Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää tommoset jotka kysyy miten pystyis laihduttaan 5 kiloa

Vierailija
13.03.2006 |

Ittellä on ylipainoa kuta kuinkin 50 kiloa. Mites sen pystys laihduttaan??

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules se on vaan siitä kiinni mitä teet. Senkuin jätät herkut ja rasvat pois ja rupeat kävelemään, hölkkäämään, tai kunotilemaan. Pikkuhiljaa se lähtee se läski.

Se on vaikeaa kun pitäisi kaiken yhdessä yössä tapahtua, mutta laita vaikka tavoitteeksi seuraava kesä. jospa silloin olisit jo ranta kunnossa.

Vierailija
2/13 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräävät ajoissa pistämään itsensä kuntoon.

Itse en oikein käsitä miten joku päästää itsensä kymmenien kilojen ylipainoon!!!!! 5 kg on just sellanen hyvä " kohta" herätä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä viiden että viidenkymmenen kilon laihduttamisessa on kyse elämäntapojen muutoksesta, jos haluaa päästä pysyvään tulokseen. Älä ärsyynny siitä että jollakulla on vähemmän kiloja pudotettavana kuin sulla! Onhan se totta, että on fiksua havahtua korjaamaan asia siinä vaiheessa kun niitä ylimääräisiä kiloja on vasta se viisi.

Vierailija
4/13 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5KG EIKÄ 50KG!!!!

Vierailija
5/13 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 sanoi, että ne ovat fiksumpia, jotka tajuavat tehdä ylimääräisille kiloilleen jotain jo siinä vaiheessa, kun ylikiloja on vasta viisi. Ei se tarkoita, että laihat olisi fiksumpia kuin lihavat. Miksi täytyy olla noin ennakkoluuloinen ja tulkita toisten tekstitkin juuri niin kuin itse olettaa toisten ajattelevan?

-4

Vierailija
6/13 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainaki tosta viidestäkymmenestä ylikilosta lähtee paino helposti tippumaan kun muuttaa elintapojaan ja ruokailutottumuksiaan ja se varmasti tsemppaa jatkamaan.

Vierailija
7/13 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuules se on vaan siitä kiinni mitä teet. Senkuin jätät herkut ja rasvat pois ja rupeat kävelemään, hölkkäämään, tai kunotilemaan. Pikkuhiljaa se lähtee se läski.

Se on vaikeaa kun pitäisi kaiken yhdessä yössä tapahtua, mutta laita vaikka tavoitteeksi seuraava kesä. jospa silloin olisit jo ranta kunnossa.

Vierailija
8/13 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yrittää laihduttaa kun sitä ylipainoa on 50 kiloo eikä 100 kiloo!!!

Ihan sama mulle mitä mieltä te olette!!

Vierailija
9/13 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin ärsyttäisi jos peiliin katsominen...

Vierailija
10/13 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä!

ja mitäs sitten kuin jossain vaiheessa laihduttaminen hidastuu kuitenkin ja kiloja on vielä esim. 10 jäljellä?

Siltikin enemmän hommaa kuin siinä 5 vaivaisessa kilossa!

Vierailija
11/13 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en laihduta vaan " harrastan" painon hallintaa. Mulla on 3 kg " haitari" jonka välissä painoni pidän, esim. joulun jälkeen olitiin yärajalla ja tammikuun lopussa alarajalla. Ja homma on tosi helppoo, kun p0udptettavaa ei ole koskaan yli 3 kg.

Vierailija
12/13 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus on tavoitteena sillä -50kg, kuin myös -5kg ihmisellä.

Kyllä mulle pari vuotta sitten oli iso asia kun lihoin 6kg. Hurjalta se näyttikin kun XS kokoisesta hyppäsin S kokoon :D

Mutta muutos kuitenkin, josta halusin eroon ja onnistuin.

Ei mun mielestä siitä pidä vetee hernettä nenään, jos joku haluu laihduttaa 5kg ja tekee siitä ison numeron.

Kuten jo todettu, fiksu ihminen alkaa laihduttamaan heti kun ylimääräistä tulee, eikä odottaa että lihonut 300kg.

Laihduttaminen ei onnistu yhdessä yössä, se vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä. Elämäntapa muutoksia, niin liikunnassa, kuin ruokavaliossakin, halua ja voimaa laihtua. Painonvartijoita?!

Laihduta sinäkin, onnistu ja näytä kaikille, että sinä vihdoinkin onnistuit laihduttamaan noinkin paljon, kuin 50kg. Tsemppi ja onnea painonpudotukseen.. :)

Vierailija
13/13 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jokainen saa olla sellainen kuin haluaa? Eikö tärkeintä ole se että kelpaa itselleen? Ei kaikki ole sairaalloisen kiinnostuneita omasta ulkonäöstään! Eikä menetä yöuniaan muutaman kilon takia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi