Kokemuksia DEFSHOP nettikaupasta
Nuori löysi kivoja kenkiä ja nyt haluaa tilata. itse vähän arastan tilata ulkomailta
Kommentit (24)
Kohta 2vko odoteltu, tilatut ja maksetut housut 🤔
Hmmm kirjoitti:
Yritän edelleen saada palautuskoodia koska huppari oli liian iso. Puh numero on väärä, ei siis toimi...En halua mitään asiakastiliä yhden hupparin takia luoda.
Vanha ketju, mutta jos joku lukisi ja vielä vastaisikin. Tilasi defshopilta ja valitsin maksutavaksi klarna. Tuli tilausvahvistus ja heti perään viesti, että ovat luoneet minulle asiakastilin, johon salasana kannattaa vaihtaa?! En todellakaan halua mitään asiakastiliä mihinkään. Ja jos haluaisin luon sen itse. Poistin viestin. Miten tuollainen on edes mahdollista, että luovat defshopista tilaajalle asiakastilin?!
Tilasin tuotteita lapsilleni ja pitkälle pojalle tilaamani collegehousut L-koossa olivat ihan liian lyhyet. Niinpä kuukausi sitten kirjoitin heidän ohjeidensa mukaan sähköpostia, jossa pyysin palautustarraa. Automaattivastaus tuli heti. Kahden viikon jälkeen muistuttelin heitä ja muutaman päivän päästä tuli viesti, että DHL lähettää tarran minulle sähköpostilla. Tätä ei ole vieläkään minulle lähetetty, eikä viesteihini vastata.
Klarnalle sai palautuksen ilmoitettua kirjautumalla heidän sivuilleen, jolloin laskua muutettiin automaattisesti. Mutta palautuksen on rekisteröidyttävä sinne tiettyyn määräaikaan mennessä, enkä tiedä miten selvittely sinne päähän jatkuu...
En suosittele tilaamaan sieltä mitään.
Mulla kyllä meni tieto Klarnalle, mut palautin paketin jo ennen laskun eräpäivää koska palautusaikahan on 2vko pitempi. Siks yleensä palautan heti jotain jos tarvii, ettei laskun eräpäivä ehi menee