Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VOI EI !!!!! sorruin polttamaan yhden röökin tänää yli 2 vkon lakon jälkeen!!! Pilasinko nyt kaiken :'(

Vierailija
23.12.2016 |

Olen 26v ja polttanut 11 vuotta n. Puoliaskia- askin päivässä !!!
Lopetin itsenäisyyspäivää edeltävänä päivänä ja nyt sorruin!!! Hyvä lakko meni pilalle!!!
Poltin yhden ihan loppuun saakka.
Nollaantuko nyt kaikki taas vaikka en enää polttaisikaan!! Yrittäkää piristää mua mut älkää valehelko!!! 😭😭😭😭😭😭

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miten suuren terveyssäästön olet jo tehnyt ap!!!

Vaikka poltit yhden niin tuskin terveytesi siihen romahtaa!! Eli käytännössä oot ollu lakossa sen reilu 2 vko!!! Älä kuitenkaan enää polta yhtäkään!!!!

Oot vasta nuori ja sulla on hyvät mahikset säästyä sairauksilta!!!

Vierailija
2/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kuolet keuhkosyöpään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tunteen. Nyt et kyllä palaa takaisin vaan jatkat siitä mihin jäit, mutta muista olla enemmän varuillaan mielitekojen suhteen hetken aikaa, sillä kyllä tuo yksi tupakka (sen nikotiiniannos) herätti riippuvuusreseptorit ..mutta ne taas vaimenee. Kyllä sä pystyt kun minäkin pystyin! 

Nyt 10 v ilman. Poltin 15v.

Tsemppiä!

Vierailija
6/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Allen Carr :Stumppaa tähän. Siinä on se tieto minkä tarvitset, eli selkeästi selitetty miksi poltat ja miksi lopettaminen on vaikeaa ja mitkä ovat ne parhaimmat keinot irti pääsyyn.

Itse lopetin luettuani tuon.

Vierailija
8/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän harmistuksen muttei kaikki suinkaan ole pilalla. Nyt vain jatkat siitä mihin jäit, repsahduksia voi käydä mutta pitää pitää huoli etteivät pitkity tavaksi takaisin

Vierailija
9/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei kaikki nollaannu! Olet tehnyt paljon jo henkistakin työtä ja elimistöstä on jo alkanut poistumaan paljon myrkkyjä! Tupakassa on tuhansia eri myrkkyjä. Älä yritä keksiä mitään tekosyytä lopettaa vasta joku toinen päivä uudelleen. Annat anteeksi ja otat opiksi! Kohta maailma tuoksuu ja tuntuu mukavammalta =)

Vierailija
10/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilasit kaiken ap! Nyt kehosi joutuu alottaa pudistumis prosessin alusta taas!

Vierailija
11/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pilannut. Noin minäkin lopetin. Tai siis oikeastaan en ole lopettanut, vaan siirrän seuraavaa edelleen (vuosi polttamatta lukuunottamatta joitakin tupakkeja). Aluksi poltin yhden parin viikon välein ja sitten n.kuukauden? Puoli vuotta nyt ilman. Eikä mitään maailmanlopun fiiliksiä jos nyt satut jonkun tupakan polttamaan, siitä vaan jatkat normaalisti ilman.

Vierailija
12/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pilalle mennyt. Sitten menee jos poltat lisää. Niin ne lakot usein sortuu, että pikkuhiljaa antaa itselleen vapauden ottaa yhden ja tahti kiihtyy kunnes ollaan lähtöpisteessä. Olet nyt kuitenkin oppinut olemaan polttamaan jonkin aikaa, pidä siitä kiinni, äläkä anna sen mennä hukkaan.

Vierailija
13/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se siiinä, sinulla ei ole tahdonvoimaa lopettaa joten voit yhtähyvin samantien aloittaa uudelleen ja kertoa kaikille että voisit kyllä lopettaa jos haluaisit mutta et vaan halua.

Vierailija
14/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on keuhkolääkäri antanut synninpäästön astmani suhteen ja sanonut, että ne 2 päivittäin polttamaani röökiä eivät muuta tilannetta miksikään. Parempi toki olisi kokonaan ilman, mutta kahteen röökiin päivässä ei kuulemma kukaan kuole.

Jatkat siis lakkoa repsahduksen jälkeen ja kaikki on fine.

15/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pilannut. Maistui varmaan suhteellisen pahalta?

Ite olen polttanut sähkötupakkaa kohta vuoden ja suunnitellut pikkuhiljaa lopettavani tämänkin. Olen polttanut tänä aikana about 10 normiröökiä jossain liikenteessä kun akku pörpähtänyt. Luoja, että maistui ja haisi hirveeeeeltä.

16/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut selviää röökiä polttamalla sinne 100 vuoden ikäänkin.

17/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän sinnettelet röökin halua vastaan ja vastustat halua, sekä yrität torjua sitä, sen todennäköisimmin repsahdat uudestaan. Siksihän useimmat eivät pystykään lopettamaan. Nikotiinia aina saa, mutta itse se tapa, sekä kuvitelma ihanasta tupakan sauhusta, joka virtaa keuhkoihin; miten selvitä näistä houkutuksesta?

Vierailija
18/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä repsahdin aika monta kertaa ennen kuin lopulta lopetin kokonaan 8 vuotta sitten. Kyllä se siitä. Polta vaan ne viimeiset, mutta mieti, onko se loppujen lopuksi sen arvoista.

19/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun lopetin tupakan polton ja olin polttanut sentään 20 vuotta (puoli askia-aski/ pv.), en ihmeekseni havainnut mitään muutosta missään, paitsi rahan säästössä. Minuun ei tupakka vaikuttanut oikein mitenkään, koska kuntosalin ryhmäliikunnassakin pystyin liikkumaan samalla temmolla 45 min., kuin muut, eli voimakas hengästys ja pulssi vähintään 80% maksimista koko ajan. Tosin poltin tupakkia siten, että en vetänyt sitä syvälle keuhkoihin koskaan. Se vaikuttaa keuhkoihin.

20/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2676 kirjoitti:

Jotkut selviää röökiä polttamalla sinne 100 vuoden ikäänkin.

...ja sekös pahimpia terveysfasisteja ärsyttääkin. Tupakointi nyt ei erityisen kannatettavaa ole, mutta pahempi on se ilmapiiri, minkä fasismi toisten ihmisten valintoja kohtaan tuo, koska joka ikisellä ei-holhouksen alaisella täysi-ikäisellä ihmisellä on täysi päätäntävalta omaan kehoonsa ja valintoihinsa. Monet ihmiset eivät tajua sitä, millaisen painostavan ilmapiirin terveysfasismi (=painostaminen+syyttely) luo. Se mikä voitetaan terveydessä, hävitään henkisessä ilmapiirissä.

Yleensäkin vaikea tajuta, että jos joku katsoo valinnakseen elää vain 50-vuotiaaksi kaikkien paheiden kera, niin miksi hänelle ei sitä suoda, jos se tekee hänet onnelliseksi. Kaikki eivät halua elää 100-vuotiaaksi kurinalaista armeija-elämää viettäen. Ihmiset ovat erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi