VOI EI !!!!! sorruin polttamaan yhden röökin tänää yli 2 vkon lakon jälkeen!!! Pilasinko nyt kaiken :'(
Olen 26v ja polttanut 11 vuotta n. Puoliaskia- askin päivässä !!!
Lopetin itsenäisyyspäivää edeltävänä päivänä ja nyt sorruin!!! Hyvä lakko meni pilalle!!!
Poltin yhden ihan loppuun saakka.
Nollaantuko nyt kaikki taas vaikka en enää polttaisikaan!! Yrittäkää piristää mua mut älkää valehelko!!! 😭😭😭😭😭😭
Kommentit (26)
No ei kai se nyt pilalle mennyt. Itse aloitin lopettamaan tuossa lokakuun alussa ja muutaman satunnaisen tupakin olen polttanut sen jälkeen, jos joku on tarjonnut tai ihan älyttömästi on tehnyt mieli eikä mitään sen kummempaa paniikkia tai himoa tupakkaan ole tullut. Ehdin polttamaan jonkun 14 vuotta ja sinä aikana olin yhteensä viikon polttamatta ja senkin siksi, koska oli keuhkoputkentulehdus eikä henki kulkenut.
Et sinä mikään 26-vuotias ole, vaan se sama luulosairas 16-vuotias pedofiililapsi, jolla on tupakkafetissi ja kuohuva virtsa ja munuaisvika ja mikä järjetön vaiva milloinkin. Kirjoitustyylisi on naurettavan tunnistettava. Mene viettämään joulua perheesi kanssa ja lopeta tänne spämmääminen, muuten tulostan viestisi ja tulen näyttämään sen vanhemmillesi. t: joulupukki
Vierailija kirjoitti:
Mulle on keuhkolääkäri antanut synninpäästön astmani suhteen ja sanonut, että ne 2 päivittäin polttamaani röökiä eivät muuta tilannetta miksikään. Parempi toki olisi kokonaan ilman, mutta kahteen röökiin päivässä ei kuulemma kukaan kuole.
Jatkat siis lakkoa repsahduksen jälkeen ja kaikki on fine.
Ei varmaan kukaan lääkäri sano tuollaista!!!
Nyt on kaikki pilalla. Kaikissa elämäntapamuutoksissa yksikin retkahtaminen tarkoittaa lopullista epäonnistumista.
Näin se menee psykologisesti ja tutkitusti nimenomaan, eli se mitä ei kykene hyväksymään, vaan vastustaa sitä yrittämällä esim. unohtaa tai kieltämällä asian, sitä varmemmin tämä asia, jota vastustaa, palaa ajatuksiin kiusankappaleeksi.