-upit jos ne ovat. Miksi tollaisia edes myydään ja vielä alaikäisille. Jos on noin tyytymätön itseensä jo teininä niin ottaa kyllä 2 vuoden päästä silikonit heti kun saa rahat kasaan. Surullista.

Surullista on se että sulla ei oo muuta tekemistä ku arvostella täällä toisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteissa kertoo että aikoo ottaa vielä pari desiä lisää.. 😱

Joskus ihminen erehtyy mutta sä oot kyllä yks vatipää eikö tullu mielee et vois olla läppä?

Vierailija
24/45 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sweet sixteen, kyllähän tota höyläisi, oli silarit tai ei.  

T. M52

Vierailija
25/45 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Olen lukaissut pikaisesti tätä palstaa ja ymmärtänyt, että 16v tyttö ottanut silikoonit ja taas itse tyttö väittää vastaan. Kuka myöntäisi ottaneensa silikoonit sehän on häpeä

Vierailija
26/45 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa!

Olen lukaissut pikaisesti tätä palstaa ja ymmärtänyt, että 16v tyttö ottanut silikoonit ja taas itse tyttö väittää vastaan. Kuka myöntäisi ottaneensa silikoonit sehän on häpeä

Tyttö on parantunyt syömishäiriöstä, ei käynyt hakemassa tissejä virosta.

Vierailija
27/45 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa!

Hani, mulla kyllä olis pokkaa myöntää jos sellaset hommanu olisin. VÄITTÄÄKÖ JOKU OIKEASTI et mun semi pikkuruiset tissit vois olla SILIKOONIEN AIKAANSAANNOSTA? Kivat A-kupin silikonit olis joo :D suosittelen käydä kattoo mun snapchat mystoryn @edinamandimai , avaan siel viel asiaa.

Vierailija
28/45 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa!

Ja tässä taas yksi suomen autisteista joka ei tiedä asiasta yhtään mitään. ei vitussa ole ottanut eikä aijokkaan ottaa MONG

Vierailija
29/45 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah:) vitsuhän toi vaan oli!

Vierailija
30/45 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ottanu minunkaan mielest silikoneja, mut pakko oli heti alottaa heruu noilla tisseillä kun se paino nousi (joka on kyllä hyvä asia en sitä sano) mut pakko laittaa tissit esille?:D

Vierailija
31/45 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oooämgee.

Vierailija
32/45 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas ihmiset teitä :) Rauhoittukaa nyt ja keskittykää omaan elämäänne. Itse ainakin 18 vuotiaana ja Mandin Instagram-, Youtube- ja Snapchat-seuraajana ymmärsin kyllä heti kyseisen Instagram-kuvan kommenttien olevan täysin huumoria. Uskon myös muiden ikäisteni nuorten ymmärtäneen sen, joten Mandimain syyttelyn nuorten pilaamisesta voi unohtaa kokonaan. Onhan se kuitenkin suloista että pidätte muista huolta, mutta surullista mikäli oma elämänne on niin tyhjää että teillä on aikaa tällaiseen turhanpäiväiseen Mandimain analysointiin vauva.fi -nettipalstalla. Itsekin siis eksyin tänne Mandimain Snapchatin My Storyn kautta :)

Mutta kuten Mandimai jo itsekin sanoi, niin hän ei ole ottanut silikooneja ja eiköhän naiset saa omia muotojaan esitellä jos niin tahtoo :) Ja kun puhuitte siitä Mandimain itsetunnosta ja ulkonäköpaineista, niin luojan kiitos hän on vahvan tuntuinen persoona. Muutenhan nämä teidän kyseiset kommentit jos jotkut horjuttaisivat juuri syömishäiriöstä parantunutta nuorta naista. Suosittelisin kuitenkin teitä joskus miettimään omia sanomisia ja tekoja, ennenkuin analysoitte muita :) Olen puhunut.

Vierailija
33/45 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te ihmiset tajua sarkasmia siis oikeasti. Luulitteko tosiaan että hän ottaisi silikonit. Välillä ei tarvitse ottaa kaikkea niin tosissaan!!

Vierailija
34/45 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite seuraan Mandia snäpissa ja tubessa ja se oli ihan läppää ne oli ihan ilmapallot .

Vierailija
35/45 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite seuraan Mandia snäpissa ja tubessa ja se oli ihan läppää ne oli ihan ilmapallot .

Vierailija
36/45 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei kyl puhuta siitä "pissis otti silikonit" videosta...

Vierailija
37/45 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

munki on pakko ottaa kantaa, oon itse 18v tyttö täällä kirjottelemassa ja ihan tosissaan tässä yritin miettiä omaa äitiäni täällä arvostelemassa 16 vuotiasta tyttöä jossain nettipalstalla? haloo ootte aikusia ihmisiä miks ette käyttäydy sillä tavalla :D jos normaalisti käyttäytyvät ihmiset näitä lukee niin saa ainoastaan veren kiehumaan päässä ja miettimään että mikä teillä on omassa nuoruudessa mennyt niin pieleen että nyt ootte puimassa täällä nykynuorison juttuja vauva.fi palstalla :D ja puhumattakaan siitä että jos teillä on omia lapsia ja he kokisivat joskus samaa joidenki aikuisten ihmisten toimesta miltä se sit vanhempana tuntus kattoa vierestä? eihän tämä ole tosiaan pahimmasta päästä tällä sivustolla ja mandimai itsekin osaa tälle nauraa että jotku tosiaan tuommosta vaivautuu tekemään ja uskoo kaiken mitä lukee, propsit hänelle oma ymmärrys ei riittäs varsinki ku ois juuri tuommoista sairastelutaustaa sun muuta

Vierailija
38/45 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herran jestas. Fp... uskoitteko oikeesti et mandimai ois ottanu silarit...?????

Vierailija
39/45 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa toi video niin tajuutte! Mandilla oli ilmapallot tisseinä, koska esitti videolla tahallaan bissistä! Ei kannata alkaa kauhistelemaan jos ei edes tiedä mistä puhutaan.

Vierailija
40/45 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa toi video niin tajuutte! Mandilla oli ilmapallot tisseinä, koska esitti videolla tahallaan bissistä! Ei kannata alkaa kauhistelemaan jos ei edes tiedä mistä puhutaan.