Jouluna täällä on vain YKSINÄISIÄ MIEHIÄ!
Näin joulun aikaan näyttää, minun lisäkseni, näillä keskustelupalstoilla liikkuvan vain yksinäisiä, syrjäytyneitä, ahdistuneita ja alkoholisoituneita mielenterveysongelmaisia keski-ikäisiä miehiä, jotka eivät ole koskaan löytäneet vaimoa ja ovat niinmuodoin katkeroituneet ja vasemmistolaistuneet. Tai miehiä, joista vaimo on ottanut eron.
Itse kirjoitan täällä vain lyhyesti, tässä välissä, kun onnellisen ydinperheeni kanssa valmistelen seitsemän kilon joulukinkkua uunikuntoon ja lämmittelen puulämmitteistä saunaani. Meillä vallitsee harmonia ja perheidylli, kohta koristellaan hyvinkin juhlavasti 250 cm. korkea joulukuusi 300 neliön omakotitalossamme.
Takan reunalla ovat jo sukat valmiina odottamassa joululahjoja, joita joulupukki tuo yön aikana. Ne lahjat, jotka eivät sukkiin mahdu, hän laittaa kuusen alle. Huomeniltana sitten joulusaunan jälkeen suoritetaan perinteinen hartaushetki ja syödään runsas ja yltäkylläinen jouluateria, jonka jälkeen jaetaan lahjat. On aina niin liikuttavaa nähdä lasten silmien loistavan puhdasta riemua, kun paketista paljastuu mitä hämmästyttävimpiä ja mitä kalliimpia lahjoja.
Niin, rakkaat ystävät... Joulu on ilon ja antamisen juhlaa, ja lasten juhlaa. Siunattua joulua myös teille perheettömille, syrjäytyneille ihmispoloisille. Muistan teitä rukouksissani. Kyllä se siitä.
Kommentit (16)
Ei meistä monikaan taida olla keski-ikäinen.
Muuten meni kyllä oikein. En tosin ole alkoholisoitunutkaan.
Miehen osa ei ole kaksinen.
Ihan kuin Hjalliksen suusta.
Onnea sinulle ja myötätuntoa huonoon oloosi.
En ole keski-ikäinen vaan mies parhaassa iässä ja elämäni kunnossa.
Nyt olet aivan väärässä. Täällä on suurin osa Suomea viettämässä laatuaikaa pyjamissa ja aamutossuissa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet aivan väärässä. Täällä on suurin osa Suomea viettämässä laatuaikaa pyjamissa ja aamutossuissa.
Eh? Peg your pardon?
Ai löytääkö täältä AV:lta sinkkumiehiä?
Sinkkunaisena toivotan kaikille sinkuille mukavaa ja rentouttavaa jouluviikonloppua!
Ap, tulisitko kertomaan välillä, että miten teidän harmonisen ydinperheenne jouluaatto on lähtenyt käyntiin? Näin yksinäisenä miehenä olisi kiva maistella vähän tunnelmia.
Ai jaa. Viimeksi kun asian tarkistin, olin kyllä parisuhteessa oleva nuori nainen.
Minä olen mielenterveysongelmainen, yksinäinen ikisinkku nainen. Hyvää joulua!
Vierailija kirjoitti:
Ei meistä monikaan taida olla keski-ikäinen.
Muuten meni kyllä oikein. En tosin ole alkoholisoitunutkaan.Miehen osa ei ole kaksinen.
Mä taas olen keski-ikäinen ja nainen. Eikä ole muita ongelmia alkoholin kanssa kuin että se jää juomatta. Eikä ees ahdista. Joten pieleen meni, ap.
Ylilaudalla ainakin näkyy aivan järkyttävää tekstiä naisvihaajien näppiksiltä. Toivon että ovat vain provoajia, joilla tylsää. Itsekin foorumeita plärään näin joulunakin. Sinkku N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää joulua!
Vierailija kirjoitti:
Lienet ylipainoinen.
Voinko maistaa Teidän muorin kinkkua? ;)
Boldatuista ainoastaan keski-ikäisyys osui kohdalleen. Vasemmistolainenkin toki olen, mutta ollut sitä jo teinivuosista lähtien ja edelleen aatemaailmaani erittäin tyytyväinen ja ylpeä siitä. Naisia on elämässäni riittänyt ja nytkin olisi useampikin tulija, mutta tällä hetkellä olen ihan omasta halustani yksin, mutta yksinäinen saatika katkeroitunut en ole missään nimessä.
Kiva että teidän pikku perheidyllissä on sukat ojennuksessa ja pukki tulee savupiippua pitkin sukat täyttämään. Sitten taas kun pikkuvaimoasi alkaa katkarapusi kyllästymään, niin toinen pukki tulee hoitamaan vaimosi tarpeet ja näin perheidyllinne pysyy kuosissa jatkossakin :)
Antoisaa joulun odotusta ;)