Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on yhtä juhlaa työttömänä.

Vierailija
25.02.2026 |

En tajua miksi monet valittaa ettei rahaa ole ja kaikkea. Elämästä voi nauttia ilman rahaakin ja pärjää hyvin. Ei tosin saa matkustella kuten varakkaat mutta varakkailla on monenlaisia ongelmia kuten avioeroja ja alkoholismia. Eivät se eiffel torni niin hieno ole että sen näkemisestä kannattaa tuhansia maksaa edes.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee mutta menkööt.

Vierailija
2/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiltä puuttuu usein rahan lisäksi myös perhe ja valtaa. Mutta ehkä jotkut ovat tosi hyviä tyytymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli se trollaa ei osaa muuta.

Vierailija
4/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä voi nauttia vaikka ei saa rikkauksia. Rahaa voi säästää pieneen lomaan vaikka. 

Vierailija
5/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucky U :d

Modeern Talking - Lucky Guy

Tj50

Vierailija
6/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet menettäneet ne rikkaudet erojen ja verojen takia. Työttömällä ei ole onngelmia.

Vierailija
7/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen myös oikein tyytyväinen näin, mutta ymmärrän että perheellisillä ei ehkä rahat riitä ja nuorimmille olisi hyvä saada töitä jossain vaiheessa. Kaltaiseni vanhempi henkilö voi hyvin unohtua jo työmarkkinoilta. I am just happy.

Vierailija
8/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan Kelan tuet katkaistaan, niin loppuu se juhliminen.

Vierailija
9/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla hätä. Eivät valita. Hädästä kertominen on hyvä nyt. Ei piilottelu.

Vierailija
10/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on ja minulla on ainakin rahaa tarpeeksi.

Vierailija
11/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole. 

Kyllä tässä pärjätään, ja melkein pystyn nauttimaan elämästäni. En kuitenkaan täysin.

Töissä ollessani ostin vaatteita, ostin vaatteita, joita en pystynyt ostamaan työttömänä ollessani.

Vierailija
12/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden työttömyyden jälkeen voisin väittää että erittäin hyvin menee. Rahaakaan ei ole mennyt juuri yhtään vielä, säästöistä. Olen ostellutkin vaikka mitä mutta oppinut katsomaan tarjousten perään. Raha ei vaan kulu kun työttömänä varoo ostamasta mitään liian kallista. Joskus tuntuu ettei ole tekemistä ja aika seisoo, mutta töissä tuntui samalta paljon useammin. 

Vierailija
13/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman vuoden työttömyyden jälkeen voisin väittää että erittäin hyvin menee. Rahaakaan ei ole mennyt juuri yhtään vielä, säästöistä. Olen ostellutkin vaikka mitä mutta oppinut katsomaan tarjousten perään. Raha ei vaan kulu kun työttömänä varoo ostamasta mitään liian kallista. Joskus tuntuu ettei ole tekemistä ja aika seisoo, mutta töissä tuntui samalta paljon useammin. 

Työllistyminen on jo erittäin epätodennäköistä useamman vuoden työttömyyden jälkeen.

Vierailija
14/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä saa nukkua pitkään ja tehdä päivästään semmoisen kuin haluaa mutta se alkaa aika äkkiä tympimään ja kaipaisi runkoa päivään ja työt olisi sitä. Raha ei riitä mihinkään muuhun kun perustarpeisiin. Jos olisi oikein fiksu suunnittelemaan terveellistä elämää liikkumisineen ja ruokineen niin tämä voisi olla mukavaakin mutta sitä helposti lösähtää eikä saa mitään aikaiseksi. 

Vierailija
15/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työllistyminen on jo erittäin epätodennäköistä useamman vuoden työttömyyden jälkeen.

Minä olen itse irtisanonut itseni. Ei ole toiveissa palata enää.

Vierailija
16/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on kaikki taidot, muttei kestä olemista itsensä kanssa. Luuserit!

Vierailija
17/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kannustuksesta, päivänsäde 🌝

Vierailija
18/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on yhtä kaluna olemista. Ei naiset jätä rauhaan millään.

Vierailija
19/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lama kestää 4 vuotta vielä koska kokoomus voittaa vaalit taas ja persut.

Vierailija
20/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtun työttömät